Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Condar, Human mage lvl 10 :)
hele guildn fikk heldigvis også samla seg på samme server etter en del rot...

Jeg har sitti å spilt endel nå. Og jeg lurer på om jeg skal være Hunter eller Warlock når spillet kommer i salg. Liker litt tanken på å ha et dyr/demon som hjelper deg.

Men hva er best tro? Jeg har ikke kommet så langt på Hunteren så jeg har ikke fått temt noen dyr enda.

Altså Hunteren kan temme forskjellige dyr og du kan finne dyr som er litt sjeldene osv å temme dem. Du kan gi dyret ditt et navn noe du ikke kan som Warlock.Men utenom det så er det vel ikke noe mere heavy stuff Hunteren kan...han kan legge feller men det synes jeg ikke ser så kult ut egentlig.

Mens Warlocken har forskjellige spells og han kan ta kontroll over store demoner og kan få forskjellige monstere til å hjelpe til...akkurat slik som Hunteren. Men Warlocken får en hest,kan være under vann 300% lenger,kan spise det en dreper,kan forandre seg til eye of killrog eller hva det heter...(er Undead som kan være under vann og spise)

Så slik egentlig så er det jo Warlocken som høres best ut....men er han det..

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.01.2005, 02.04
Jeg har sitti å spilt endel nå. Og jeg lurer på om jeg skal være Hunter eller Warlock når spillet kommer i salg. Liker litt tanken på å ha et dyr/demon som hjelper deg.

Men hva er best tro? Jeg har ikke kommet så langt på Hunteren så jeg har ikke fått temt noen dyr enda.

Altså Hunteren kan temme forskjellige dyr og du kan finne dyr som er litt sjeldene osv å temme dem. Du kan gi dyret ditt et navn noe du ikke kan som Warlock.Men utenom det så er det vel ikke noe mere heavy stuff Hunteren kan...han kan legge feller men det synes jeg ikke ser så kult ut egentlig.

Mens Warlocken har forskjellige spells og han kan ta kontroll over store demoner og kan få forskjellige monstere til å hjelpe til...akkurat slik som Hunteren. Men Warlocken får en hest,kan være under vann 300% lenger,kan spise det en dreper,kan forandre seg til eye of killrog eller hva det heter...(er Undead som kan være under vann og spise)

Så slik egentlig så er det jo Warlocken som høres best ut....men er han det..
161245​
Vil anbefale Warlock over hunter. Etter min mening er warlock mye mer nyttig enn hunter. En annen ting er at det er mange flere huntere... Det er utifra hvor mange huntere det er i US retail da ,men vi kan jo vente at det blir noe med det samme i Eu retail <_< ... Kjedelig å være en klasse som alle andre er :tommelned:

Ja etter å ha sitti litt inatt så har jeg så si finni ut at Warlock er nok tingen. Jeg hadde tenkt å være Undead men jeg klarer bare ikke å bli fornøyd med designet osv på Undead altså....

Så jeg testa med en slik liten jævel...Gnome eller hva det kalles. Og det var jo fett da. Liten kul kar som kommer til å bli en bad motherfucker når spillet kommer i salg! Hehe!

WOW må jeg si er noe av det beste jeg har spilt...hvis ikke det faktisk kanskje er det beste jeg noen gang har spilt. Dem har virkelig fått det til her Blizzard gutta/jentene altså!

Sier litt når tillogmed faren min på godt oppe i 40åra blir intrisert å vil også spille og bli med når spillet kommer i salg..... ;)

Syns nå undead passer best til undead, det jeg ikke liker er at ryggen deres er veldig bøyd, og beinet går gjennom drakta noen ganger.

Er det det som er best dere går etter, og ikke det dere liker best? :( Homoer da. Nå skal jeg spille ...

Undead er også ganske bra for warlock, fordi de har en racial ability som gjør dem immune mot fear, charm og et eller annet.

Ok hør på denne....

Jeg har faktisk klart å glemme BÅDE brukernavn og passord på WoW beta accounten min.... slå den!

har faktisk ikke fått prøvd spillet ennå... kan ikke gjøre noe annet enn å le! *gråter innvendig*

moralen er som følger; aldri registrer deg på nettet kl 4 om natta. går aldri bra....

Jeg har laget Warlock til lv6 og en Hunter til lv6 og koser meg altså!

Men vet dere åssn det er med mounts. Kan en Gnome foreksempel få ri på en bukk? Kan vi også få dyr fra den andre aliansen?

Jeg kommer nok til å være en Gnome men jeg synes ikke mountene til dem er så voldsomt kule. Noen rare maskiner...hehe! Men om jeg er Warlock så kan jeg jo summon en hest litt utover.

Men hadde vært kult å ri på en bukk eller noe anna også.

For å kunne kjøpe et mount i en annen by en den du hører til, må du ha legendary i reputation, jeg mener ihvertfall at det var det som kom etter honored.
Warlocks for gratis mount, felsteed.

Jeg har i hvertfall blitt honored flere steder, hvordan vet du at det er umulig å få høyere rep?

Det er vel egentlig ment at de forskjellige rasene skal ha de forskjellige mountsa som er ment til dem. Har ikke hørt noe om dette legendary greiene, men skal nok sjekke ut mer om det... I såfall er det kult. Men det sier jo seg selv at tauren ikke kan ri på annet enn kodoene sine... Så da ville det blitt litt rart om de andre kunne det også...