Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@08.02.2005, 22.39
Neeeeeeh , vetke helt, virket fett! Men skal jeg være rogue skal det være gnome!
174904​
og hvorfor gnome? tenk.. som undead rogue, kan dy beskytte deg mot slemme prester og warlocks' fear, med will of the forsaken. Da eier du warlocks og priests.

Gnome mann! Gnome!

Få liker dem, Horde hater dem, de er små og jeg vil ta taurens !

"Shut up, cow"

EDIT: i tillegg har de "escape artist" racial skill som gjør at de kan komme seg unna feks entangling roots ?

Opprinnelig skrevet av Hakara@08.02.2005, 23.08
Gnome er jo fett ! =D
174920​
håper for guds skyld vi havner på samme server, så skal jeg sende en av kompisene mine sin warlock på deg.. du vil bokstavelig talt bli skremt, og jeg skal type /laugh og /chicken mens du løper rundt som en hjernedød liten nisse.

Opprinnelig skrevet av Hakara@08.02.2005, 23.26
En av fordelene ved å være gnome =) Center of attention.
174928​
Helt til du går lei.. og vil heller være en fryktinngytende, halvråtten mann, med lange katanaer hengene fra hoftene, og en svart ninja-drakt. Tro meg, dette ser mye bedre ut på en undead enn en liten kid med sterk hårvekst.

Melding fra Spiderman :

Vi har fått WOW på lager og det sendes ut onsdag 9. februar, forhåpentligvis i tide til fredagen når spillet har release. Pga. av ekstrem stor pågang håper vi dere har litt tålmodighet på tilbakemeldinger.

Har hørt noe om at det er mulig å kjøpe noe salgs "kontantkort" så man slipper å bli trukket direkte fra en konto. Stemmer dette? Har veldig lyst på spillet, men månedsavgiftene skremmer meg litt:p

Man skal kunne kjøpe "game-cards" ja. EB-games skulle ihvertfall få inn 6-måneders-kort. Helt sikkert for mindre perioder også.

CDON sendte min kopi i går! :D

Det står noe om det på wow-europe.com

Players in Europe will be able to subscribe to World of Warcraft using a pre-paid game card, which will be available from 4th March 2005. Costing 26.99� / �18.49, each card will give a 60-day subscription to the game, accessible via this website using the scratch-off code on the reverse of the card.
Jeg hadde håpet på mer enn 60-dagerskort.

Tror jeg holder meg til det gode gamle VISA-kortet, siden det blir billigere og mer lettvint...

Nå har den butikken som satte av Collectors Edition svikta meg, og kommer ikke til å få inn CE i det hele tatt! er alt håp ute nå? D;
er dette ne sak for forbrukerombudet?

Haha. Noen som har lest om de som klarte å drepe alle i Auction House? På de amerikanske forumene ... herlig. :D

Toz: Du kan bli med meg på sollgulls platebar på torsdag, eller fredag, kanskje vi er heldige?