Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jepp, det er shit stilig, det er jule nisse i orgrimmar også, jeg holder på å gjøre noen quests for han nå, jeg skal bake han pepperkaker.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+22.12.2004, 00.18-->
Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@21.12.2004, 20.45
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@21.12.2004, 14.41
Det er en komando som gjør at du kan spytte på den som du har drept.

He he... Spytte faktisk... Det MÅ jeg teste.....
Uansett, folk som bare klager må man bare regne med i beta tester... Folk skal jo ha gull og grønne skoger og henger seg opp i de minste detaljene.... Dessuten kommer flesteparten av disse ikke til å spille når retail versjonen kommer, og de som allerede betaler(US serverene) kommer til å gå lei....

Foresten, har du bestemt deg noe mer ang guilden (horde/alliance, navn osv)?
152375​
Sant så sant. Har ikke bestemt noe enda nei. Skal teste litt i Final Beta hva jeg skal være i Retail versjonen. Men jeg har fått med meg ivertfall 2 stk som garantert skal være med i guilden jeg skal lage. Da mangler jeg 6stk før jeg får lov å lage den.

Vi har ikke kommet på noe navn enda...
152408​
[/b]
jeg kan også være med hvis jeg kan. faen, key'en til final beta funker ikke!

Opprinnelig skrevet av Anti Cube+22.12.2004, 09.04-->
<!--QuoteBegin-Black_Ni
@22.12.2004, 08.14
og hvor skulle den keyen funke da? De har ikke aåpnet FB enda.
152604​
:p men når starter den da? :)
152630​
[/b]

Det er det ingen, uten om kanskje blizzard som vet. Skjekk innom www.wow-europe.com av og til. Det vil bli announced der når den begynner, som forhåpentligvis er før januar.

The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January[...]
Kanskje de selv ikke vet den eksakte datoen det skal starte, kanskje de ikke vil si det for så å skuffe med en utsettelse? Håper at den starter før Januar, så jeg får et par dager med spilling uten å tenke på skole.
--------
Forøvrig har det kommet mer info om Battlegrounds her.
Jeg må si, etter å ha lest det, det virker ufattelig lovende. Fantastisk tanke å være med i gigantiske slag med mye taktikk, grupper, kanskje litt guerilla-taktikk?
Gleder meg utrolig mye. Les selv. :)

Opprinnelig skrevet av Anti Cube@22.12.2004, 11.01
helvete! hva faen har blizzard å tape på å si når den starter??
152667​
De vet det jo ikke et helt sikkert, så hvis de gir en eksakt dato og ikke rekker det, så vil folk syte som pokker fordi det ble lovet den og den datoen. Du ser jo hvordan noen er her inne, selv om de ikke har lovet noe enda...

Jeg tipper på at etter jula så skjer det ting. Dem vil ikke starte FB nå i jule tiden pga om det skulle skje noe krøll så blir det arbeid og styr å stell nå midt i jule tiden.

Så jeg tror et etter jul evnt uka etter så skjer det noe. Krysser fingra ivertfall for det...

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@22.12.2004, 11.49
Jeg tipper på at etter jula så skjer det ting. Dem vil ikke starte FB nå i jule tiden pga om det skulle skje noe krøll så blir det arbeid og styr å stell nå midt i jule tiden.

Så jeg tror et etter jul evnt uka etter så skjer det noe. Krysser fingra ivertfall for det...
152711​
De må vel gi beskjed noen dager i forveien når den skal begynne også, så det hadde vært kult om de hadde gjort det i morgen. Julen ville blitt mye mer.. gledelig på den måten.

C

Chaz

Gjest
Hadde jo vært moro om de starter opp med Final Beta på julaften. Virker som et perfekt tidspunkt egentlig. En fin julegave til oss fra Blizzard.

Må vite at de fleste som jobber i Blizzard (forhåpentligvis) har sine egne liv :p .
Jeg unner dem ihvertfall en dag hjemme med familiene på julaften, så jeg vil ikke tro at FB åpnes før tidligst 3. juledag, trolig litt senere.
Hei, kanskje de kommer tilbake til jobb med fornyet energi og glede, som igjen overføres til spillet ;)

Opprinnelig skrevet av Thalakos@22.12.2004, 12.10
Må vite at de fleste som jobber i Blizzard (forhåpentligvis) har sine egne liv :p .
Jeg unner dem ihvertfall en dag hjemme med familiene på julaften, så jeg vil ikke tro at FB åpnes før tidligst 3. juledag, trolig litt senere.
Hei, kanskje de kommer tilbake til jobb med fornyet energi og glede, som igjen overføres til spillet ;)
152722​
Enkle ting som ord kan ikke beskrive hvor ening og haaper den åpner 3 juledag!

"PRE-ORDER PACKS"

We had originally been advised by Blizzard that we should expect these around the 18th, but have now been told to expect them this Friday (Xmas Eve). Unfortunately, our warehouse will be closed until after Xmas, so we can't dispatch until then.
We apologise for the delay,we have been assured that the BETA won't start until early Jan 2005 , so you should all get them in time.

http://news.gameplay.co.uk/forum/viewtopic...=1941&start=105

Argh....

oh well...vi får vell 1 uke i FB tenker jeg før de går Retail..jaja..

Bra markedsførings trick det med "preorder og bli med i final beta"..
men synes det er rimelig scummy måte å gjørra ting på..