Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Best for deg at du ikke har rerolla alliance på Ahn'Qiraj Hakara. Den i møst corpsecamp joo.. :(

Takk for pengene uansett - Nå fikk jeg råd til Mount =D
 
Ble vel 60 for rundt en uke siden, lurer på om jeg bare skal drite i rep med AV, trenger bare ringen uansett, og den "trenger jeg"
 
dakar hakara (mei) :<

men ikke vær redd. jeg skal beskytte deg mot den onde nameless og slakte han når jeg ser han :O
 
er Guild master i et Guild på chromaggus atm, men kunne virkelig tenke meg å slutte med WoW pga er lei alle Warrior nerfs, og tildels også lei av spillet.

Men kunne tenke meg om noen ville ta over accounten ? vil ikke selge den til en japaner som grinder gull i Tyrs hand og skaffer seg dritt rep. Det er det mest progressive PvE guildet på chromaggus, og mange hyggelige mennesker. endel svensker er det også.

Jeg lurer på om det er noen som kunne tenke seg å spille en warrior ?

link til character: http://wow.allakhazam.com/profile.html?725773

300 FR
220 Shadow res

Tank gear er kun blått med unntak av Mandokirs sting / Shifting cloak / AV trinket - Men fremdeles 390 def / 24% dodge / 12 % parry

primært en DPS warrior - Alltid #1 i MC osv .


nå vet jeg ikke om dette er lovlig, men er ikke snakk om noe salg.

Vil rett og slett bare gi den bort til en ansvarlig person. Så msg meg og gi meg en god grunn til at nettopp du fortjener den.
 
Hersis, tar gjerne over accounten din, men jeg spiller ikke GM i en BWL guild :p
 
Klarer ikke sove nå, så jeg lagde to ufattelig imba våpen, som egentlig er Class: Hunter:

Jaalandars Blessed Sword og Jaalandars Blessed Bow. :D <3


Edit: Doh! Equip nummer 2 på sverdet skal være crit% 2, og det skal selvfølgelig stå at det ikke kan gjøres uten buen.

Btw så er Jaalandar (aka hunteren min på Haomarush) lvl 55 nå, halvveis til 56. 60 innen søndag, og antakeligvis før det og.