Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@03.01.2005, 22.56
Etter hva jeg leste tidligere så er det 4 servere bare. 2 PVP og 2 PVE.
157852​
Etter hva jeg har lest (sikkert det samme som deg), blir det lagt til minst 12 nye servere.
English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers
2 PvP og 2 PvE for hvert språk, ganget med 3 språk = 2x2x3 =12.

Forøvrig skal jeg spille PvP. Et hovedpunkt når jeg tenker på WoW er at det er "Horde vs Alliance", så det blir bare dumt hvis man skulle komme til å treffe på noen fra den andre siden, så kunne man ikke angripe dem selv om de var bitre fiender i krigsherjede land.

Satt oppe litt seint i kveld, og sjekka innom wow-europe.com... Positive nyheter:

In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.

Tenkte på det, dere har jo et elegant balletak på meg =D.

fin måte å våkne på o)
noen dager til kan jeg vel vente

Laffet inn på Sollgulls Platebar. Så preorder-kit. Betalte med et av mine kredittkort. Lett.

Sees i betaen, barn.

Nå burde de starte snart azz ... (hykleren ... er tilbake) :D

Sorry om jeg var seint ute, var litt.. trøtt.. :p
Uansett, dette betyr at jeg må få kjøpt ram ganske fort!

så dårlig ut:p jaja satser på at spillet kommer snart ;p da kan jeg bare kjøpe det dA:p fikk spilte open beta så.

Er det open beta for alle etter final beta? Eller er final beta sånn som det høres ut som, den siste betaen?

Opprinnelig skrevet av karamba@04.01.2005, 19.16
Er det open beta for alle etter final beta? Eller er final beta sånn som det høres ut som, den siste betaen?
158199​
En fin liten kvotering:
We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

Hvem bryr seg? Kozeloz har beta-key. :D