Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Har veldig lyst til å skulke jeg og, det at jeg har fått trådløs internet på rommet mitt gjør det ikke noe bedre, men jeg klarer å holde meg i skinnet.

JEg sov ikke fra søndag til jeg gikk på skolen på mandag... så sov jeg på skolen...
så ble foreldrene mine sure og tok modemet!!11!!1 :tommelned:

sitter på skolen nå... skal hjem å tigge som faen...

Her :p Og dere må forte dere om dere skal ha collectors pakka, det er ikke så voldsomt mange!

Sjekka akkurat med spiderman og jeg er nå garantert en collectors edition =D :totomleropp:

649,- for collectors addition.... tja synes det var stivt jeg da.... hadde tenkt å kjøpe den jeg også men ble litt usikker nå.... har hatt mye å gjøre på jobb så jeg har ikke fått med meg at FB har starta, men jeg holder på å laste ned nå.. Er det noen spes server folka spiller på, eller er vi spredt rundt omkring.... regner med å logge på nærmere helga..

Larzen, hva er status på guild prosjektet ?

The Creature, jeg hadde joina guildet ditt hvis hovedchar'en min hadde vært horde i retail... men jeg kommer med 99% sansynlighet til å være alliance....

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@12.01.2005, 15.16
649,- for collectors addition.... tja synes det var stivt jeg da.... hadde tenkt å kjøpe den jeg også men ble litt usikker nå.... har hatt mye å gjøre på jobb så jeg har ikke fått med meg at FB har starta, men jeg holder på å laste ned nå.. Er det noen spes server folka spiller på, eller er vi spredt rundt omkring.... regner med å logge på nærmere helga..

Larzen, hva er status på guild prosjektet ?

The Creature, jeg hadde joina guildet ditt hvis hovedchar'en min hadde vært horde i retail... men jeg kommer med 99% sansynlighet til å være alliance....
162364​
Har vært lite involvert med guild prosjektet faktisk. Vet ikke helt om noen her har starta en. Jeg kommer til å lage en når spillet kommer i salg ivertfall.

Det vi må prøve på da er å få så mange som mulig på samme server. Jeg kommer til å lage en guild på en PvE server. Vi er bare 3stk som skal starte, men flere er selvf velkommen. Det er slik at dem må være 9stk for å starte en guild.

Nedlastinga endelig ferdig. Hadde pauser I ny og ne men fikk spillt det. Veldig kult. Spiller Undead Warrior på den engelske PvP serveren. Server 11 ellerno.

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@12.01.2005, 14.00
Her :p Og dere må forte dere om dere skal ha collectors pakka, det er ikke så voldsomt mange!
162327​
ikke tilgjengelig nei...
nådde ikke lvl 20 i dag, mangla ca 700 xp >.<
hvis guilden er horde kan jeg kanskje være med, skal spille både alliance og horde på retaill.

edit: spiller forresten på "en final beta test 3"

Er level 16 nå, ikke så langt ifra lvl 17...

Er endel svensker på serveren min!!
Noen alliance folk kom til The Barrens i går, men vi klarte å stoppe dem :D

Opprinnelig skrevet av Con Dar@12.01.2005, 23.23
nådde ikke lvl 20 i dag, mangla ca 700 xp >.<
162664​
Du må roe ned nå.. husk at karakteren blir borte vekk når retail kommer om bare en måneds tid. Mest sannsynlig ihvertfall. Det høyeste jeg har spilt i beta er lvl 13.. men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Bare noe å tenke på.

Er ganske sikker på at jeg kommer til å spille en Tauren Warrior i retail jeg. Tauren skal jeg være uansett, og da er det egentlig bare Warrior som frister. Er litt kult å kunne bruke all armor og våpen du finner også synes jeg. Kan kanskje bli litt ensformig, men jeg har planer om å lage mange forskjellige karakterer etterhvert. :tommelopp:

Jeg også prøver å begrense spillinga litt. En skal tross alt gjøre alt pånytt om ikke å lenge.Har spilt til lv11 med Hunteren og digger det maks. Men nå får jeg vente til retail kommer med å fortsette....er tross alt endel timer bak det her....

Er enig med deg der, ikke gjør det slik at det blir kjedelig for deg.
Dessuten ikke Powergame hele tiden, du blir uansett ikke høyere lvl enn 60, nyt spillet.

I en snart kommende fremtid kommer junkier,crack horer og alle de andre og fler til og ditche alt det greine som dop,hasj og videre og få seg et kopie av WoW!

Det spillet er som crack deluxe, greier ikke stoppe jeg trenger hjelp!

Chaz vet hva du mener. Kozeloz også. :kos:

Opprinnelig skrevet av Montana@13.01.2005, 07.35
Er level 16 nå, ikke så langt ifra lvl 17...

Er endel svensker på serveren min!!
Noen alliance folk kom til The Barrens i går, men vi klarte å stoppe dem :D
162728​

På PvP server pøser det stadig på med high level alliance folk til the Barrens. spes paladinds. Angrepene stopper aldri. De liker spesielt godt å raide i crossroads.
gleder meg til å bli litt til å bli high level.. så kan jeg være med å slakte!

I motsetning til de nye serverne er PvP server (som er fra closed beta) spekket med high levels. Mye mer action, mer utvalg i AH og bedre økonomi :)