Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ble jæveligt skuffet i dag ass :( Først tok vi ragnaros på dagens første kill, bare 2 death's alt gikk helt smooth. Så sjekker jeg loot table og ser Perdition blade, jeg er nr 1 på DKP så jeg ble SYKT glad. Men neida, officers har bestemt at jeg er nede på lista pga jeg har fang of faceless! Ingen har informert meg om dette, så jeg har spart DKP til perdition og plutselig så får jeg vite dette når den dropper. Like før jeg tokk gquit da, men officers skal vist komme opp med en løsning som skal hjelpe meg. Tror det blir noe liknende som at jeg er garantert perdition uansett dkp etter to andre rogues får seg nytt våpen, uansett om det er gutgore, fang eller perditions... Får se hva de kommer opp med. Er ganske frustert nå :(
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Frustrasjon? Jeg har drept Ragnaros 19 ganger, og han har droppet Leggings of transcendence 1 gang. Jeg begynner i hele tatt å tvile på om jeg gidder å skaffe de nå.
 

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity
:blunk:

Vel, jeg har slutta å lvle på Stormscale :p
Jeg har ikke noe mer å gjøre på Stormscale uansett. Solo med prest er dønn kjedelig selv i shadowform. Jeg får heller ikke tak i utstyr jeg har lyst på fordi jeg mangler en stabil guild, som ikke setter krav til at en skal spille så og så mye. Gidder ikke kjøre pickup groups for å hente spesifik loot.

På Khadgar/Thunderhorn er jeg i en organisert giuld, som stadig kommer seg mer og mer. Ingen krav andre enn at vi skal hjelpe hverandre. Funker finfint. De eneste som blir sure er lvl 10-30-folk som vil gjøre lvl 40 quests og lvl 1-20 folk som tigger penger. De forsvinner fort ^^
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Irriterende. Gikk glipp av ca. 15gull++++, jeg er level 20 >_<.

Fikk kjøpt en Black Velvet Robe av en dude for 1g50s. Det er ikke før jeg har postet den på AH med en buyout på 2g50s, den selges selvfølgig 10min senere. Jeg sjekker thott, og oppdager at den er "litt" mer verdifull enn det.

ARGH! Jaja, tjente en g ihvertfall.
 
Ryktene i vinden snakker om nye-realms? Noen andre som har tenkt å prøve epenis mot epenis i det gylne levelup-løpet?
 
Tja, hadde jo tenkt til å starte en UD rogue etter jeg så hvor helvetes gøy det er å spille rogue på test realm, men det blir som en alt, og kommer ikke til å bruke så mye tid på den at jeg går bort fra Jaalandar. Dessuten starter jeg den nok på Haomarush uansett, synes den serveren er helt grei når du kommer til 60. Kan PvPe organized hvis jeg ønsker det, og har en guild som tar MC og Onyxia og burde være klar for å prøve seg i BWL om ca. en halv månedes tid, alt ettersom. Mer enn det trenger ikke jeg :) .

Og i dag kommer det nye skjermkortet.. O glede!
 
Nå er jeg så DRITLEI ... fucking DRITLEI av hele WOW, ja .. rank12 (mage) gir meg + 15 stanima og 1,5 på blink(cd) Så arcanist 3 deler (wrist,waist,head) gir meg + 18 damage bonus så har jeg beholdt 2 deler av champion(skuldre og chest) som gir meg + 23 damagebonus. Dessuten så ser jeg fortsatt kul ut. :D Er det jeg også bryr meg om, jeg vil ikke se så fucking stygg ut i WOW heller. Jeg har også defias epic skuldre, men til å være epic reward suger det, meele skuldra er så evig bedre. Faen as, nå må jeg ha ny neck, zg trinket og den andre trinketen som dropper i UBRS (+39 damage) Har egentlig lyst på bloodcaller sverdet også, er så kjedelig med ironbarkstaff, herregud, det er jo epic!! få design på det og skuldrene(som jeg ikke bruker, bruker champion)

Men herregud det var krangel idag på VT, alle hakket på meg.. Jaja, vi er warlord-team, jeg skal ta imot all kjeft bare fordi jeg ikke har fast plass på warlordsteamsa, og hvorfor fikk jeg kjeft? Fordi er en SPRØ SPRØ bug som gjør at når jeg er på VT og går inn i en incanct/AB så lagger det så disccer jeg.
Det aller sprøeste er at jeg ser alle andre oppdaterer seg, de skriver til meg, de beveger seg, er som om jeg ikke skulle ha eksistert. SPRØ bug.

SÅ har vi, HVORFOR gidder jeg dette her? PVP er fucking grind, og når expansion kommer SÅ MÅ JEG STARTE PÅ NYTT AV! Eneste grunnen til at jeg skaffer gearet er for å sparke mest ut av meg i PVP.

Btw, respeccet til elemental-mage, det er noe av det beste speccet jeg har hatt. Ok, savner 10% firepower (450 noncritt scorsh og 1200 noncritt fireball) men iceblock er seriøst gull å ha.

Der fikk jeg ut min frustrasjon ja.
 
Ja, hvorfor gidder du å PvP-e? :ler:

Hadde ambisjoner om rank 11 for mount, en gang. Mista nett, orker ikke begynne på nytt. Får jo ok rewards, men PvE er hvor bizznixen er i WoW. PvE og samhold. På en måte.

PvP er gøyalt, men ikke når man ødelegger det hele med å gjøre battlegrounds hele dagen. Jeg hater BGs, og mener de nesten ødela spillet. AB var spennende i en liten måned, men nå tørster jeg etter mindre kamper, 1vs1, 1vs2, 2vs2, 5vs5. Det er der man finner moroa. Håper den nye blir noe slikt. 5vs5. Hadde vært digg.
Og hva er greia med killing blows? Hvorfor ikke den som gjorde mest skade får killet? Utrolig frustrerende.

Og, Duke ... du starter ikke på nytt i expansionen? Er det virkelig det første du gjør?

Når det først kommer en helt ny end-game, ti nye levels, heroclasser, nytt kontinent, nye områder, nye instnacer, Illidan ... så utrolig mye nytt. Nytt nytt nytt.

Og når man har opplevd det DA har man enda mer å kose seg med, i form av Blood Elves og eventuell annen rase.

Joa, WoW har fremtid. Blizzard er lure. Jeg bare hater det faktum at Battlegrounds er møkk på så mange måter. Møkk.

Ser pen ut med min epic rogue med claw of the black drake da. :)
 
Bare BRM som er igjen. :(
 
Vel .. i expansion så forventer jeg at vi får kjøpt rewards .. ellers tror jeg blizz mister for mange pvp folk ... HAHA, jeg fikk 102 000 honour på fuckings EN dag!!! Er det meste jeg har fått hittil! Herregud as. -.-
 
Ble jæveligt skuffet i dag ass :( Først tok vi ragnaros på dagens første kill, bare 2 death's alt gikk helt smooth. Så sjekker jeg loot table og ser Perdition blade, jeg er nr 1 på DKP så jeg ble SYKT glad. Men neida, officers har bestemt at jeg er nede på lista pga jeg har fang of faceless! Ingen har informert meg om dette, så jeg har spart DKP til perdition og plutselig så får jeg vite dette når den dropper. Like før jeg tokk gquit da, men officers skal vist komme opp med en løsning som skal hjelpe meg. Tror det blir noe liknende som at jeg er garantert perdition uansett dkp etter to andre rogues får seg nytt våpen, uansett om det er gutgore, fang eller perditions... Får se hva de kommer opp med. Er ganske frustert nå :(
[/b]
Kødder du med meg? Hakkar flyr jo rett i offhand da?
De som sier at man burde passe items for guildens beste, kan vennligst stikke og knulle seg selv.
DKP er et greed-system, og er du mest aktiv fortjener du førsterett når noe dropper.

Så hvis du har en OEB og Ashkandi dropper, så bør du passe til han med Ice barbed spear fordi han oppgraderer i større grad selv om du er først på DKP? spar meg a.

Jeg hadde gquitta hvis jeg var deg, eller i det minste sikre deg at du får neste perdition blade.

Si til officers at rogues FAKTISK kan bruke 2 daggers.



Faen ass, jeg skulle lixom slutte med WOW, og siden sist har det balla på seg med Flameguard gauntlets, Onslaught girdle, Archimedes ring of reckoning, Drake talon pauldrons og Diverse ZG/MC epics, samt Marshal om 2 uker.

Jesus gi meg krefter til å befri meg fra dette spillet :ler:
 
Guild lederen fortallte meg at han har tenkt å gi meg minus <så mye som perditon koster> dkp nå, og så gi meg garanti på perdition blade når en annen rogue i guilden får en bedre dagger. (Fang, gutgore eller perditons). Da slipper jeg og holde av DKP pga det systemet hans...
Synes dog at det er litt kjipt at jeg skal straffes pga jeg var har 100% attendance og sparte dkp til våpen, når de bruker dkp på armor isteden. Men men...
Så jeg håper gutgore dropper neste MC run slik at jeg er garantert neste perdition!

Gidder ikke ta gquit pga det egentlig, vurderte det på starten men fant jo ut at jeg spiller pga underholdningen. Så det som betyr mest er jo at jeg får være med i raidene. Drops blir vel en slags bonus...
 
Tihi etter en hel dag med bare LBRS 5 man (som jeg forsåvidt hater) så greide vi og drepe wyrm på stealth run (4 rogues , 1 druid) mens vi farma etter SC gloves til en fyr :) Så glad og bli ferdig med Warlords command før 60. En del exp i det:p
 
Tyskland hadde billig sprit gitt. Deilig å komme tilbake til wow etter 8 dagers pause =D
 
Spiller litt sånn halvengasjert. Hadde gått lei, men så kom jeg tilbake for noen dager siden. Bare for å gjøre det klart, Horde er bare så kjekkere enn Earthen Ring.

Tok Wailing Caverns igår, og SFT idag. Har litt over 10 gull nå, er litt stolt. Er jo bare lvl 24, og jeg er l33t i å sløse.