Nå er jeg så DRITLEI ... fucking DRITLEI av hele WOW, ja .. rank12 (mage) gir meg + 15 stanima og 1,5 på blink(cd) Så arcanist 3 deler (wrist,waist,head) gir meg + 18 damage bonus så har jeg beholdt 2 deler av champion(skuldre og chest) som gir meg + 23 damagebonus. Dessuten så ser jeg fortsatt kul ut.
Er det jeg også bryr meg om, jeg vil ikke se så fucking stygg ut i WOW heller. Jeg har også defias epic skuldre, men til å være epic reward suger det, meele skuldra er så evig bedre. Faen as, nå må jeg ha ny neck, zg trinket og den andre trinketen som dropper i UBRS (+39 damage) Har egentlig lyst på bloodcaller sverdet også, er så kjedelig med ironbarkstaff, herregud, det er jo epic!! få design på det og skuldrene(som jeg ikke bruker, bruker champion)
Men herregud det var krangel idag på VT, alle hakket på meg.. Jaja, vi er warlord-team, jeg skal ta imot all kjeft bare fordi jeg ikke har fast plass på warlordsteamsa, og hvorfor fikk jeg kjeft? Fordi er en SPRØ SPRØ bug som gjør at når jeg er på VT og går inn i en incanct/AB så lagger det så disccer jeg.
Det aller sprøeste er at jeg ser alle andre oppdaterer seg, de skriver til meg, de beveger seg, er som om jeg ikke skulle ha eksistert. SPRØ bug.
SÅ har vi, HVORFOR gidder jeg dette her? PVP er fucking grind, og når expansion kommer SÅ MÅ JEG STARTE PÅ NYTT AV! Eneste grunnen til at jeg skaffer gearet er for å sparke mest ut av meg i PVP.
Btw, respeccet til elemental-mage, det er noe av det beste speccet jeg har hatt. Ok, savner 10% firepower (450 noncritt scorsh og 1200 noncritt fireball) men iceblock er seriøst gull å ha.
Der fikk jeg ut min frustrasjon ja.