Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

3 er ihvertfall oppe, med kø på bare 200 :)
tok ikke så lang tid, har spilt en stund nå

Jaja, spiller på min splitterpinenye night elf druid, fikk meg nettopp shapeshifting.
Gleder meg til å spille sammen med dere.

Noen er der om to timer. Lurer på hvem. :/

lol spillet klikka så jeg måtte restarte.. nå kommer jeg ikke inn på servern pga Kø! :/
Alle PvP serverne har high population.. kanskje jeg heller velger en normal server...

Endre

Ødela forumet
Spillet mitt klikka også, så jeg måtte vente gjennom over 300 stk. før jeg kom inn igjen. Men så sluttet jeg uansett å spille litt senere ...

ingen som spiller på test 3? :grine:
den har lite/ingen lag og lav queue

Yay, har fått spilt en stund nå og har klart å komme meg på level 5. Spillet er enormt fett, men jeg har ett problem.... SPILLET LAGGER NOE SÅ INNI HELVETE MYE!! :( Dette skjer spesielt inni byer. Jeg var en tur i Wind<et eller annet> (husker ikke navnet på byen), og der gikk det sikkert 15 sekunder mellom hver gang bildet beveget på seg.. Tror jeg trenger ny PC.

Men ellers har jeg iingen ting å klage på. Spillet er ekstremt lett å sette seg inn i. Alt er veldig enkelt og oversiktelig. Grafikken er også veldig god, selv om jeg kjørte på absolutt laveste oppløsning og detaljnivå.

Sånn da har jeg spillt i nesten hele dag og blitt en level 11 warrior.. Dette er da den 4 rasen jeg spiller, og jeg må si at human faktisk var kulere enn jeg trodde.. Men slår på ingen måte ikke dwarf, undead og orc..

Level fem, på beta 4. Elsker spillet.

Nalfein, Hunter lvl 5. Kos. :)