Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

ja det var liksom det.... hvis det kommer i morgen feks, da hadde jeg ikke ha klart å fullføre arbeidet :p

Etter hva jeg har skjønt etter samtale med Spiderman er at vi som spiller Beta(pr-order platen) så vil hele den serveren bli slettet når spillet kommer ut.

Så da er det ikke så spennende egentlig med denne pre-order saken om du ikke er helt syk etter å teste spillet litt før det kommer da.

Er lissom ikke så mye vits å sitte å lage en char i flere timer når spillet kommer om ikke så veldig lenge nå. Januar/Februar er lissom ikke så veldig lenge til.......(selv om det føles VELDIG lenge ut akkurat nå...hihi)

Det jeg planlegger (planla) å bruke beta til var det å teste forskjellige karakterer. Jeg var litt usikker på karaktervalget samt horde/alliance, så hvis du er usikker som jeg var, prøv karakterene du liker.
Prøv alle karakterene hvis du vil/har tid, så får du ihvertfall en liten ide om hvordan klassene er.
Klart, det er surt å miste karakterer du har brukt flere timer på, men beta er gratis, og det er ingen som tvinger deg til å spille det.

Mener ikke og være en skikkelig klage dritt unge som alle har lyst til og slå :p
Men les hele dette, er viktig.

!!

Det som er rart er at ingen adminer har svart der.
Ellers har jeg mistanke om at Franrike og Tyskland kanskje er grunnen til utsettelsen, siden det går rykter om whining om at de ikke får ha WoW på språket sitt!

Det kan være veldig kjekt å teste litt forskjellige classer ja. Det er jeg enig med. Rart at ikke Final Beta har startet enda..jeg har ikke fått installert spillet å testet enda..

Må vel komme snart nå skulle en tro, det er jo en av tinga vi "får" når vi betaler for den pre-order saken.

Ro deg ned ca tusen, delta zai. Det der er på ingen måte viktig, bare ubegrunnet bitching og grining fra tullinger som tror de har funnet noe viktig. Alle argumentene, eller poengene til første post har blitt tilbakeslått av tøffinger. Omgzomgz! Den sauen påstår til og med at man har betalt for Final Beta. Lzzm.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@13.12.2004, 18.06
Ro deg ned ca tusen, delta zai. Det der er på ingen måte viktig, bare ubegrunnet bitching og grining fra tullinger som tror de har funnet noe viktig. Alle argumentene, eller poengene til første post har blitt tilbakeslått av tøffinger. Omgzomgz! Den sauen påstår til og med at man har betalt for Final Beta. Lzzm.
148488​
Bææææ, meg som er sauen eller tøffen? Vi har betalt for en pre-order pakke og vi får da med en musikk cd,garantert et eksemplar av spillet når det kommer og vi får også bli med på siste fase av beta'n. Så om vi har betalt for å bli med på betan eller ikke er ikke det som er pointet. Men når det er en av tinga vi "får" med så burde vi få starte snart å spille litt i Final Beta.

Kan tenke meg at FB starter i Januar.. Jeg vil bare ha Retail så fort som mulig, jeg vil ikke spille noen beta lengere. JEG VIL HA RETAIL!! Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne sluppet EU retail samtidig med US..

de må lage egne versioner for tyskland, frankrike osv (tror jeg)

serverproblemer.

de bruker US som prøvekaniner :p

de er rasister.

de har glemt oss ut.

det kommer aldri til og komme i Europa.

Det har allerede komt i Europa, det er bare vi som ikke har oppdaget det enda.

(vel, en av tingene må da stemme? :p )

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@14.12.2004, 02.36
for min del kan den aldri åpne :p  Er bare så godt å ha closed
148558​
Fordi det er gratis? Gleder du deg ikke til å få beholde karakterene dine, og at det du gjør faktisk har noen betydning foruten å være moro akkurat da? Eller planlegger du ikke å skaffe spillet?

Jeg hadde aldri klart å være en flink beta tester. Jeg kunne ikke spilt noe særlig med tanke på det der. Fikk mer enn nok under Open Beta. Nå vil jeg ha Retail!

Blizzard vet at fansen har tillit til dem. Og blizzard sa ikke med det første at den kom i december, de sa det ble problemer med serverne og beklaget seg veldig og sa de skulle åpne så fort som mulig, verfall første december.
Og jeg syns det er viktig en del av de på forumet er med i closed beta(ja jeg mener de som taller for oss).

Og viss det er det Frankrike og Tyskland greinene blir jeg temmelig forbanna, hvordan våger to land og hindre resten av EU gleden av WoW.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.12.2004, 02.07
Hmm...kanskje det blir våres julegave fra Blizzard? Kanskje Final Beta starter den 24 Oj oj oj oj! Hehe. Lov å håpe vel... ;)
148548​
Da tror jeg nok det blir et par tomme plasser rundt middagsbordet julaften. ^_^
Eventuelt tidenes rastløshet.

Blizzard har bare sagt at FB starter i desember, ja, men ved å sette ut forhåndsbestillinger allerede 26. november kan de ikke vente annet enn at det blir mye klaging og masing fra utålmodige fans.

Opprinnelig skrevet av Thalakos+14.12.2004, 03.10-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.12.2004, 02.07
Hmm...kanskje det blir våres julegave fra Blizzard? Kanskje Final Beta starter den 24 Oj oj oj oj! Hehe. Lov å håpe vel... ;)
148548​

Blizzard har bare sagt at FB starter i desember, ja, men ved å sette ut forhåndsbestillinger allerede 26. november kan de ikke vente annet enn at det blir mye klaging og masing fra utålmodige fans.
148592​
[/b]
De sa ikke det først. Grunnen til den begynte i desember var at det var server "problemer"
Så sa de at den starta verfall den 1 så den 3 så midten av desember.

Opprinnelig skrevet av delta zai@14.12.2004, 02.42
Blizzard vet at fansen har tillit til dem. Og blizzard sa ikke med det første at den kom i december, de sa det ble problemer med serverne og beklaget seg veldig og sa de skulle åpne så fort som mulig, verfall første december.
Og jeg syns det er viktig en del av de på forumet  er med i closed beta(ja jeg mener de som taller for oss).

Og viss det er det Frankrike og Tyskland greinene blir jeg temmelig forbanna, hvordan våger to land og hindre resten av EU gleden av WoW.
148583​

Selektivt minne? Ghey.

Ja, jeg er frustrert fordi jeg selv ikke har beta-key :D

Opprinnelig skrevet av Toz+14.12.2004, 01.39-->
de må lage egne versioner for tyskland, frankrike osv (tror jeg)

serverproblemer.

de bruker US som prøvekaniner :p

de er rasister.

de har glemt oss ut.

det kommer aldri til og komme i Europa.

Det har allerede komt i Europa, det er bare vi som ikke har oppdaget det enda.

(vel, en av tingene må da stemme? :p )
148560​
[/b]
jeg tror at dem bruker usa som prøvekaniner
men glemt oss har de ikke, se på hvor mye vi whiner da!! dette må da merkes av blizzcrew?? :rulleøyne:

Opprinnelig skrevet av Thalakos@14.12.2004, 03.10
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.12.2004, 02.07
148548​

148592​
ja faen, hvis det kommer til julaften, da kan mor lage middag til èn person mindre =P

Men jeg tror at det kommer til juleferien.

Btw til dere som ikke har key, jeg har fått denne infoen muntlig, har ikke noe source til dette, men det er sånn at blizz legger ut noen keys til de som ikke har kjøpt pre-order.. ganske få altså.. snakk om ett par tusen!

fuck me if im wrong, men det har jeg hørt! (skal ikke tro alt du hører)