Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

aaiight! da var det gjort! ferdi å laste ned WOW Final beta!

Lastet ned Final Beta klienten? Når skjedde det? Telenor har vært ute i området i 4 dager, har ikke fått med meg nyhetene, men går det an å laste den ned nå?
Hvis ja, hvor?

Vi har lasta ned CLosed beta clienten som forhåpentligvis er den samme de kommer til å bruke i Final beta. Det ble lagt ut en link her til den av per. Desverre har forumet blitt litt satt tilbake og 4 sider forsvant da. Linken stod på en av de sidene og jeg husker den ikke. Det er ikke farlig at du har ikke fått den med deg. Blizzard har ikke enda begynt Final Beta

ahhh *river i håret* jeg er lei av å stirre på ikonet!!!

ville vært fin hvis den begynte i dag, har studiedag i morgen :svette:

om det begynner i dag.. så har jeg fri i morgen og neste uke :p :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av bantex@09.12.2004, 05.24
om det begynner i dag.. så har jeg fri i morgen og neste uke :p :rulleøyne:
146601​
hadde vært kung om den begynte imorgen. kunne godt ha tenkt meg å spille wow i helgen.

Åpner ikke final beta til helgen blir jeg mektig sur. En ting er at vi egentlig ikke betalte for det, men da tar de heller ikke og sitter og lover oss på baksiden timer med moro i azeroth når vi kjøper det, ikke er det så jævla viktig for meg og forhånds bestile har venner i salgs bransjen som mer en gjerne reserverer en collectors edition gratis! Og viss de gjør en god jobb er de helt fucka når det gjelder og visse den . På wow-europe.com så skulle de hatt oppdaterne nyheter om eu servernes framgang og sån nesten hver dag. For og være ærlig så skulle det ikke forundre meg om det ikke ble noe final open beta. Og ikke det er det er så morsomere og avlyse avtaler med venner pga. jeg har tillit til blizzard.
Skulle egentlig på et halo lan i helgen og jeg håper veldig brutalt at final beta åpner. Og hva i helvetes svarteste fitte slim er vitsen med closed final beta åh vi må teste den! Vi må teste den i 100 dager, for beta er liksom ikke test versjon nei hehehehehehehehehehehheehehhehehehehehehehehehehe. Får bare følelsen av at dette her var planlagt og at blizzard bryr seg ikke en dritt. Jeg vet ikke åssen det er med derre men når jeg kjøper et spill så liker jeg og spille det så fort som mulig og når jeg vill ikke tilpasse meg til det og ikke får vite når jeg kan begyne og spille det!

Nå er du bare et uvitende fjols. Det er ikke lovet noen dato på pre-order boxen. Det eneste som er lovet er at vi er garantert Final Beta når den starter.

Blizzard har sagt at den skal starte denne måneden, men du kan ikke begynne å avlyse andre ting fordi Final Beta "kanskje starter til helgen". Det er klart du blir skuffet da, og det er din egen feil. Det eneste du kan gjøre er å smøre deg med tålmodighet å vente på en dato fra Blizzard.

noen som vet når neste wave med collectors edition pre-order kommer?
noen nevnte 10. des

collectors edition pre-order?
er det ikke samme pre-order for begge da? -.-

jojo.. men jeg vil ha collectors edition :p
tenk hvor kult da! samme hva rase du er, så kan du velge mellom Mini-Diablo, Zerglinger og en panda som dyr!

tror de har noen pre-order bokser igjen på elkjøp i harstad :p
en venn av meg skal i morgen å kjøpe det

gidder ikke å stresse meg så langt opp nord :p *brrr* sikkert iskaldt der oppe nå..
lever i syden nå jeg! Stavanger med 8 grader eller noe

hehe..sitter å planlegger karakter og leser www.thottbot.com her nå....og har en slik..gnagende..knugende..uggen følelse..MÅ HA WOW...ng... sukk...

kan jeg få sjukemelding pga. wow depresjon tro ?

Først sjukemelding pga. WoW depresjon, så sjukemelding pga. WoW avhengighet, så sjukemelding pga. søvnmangel og underernæring, så dødsærklæring... :p

haha.. sier det igjen, den uka jeg spilte WOW open beta, da svei det i fraværsboka fikk brev med hjem osv....

men skal bli kult nå.. jeg bare føler det på meg at wow starter i midten av neste uke.. eller til neste helg :D
men litt bad og... for da blir det ikke noe familiejul :p

"KIIIIM ANDREEEE!! kom deg ut av rommet ditt å hils på noen gamlekjente" Skriker mor.
"Nei ikke faen! er opptatt med å få EXP å drepe noen Night elfs!!" Skriker jeg tilbake.

da er jeg solgt! for da kommer sikkert mor til å bruke pcen som peisfyring...
forrige jul, da var det gta:vc jeg spilte hele tiden...