Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Oj oj oj....det her er for jælig spennans altså! Hehe! Jeg har allerde WOW installert versjon 1.2.1 tror jeg det er datoen det står er 20 desember.

Håper det er den jeg kan bruke.

noen snakket om det på #wow.no @ qnet...
men som sagt... det var ikke noen butikker

Opprinnelig skrevet av Toz+07.01.2005, 20.16-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@07.01.2005, 20.01
Gidder ikke å lese igjennom de 809 svarene som har kommet....

Kan noen fortelle meg om det blir en SG guild i WoW, og eventuelt hvordan opplegget blir?
159869​
er eget emne om akkurat det...
159882​
[/b]
OPPS!!! :doh: posta i feil emne.... STUPID, STUPID, STUPID!! :svette: føler meg flau her

Homohastighet. Homoblizzarddownloader. Homo. :)

Er nok ikke lenge til nå, når jeg starter WOW nå så prøver den ivertfall å koble seg på. Det gikk ikke tidligere så det skjer ting.

Hadde vært morro om dem fikk det opp idag.(Bare synd at dama kom på besøk den helga her, pokker ass!)<-- Litt spøk,bare litt. :p

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@08.01.2005, 11.16
Er nok ikke lenge til nå, når jeg starter WOW nå så prøver den ivertfall å koble seg på. Det gikk ikke tidligere så det skjer ting.

Hadde vært morro om dem fikk det opp idag.(Bare synd at dama kom på besøk den helga her, pokker ass!)<-- Litt spøk,bare litt. :p
160157​
Hvordan ser du at den prøver å koble seg på? Må du ikke ha account for slikt?

Opprinnelig skrevet av Xenon@08.01.2005, 11.18
Det går mye bedre nå, ca 13-14 timer igjen, 30-40 KB/s( :kos: )
160160​

:(

26% her -.-
det går ikke fort nei, men så lenge betaen ikke starter enda går det greit
2-22 kb/s

Opprinnelig skrevet av Ravi+08.01.2005, 11.23-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@08.01.2005, 11.16

160157​
160163​
[/b]
Jeg har ikke noe acount nei, men om du bare taster noe rabbel inn i passord vinduet så prøver den å koble seg på. Siden dem sa at FB skulle starte om noen dager så har den ikke klart å koble seg på for å sjekke passord.

Men idag så gjør den det. Så begynner dem nok å få opp systemet. Dem som har vært i betan fra før kan sikkert spille allerede nå. Mens vi som må aktivere kontoer må vente...det er ivertfall det jeg tror da..

Jeg har ikke mulighet til og komme på pcen før på søndagen plz si at jeg for laste ned betan over natta da :-(

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+08.01.2005, 13.23-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@08.01.2005, 11.23
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@08.01.2005, 11.16

160157​

160163​
Jeg har ikke noe acount nei, men om du bare taster noe rabbel inn i passord vinduet så prøver den å koble seg på. Siden dem sa at FB skulle starte om noen dager så har den ikke klart å koble seg på for å sjekke passord.

Men idag så gjør den det. Så begynner dem nok å få opp systemet. Dem som har vært i betan fra før kan sikkert spille allerede nå. Mens vi som må aktivere kontoer må vente...det er ivertfall det jeg tror da..
160203​
[/b]
Jeg håper du har rett. Hvis du finner ut noe mer relatert at de holder på å sette opp systemet, må du si ifra.. Jeg er så spent på om noe skjer i kveld :)

C

Chaz

Gjest
Jeg prøvde å logge på nå. Jeg kom inn i serverlista, men det er ingen servere tilgjengelig. Slik var det også mens de stengte serverene, så de setter vel opp hele systemet nå.