Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Hovedproblemet, som warrior, er du må være litt drittsekk og kommandere folk rundt. Enkelte synes det er topp, og det er det såsant du tar kloke valg. Det er vanskelig for folk å skjønne at de bare skal trykke på hunteren og trykke F, også drepe det han dreper. Da er egentlig halve jobben gjort. Kan holde aggro på seks mobs da. Men når idioter begynner å skyte, sheepe, nuke, heale og hele pakken rundt seg. Må gjenntatte ganger si til healeren at han må holde seg unna nærkamp, for da skaper han mye mindre aggro, og det gjør jobben fem ganger så lett, men neida priesten løper til nærmeste mob og denger med den ubrukelige staffen sin. Enda bedre er det når man har sagt at man skal pulle, men den kåte hunteren elsker bare å peppre med geværet sitt... urk. Setter meg noenganger ned og ser på han dø, for så å tanke.

Så når det kommer til PUG's så må warrioren ta kommando, med mindre man ønsker wipe-parrrrty (Dette gjelder selvfølgelig mye mer på lavere levels og i lavere grupper (men nå synes jeg 5mans grupper er 40ganger morsommere enn 10-40manns raid)).

Så, jeg må si at jeg ser ekstremt mye fram til 1.10 der Scholo, Strat og BRD (bare elsker strat og brd) blir 5-manns cappet. Samt at UBRS blir cappet på 10mann. Oi, plutselig var det ikke lettere å være 60 enn å være 33. For samling av set-gearet var ikke stort vanskelig når man var 60, det var bare snakk om tid. At Blizz upper droppene og gjøre instancene vanskeligere er THE SHIT :D.

ps. Får bare håpe at de puttere noe kulere loot i BRD enn det som er nå, for instancen er ubrukelig, med mindre man ser på det som en opplevelse.
 
Skal jeg være ærlig så ser jeg warrior som den mest komplette klassen i hele WOW, den mest perfekte rett og slett. Har spilt mye med warrior i lvl 60, og jeg elsker det. Ok, classen er geardependend, men når det skjer .. så er det umulig å stoppe dem. xD
 
En warrior er som en liten hund på hyppere, vet du hva du skal gjøre klarer du deg lett nok, om ikke, rivern deg i filler.

Den mest ferdige klassen i spillet som jeg kan tenke meg er enten rogue eller warlock.
Jeg synes rogues har urettferdig mange muligheter med talentpoints, kombinasjoner osv.

Over til rank 13 diskusjonen, har du muligheten, så gå for ranken, det er jo vannskelig, og grafikken er jo så jævla sexy. Skaff deg rank 13, så joiner du en bwl guild og skaffer deg staff of the shadowflame, hottere blir det ikke.
 
Så viser det seg at det var skjermkortet som har sagt hei og farvel ...
 
Det som er litt dritt med warrior, er at når du endelig føler at du har fått draget på å tanke flere mobs samtidig, og du mestrer klassen bra, så er du level 60, og mest sannsynelig på vei inn i en end-game guild, og når du kommer til MC, merker du at alt du har lært er ubrukelig, og at tanking i end-game instancer er så utrooolig mye lettere enn i 5\10\15\20 man instancer.

Og når du er i en end-game guild, og av en eller annen grunn trenger å ta en 15 man instance som ubrs, er det bare zerg med two-hand og berserker stance.
 
Blue instancer er ikke ment for folk som er end-game geara da kjære deg. Lykke til å zerge ubrs med lord alexanders battleaxe eller no annent dritt og en priest som har 4000 mana i shadowform
 
Har jeg sagt noe annet?
 
"Og når du er i en end-game guild, og av en eller annen grunn trenger å ta en 15 man instance som ubrs, er det bare zerg med two-hand og berserker stance."
Høres mistenkelig ut som du mener noe annent ihvertfall.

Uansett, så denne på nettet for noen dager siden, og jeg som skal være raidleader i ZG i morra, skal bli gøy


http://www.narcissus-guild.com/raidassistant.swf
 
"Og når du er i en end-game guild, og av en eller annen grunn trenger å ta en 15 man instance som ubrs, er det bare zerg med two-hand og berserker stance."
Høres mistenkelig ut som du mener noe annent ihvertfall.

Uansett, så denne på nettet for noen dager siden, og jeg som skal være raidleader i ZG i morra, skal bli gøy


http://www.narcissus-guild.com/raidassistant.swf
[/b]
Stop, tenk, pust, les innlegget en gang til.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Har endelig funnet lyset med guilden min. Driter i end game 40man-instancer. Tar ZG og grinder en del der. Også! Blir det World PvP for alle penga. Drite i Honourable kills, bare raide alle ally byer, raide de sønder og sammen. Drepe og voldta alt som er å drepe. Det banker BGs, det banker latterlig elendig kjipe honour grinds, blir heller mannen som topper dishonourable kills. Det banker MC, det banker forsåvidt alt end-game loot.

It's fun in a bottle.

(litt kjipt at det lagger for mye her nå :/)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
WoW GMs kan pule seg selv i ræva med barberhøvel. Latterlige folk som ikke klarer å forklare grunnene for "reglene" sine.

Robes of the guardian saint dropper fra Fankriss the unyielding i går. Jeg vinner de, men ML trykker feil og en paladin får den. Både jeg, ML og paladinen skriver en ticket 5 minutter senere. Men det går visst ikke ann å ordne, fordi det har skjedd en gang før.
For det første er det en helt latterlig regel når det er en så åpenbar feil. For det andre, så er det faktisk 3.gang det skjer, så engangsregelen er allerede brutt.

Digg å se den beste chesten en priest kan ha bli vendoret pågrunn av GMs som ikke har dømmekraft i hodet. <_<
 

EagleJin

Bear Necessity
http://www.wow-europe.com/en/policy/restoration.html
:p

Opprinnelig skrevet av Blizzard Support - Restoration Policy

Virtual property lost due to user error

If we can verify that your loss of virtual property was the direct result of:
Accidental deletion (characters, items, and in-game currency)
Accidental sale to a vendor
Any other user error

We will make every attempt to:
Restore your property to the best of our ability. We will accept this restoration only once per account.

If your particular case fits any of the above criteria, you may be eligible to receive assistance with the recovery of your lost goods. Due to many variables with investigating these claims, your reimbursement, if approved, may not be immediate. Please note that in order to process your reimbursement claim, we must receive your request within 7 (seven) days of the item loss. Keep in mind that a player and the account registered to him/her will be permitted a limited number of instances in which the GM staff will assist with property recovery. We do not wish to encourage career victims, nor will we penalize players who legitimately make the occasional slip-up.

Reimbursement of any kind is NOT guaranteed. While we will make every effort to verify and restore your loss, the decision to reimburse your loss is entirely at Blizzard’s discretion. Also keep in mind that any item available through a quest will not be reimbursed. In those cases we will do our best in order to give you the opportunity to try the quest again but nothing more.
Ut i fra dette kan en vel konkludere med at det ikke finnes en fast regel for når de kan og ikke kan hjelpe med items.....
 
Guilden min tok Vaelestrasz i dag... Vi fikk han til 1% fjerde forsøk, det femte wiped vi på 3% pga en warlock fikk lagspike når han ble burned (altså han sprengte alle healers) og sjette forsøk drepte vi han! yay
 
Hehe, gz. Og jeg fikk endelig nye shoulders (Flamescarred shoulders) og bracers (Bracers of the Eclipse) ;D Nå trenger jeg bare Cadaverous armor eller noe, så er jeg fornøyd en liten stund til :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yay, Jeg quitter WoW. Skal kanskje gi accounten min til Alice som har siklet over karakteren min en god del :D Jeg er ganske lei og orker ikke joine raids lenger så da er det ikke så mye å gjøre i grunn... Håper jeg klarer å få livet mitt på rett kjøl igjen, WoW var jo nesten halve livet mitt før og selv om det var gøy var det kanskje litt tåpelig. Men WoW har gitt meg mye også, Jeg har vel vært i alle instancene, downa Ragnaros og Nefarian fått epixx og "venner". Så jeg er ganske fornøyd.
 
Ikke rart man blir lei når man velger huntard. Makan til easymode skal man lete lenge etter. Taper du mot noe annent enn shadowpriests som hunter burde du gå og skamme deg.

Til og med jeg som ikke har Rhok delar enda eier alt. Det er så lett, nesten like lett som shadowpriest og lock i pvp. Og Pve? Herregud, du er jo ikke engang forventet å toppe dmglista, du kan bare stå der og autoshoote, om du vil kan du gjøre ganske bra dmg, men hvorfor gidde det? Eneste stedet jeg fokusere for tiden er MC, gleder meg til jeg downer nef, får meg litt DS og crossbowen fra Chrommagus, da kan jeg endelig si meg ferdig med wow, ihvertfall pve delen.
 
Yay, Jeg quitter WoW. Skal kanskje gi accounten min til Alice som har siklet over karakteren min en god del :D Jeg er ganske lei og orker ikke joine raids lenger så da er det ikke så mye å gjøre i grunn... Håper jeg klarer å få livet mitt på rett kjøl igjen, WoW var jo nesten halve livet mitt før og selv om det var gøy var det kanskje litt tåpelig. Men WoW har gitt meg mye også, Jeg har vel vært i alle instancene, downa Ragnaros og Nefarian fått epixx og "venner". Så jeg er ganske fornøyd.
[/b]
Oh noes :ehm...:
 
En ting er også helt sikkert for min del, ikke faen om jeg spiller wow etter sommern. Greit nok, jeg har tid til det nå, med IV (Ikke vurdering) i 4 fag og 6 dager og 20 timer fravær henger jeg i en jævla tynn tråd, selvom jeg har begynt å kutte ned på spillinga og fokusere litt mer på skole, kan jeg ikke fortsette sånn. I sommerferien blir det nok mer spilling for moroskyld. Det meste jeg driver med nå er å lvle en rogue til 29 som skal gimpes til det uendelige, hunter i pve? drittkjedelig, er gøy å downe bosser i bwl, men bah, farm farm farm.