Hovedproblemet, som warrior, er du må være litt drittsekk og kommandere folk rundt. Enkelte synes det er topp, og det er det såsant du tar kloke valg. Det er vanskelig for folk å skjønne at de bare skal trykke på hunteren og trykke F, også drepe det han dreper. Da er egentlig halve jobben gjort. Kan holde aggro på seks mobs da. Men når idioter begynner å skyte, sheepe, nuke, heale og hele pakken rundt seg. Må gjenntatte ganger si til healeren at han må holde seg unna nærkamp, for da skaper han mye mindre aggro, og det gjør jobben fem ganger så lett, men neida priesten løper til nærmeste mob og denger med den ubrukelige staffen sin. Enda bedre er det når man har sagt at man skal pulle, men den kåte hunteren elsker bare å peppre med geværet sitt... urk. Setter meg noenganger ned og ser på han dø, for så å tanke.
Så når det kommer til PUG's så må warrioren ta kommando, med mindre man ønsker wipe-parrrrty (Dette gjelder selvfølgelig mye mer på lavere levels og i lavere grupper (men nå synes jeg 5mans grupper er 40ganger morsommere enn 10-40manns raid)).
Så, jeg må si at jeg ser ekstremt mye fram til 1.10 der Scholo, Strat og BRD (bare elsker strat og brd) blir 5-manns cappet. Samt at UBRS blir cappet på 10mann. Oi, plutselig var det ikke lettere å være 60 enn å være 33. For samling av set-gearet var ikke stort vanskelig når man var 60, det var bare snakk om tid. At Blizz upper droppene og gjøre instancene vanskeligere er THE SHIT .
ps. Får bare håpe at de puttere noe kulere loot i BRD enn det som er nå, for instancen er ubrukelig, med mindre man ser på det som en opplevelse.
Så når det kommer til PUG's så må warrioren ta kommando, med mindre man ønsker wipe-parrrrty (Dette gjelder selvfølgelig mye mer på lavere levels og i lavere grupper (men nå synes jeg 5mans grupper er 40ganger morsommere enn 10-40manns raid)).
Så, jeg må si at jeg ser ekstremt mye fram til 1.10 der Scholo, Strat og BRD (bare elsker strat og brd) blir 5-manns cappet. Samt at UBRS blir cappet på 10mann. Oi, plutselig var det ikke lettere å være 60 enn å være 33. For samling av set-gearet var ikke stort vanskelig når man var 60, det var bare snakk om tid. At Blizz upper droppene og gjøre instancene vanskeligere er THE SHIT .
ps. Får bare håpe at de puttere noe kulere loot i BRD enn det som er nå, for instancen er ubrukelig, med mindre man ser på det som en opplevelse.