Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ikke jeg.

Ja. Druid-sex?

Yea baby! Yea, feeling kinda randy at the moment. =D
Jeg gjør meg om til bjørn og rammer analen din med min über bjørne kuk!

Når dere kommer inn på nerfing av chars så må jeg bare le litt altså. Folka på wow(us) foruma skriker hele tiden at ditt å datt må nerfes for den å den slo meg i PvP....lol!

En kan ikke være bra i alt sier nå bare jeg. Et eksempel er en skikkelig high lv warrior som blir banka sønder å sammens av en skikkeli lav lv druid og mage. Druiden bruker roots på han hele tiden mens den andre angriper..og da skriker dem om å nerfe!

Nå er det slik at Warriors er den dårligste classen i hele spillet, mens paladins og shamans er de beste... Jeg skal spille warrior uansett, siden jeg spiller som en karakter ikke bare for å bli level 60... Er nå en level 21 human warrior og er straks på vei ut av redridge, noe som skal bli godt:) Glad jeg skal spille horde i retail:D

Da har jeg spilt alle classene og funnet ut hva jeg skal være i retail. Så nå stopper jeg helt å spille wow til det kommer i salg. Blir hardt å holde seg borte men gjør det slik at det blir mye mere morro når en skal begynne å spille på skikkelig.

er lvl 23 human mage og snart ute av redridge jeg og :confused:
lurte på om jeg skulle ta duskwood nå eller burning steppes
duskwood er jo greit nok da...

Litt off-tåpikk, men det er tross alt et World of Warcraft emne, så.
Jeg hører det at blizzard har begynt å sende ut en ny bølge med beta keyer, som skal komme i salg på Mandag. Vet noen noe mer om dette?

Opprinnelig skrevet av Con Dar@14.01.2005, 23.40
er lvl 23 human mage og snart ute av redridge jeg og :confused:
lurte på om jeg skulle ta duskwood nå eller burning steppes
duskwood er jo greit nok da...
163650​
Burning steps er level 60 sted, så jeg tviler på du ahr så stor sjans.. Er i Darkshire nå. Var akkurat med på å knærte en abomination som overfalte byen Darkshire... Ikke det at jeg traff tingen da.

Jeg spilte Warlock i betaen og det var ganske morsomt, druid er en veldig komplisert klasse men utrolig bra hvis du faktisk vet hvordan du bør spille.

Opprinnelig skrevet av Toz@14.01.2005, 23.39
Hva skal du være da?
163649​
Jeg skal være en Night Elf Hunter med proffesion Engineer og Mining som første valg. Og disse second proffesionene, Medecin,Chooking og Fishing.

Da burde jeg har nok å finne på for en stund vil jeg nok tro.... :ler:

Opprinnelig skrevet av _LarZen_+15.01.2005, 12.31-->
<!--QuoteBegin-Toz
@14.01.2005, 23.39
Hva skal du være da?
163649​
Jeg skal være en Night Elf Hunter med proffesion Engineer og Mining som første valg. Og disse second proffesionene, Medecin,Chooking og Fishing.

Da burde jeg har nok å finne på for en stund vil jeg nok tro.... :ler:
163800​
[/b]
Hvor i huleste Valgerd har du medecin fra?
Hvordan kan du choke ting?