Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Spamutfall?

spamutfall med teamet: KJEDSOMHET!

jeg kjeder meg... har ikke sansen for å spille noen andre spill enn WoW! Men spiller litt Wc3 for å få 1/234324324234234234234 brøkdel av samme følelse av å spille wow. Jeg spiller faktisk wow custom game. Drit fett. Har faktisk 6 professions å velge mellom.

Viss noen av dere dør av ventingen som er ganske trolig jeg kommer til.
Kan dere dø med et smill siden dere prøvde vertfall wow en gang.
Jeg derimot har ikke vært i noen som helst beta.
Hmmm...jeg må finne noen jeg kan dele grav med da som har prøvd wow det vill på en måte bli en liten trøst.

jeg har prøvd wow!! :D og jeg holder på å dø! =D

Opprinnelig skrevet av bantex@10.12.2004, 03.06
jeg har prøvd wow!! :D og jeg holder på å dø!  =D
146952​

Jeg har ikke gleda meg slikt til et spill siden jeg fikk mario64 i 1997. Det er en herlig følelse. Har også spilt beta.

har aldri gleda meg så mye til et spill :confused:

Det har faktisk ikke jeg heller. Jeg gleder meg mest til å lese manualen, i første omgang. Jeg klarer aldri begynne å spille før jeg har lest den et par ganger. Har med vilje latt være å prøve betaversjoner enda, for jeg sparer det til etter jul. Tør ikke begynne så lenge jeg har skolearbeid som må gjøres, men jeg gleder meg nesten litt mer til å kjøpe spillet enn jeg gleder meg til julaften.

The Blizzard Europe team is working day and night to bring World of Warcraft to you as quickly as possible. Very soon we’ll start testing the localized versions, and as soon as we're sure this works correctly we’ll move on to the European Final Beta Test.

There will be no additional batch of beta testers added with the start of the localization testing. The next batch of beta testers will include those who bought the pre-order box through the official Blizzard European Pre-Order campaign. This batch will be added at the start of the European Final Beta Test.

More information will be available soon.

Kan bli en stund til enda...

Om jeg kjøper denne Beta key saken til 99,- kan jeg da når spillet kommer ut her i Norge fortsette å bruke samme type som jeg da har spilt med?

Synes jeg leste en plass på WOW sine sider at dette var mulig. Jeg har fått tak i en slik beta sak og om jeg skal spille så vil jeg jo kunne fortsette med figuren min...

Det er ikke annonsert enda, men mest sannsynlig så får vi ikke beholde karakterene våre, tenker jeg. Men jeg håper på det jeg også. Orker ikke spille beta igjen ellers ihvertfall.

De gjør sikkert det samme som under US Open Beta. Sier at de ikke har bestemt seg enda, selv om de allerede har bestemt seg for å slette alt når beta er ferdig. For hvis de bekrefter det før beta er slutt, så vil mindre folk teste, og det vil de ikke ha noe av.

På en annen side; hvis vi får beholde karakterene våre, så får vi vite det i forveien. Men hvis de "ikke har bestemt seg", så kan dere være sikker på at karakterene blir slettet. =]

who cares!!..

Let me the fuck PLAY!!..MUST!!

ngngngngn....

morsom liten historie...Deler kåk med en kar som har dame, og hu skal ha no utdrekningslag til neste helg..og spør meg :
"per..vi skal ha utfreknings lag her hjemme for ei veninne..hadde det vært no problem for deg å dra å fest eller no sånt den lørdagen"

Guess the answer :D...pokker heller..vi BØR få lov til å spelle til neste helg ellers så blirre krise!!

who cares!!..

Let me the fuck PLAY!!..MUST!!

ngngngngn....

morsom liten historie...Deler kåk med en kar som har dame, og hu skal ha no utdrekningslag til neste helg..og spør meg :
"per..vi skal ha utfreknings lag her hjemme for ei veninne..hadde det vært no problem for deg å dra å fest eller no sånt den lørdagen"

Guess the answer :D...pokker heller..vi BØR få lov til å spelle til neste helg ellers så blirre krise!!
147174​
[/quote*Klapp på ryggen were in this together !

jeg glede meg som bare faen jeg!
jeg digger Sancti pga hun er gamer å liker WoW (ser det ut som da :p)

og jeg digger alle andre her inne siden dere og liker world of warcraft!!!

jeg beklger at jeg skriver stygt.. dårlig unnskyldning: Jeg har drukke! (oooo jeg er tøff! eller?)'

kose dere!

EDIT: Jeg har nå rettet på skrive feilene mine! (tror jeg)

Nå er det lenge siden jeg har vært full på spillegal :(

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nå er det lenge siden jeg har straffet noen for spam på Spillegal. :(

Spiller på min brand nye undead priest han er dead sexy og drop dead gorgeus.

Spiller med en amerikansk versjon, med norsk kredittkort.

MISUNN MEG =D

Du måtte vel skrive inn falsk adresse da? Australia?

Tenker på å importere jeg også, men det blir ikke enda. Tror jeg skal vente til nyåret med å spille. Er ikke bare ventingen som gjør at jeg vil spille amerikansk versjon - jeg vil helst slippe å spille på europeiske servere.

men... var det ikke snakk om at blizzard hadde funnet mange som hadde oppgitt uriktig adresse??
jaja.. jeg misunner deg dessverre ikke, for jeg tror jeg må gjøre ferdig ett tonn med skolearbeid til fredag :usikker: så eg vil helst ikke spille noe :p