Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hva kan man gjøre med engineering? Og hvorfor er warrior den dårligste klassen?

Med engineering kan man lage all slags duppeditter, som for eksempel Goblin Jumper Cables og Mechanical Squirrles.
Jeg har ikke en warrior selv, men mange av abilitiene har blitt nerfed så mye slik at de er ubrukelige vs de andre klassene.

Opprinnelig skrevet av Sancti@15.01.2005, 14.11
Hva kan man gjøre med engineering? Og hvorfor er warrior den dårligste klassen?
163840​
Når det kommer til Warrior så er det ikke den dårligste klassen. Det er ingen klasse som er dårligst. Alle er gode på sine ting. Men om en skal tenke kun PvP så er det selvf noen klasser som er bedre en andre.

En kan ikke være best på alt vettu.Om du tenke på å lage en warrior pga du synes det er kulest men kvier deg litt pga folk sier dem er så dårlige så ikke hør så mye på det. Det som teller er at du velger det du synes er morro. Og ja kanskje en annen klasse av lavere lv kan drepe deg i PvP, men hva så?

Opprinnelig skrevet av Xenon@15.01.2005, 01.15
Litt off-tåpikk, men det er tross alt et World of Warcraft emne, så.
Jeg hører det at blizzard har begynt å sende ut en ny bølge med beta keyer, som skal komme i salg på Mandag. Vet noen noe mer om dette?
163703​
Jeg spør igjen :)

Opprinnelig skrevet av Xenon+15.01.2005, 16.00-->
<!--QuoteBegin-Xenon
@15.01.2005, 01.15
Litt off-tåpikk, men det er tross alt et World of Warcraft emne, så.
Jeg hører det at blizzard har begynt å sende ut en ny bølge med beta keyer, som skal komme i salg på Mandag. Vet noen noe mer om dette?
163703​
Jeg spør igjen :)
163902​
[/b]
Det var vel rett før betan starta så ringte jeg til spiderman i Oslo ang noe, og da hadde dem fått in FB pakker igjen. Om det er noen igjen nå det vet jeg ikke....

Warrior er den dårligste klassen på alle punkter utenom liv... Den eneste abillitien som rocker skikklig er retaliation.

Hvis du sier at en klasse er bedre enn en annen snakker du bare drit. I instances er en warrior for eksempel veldig viktig. Ikke kom å si at en paladin kan gjøre den samme jobben for paladin sin taunt finnes fint lite. Warrior er også drit nice å ha i PvP så lenge den har support.

Det er akkurat det det er... Warriors må ha support fordi de er den svakeste klassen som er mest nerfa... Seff er de bra som tanks... Så jeg snakker ikke bare dritt..

Hvis du tenker på at warrior må ha "suport" fra feks priest for å tank'e, så kan du jo tenke på at en priest også må ha "support" for å heale da. siden en priest blir letteid uten noen melee som kan "ta slagene" for han.

Klassene oppfyller hverandre osv, men hvis du tenker på 1vs1 så er det jo selvfølgelig at de ikke er like sterke osv. Folk kviner fordi at de vil at deres klasse skal være så overpowra at ingen andre klasser skal ha sjans mot dem i 1vs1.

:blunk:

Ok, tror ikke du skjønte det... Warriors er den mest nerfa klassen... altså de abillitiene de har osv er ikke gode nok i forhold til de andre klassene...

men men det er jo bare de som har spillt warrior igjennom 60 levler som sier dette... Regner ikke akkurat med at de har så særlig peiling på om den er bra eller ikke:D

Kanskje det allerede har blitt nevnt.. men nå har altså tothegame oppdatert sin WoW dato. 11 feb, som vi alle trodde. Håper Bliz leverer denne gangen :D

blir kult om det kommer 11. feb ja.. slik at jeg får testet meste parten av rasene og klassene..
har en main char, lvl 23 (10k xp til lvl24) orc rogue, den tar av
så har jeg en lvl 8 NE rogue og en lvl 8 human pala.

spiller på server 3 med orcen og humanen.

*gleeeder meg til lvl40, mount wolf eller raptor kor???*

server 3 jeg og :)
har en lvl 25 human mage, og nå har jeg fått meg guild tabard :D

Skønner ikke helt at dere gidder å spille så mye jeg. Dere må jo gjøre alt pånytt når det kommer i salg jo. Og hva er vitsen med all denne power levelinga som noen driver med?

Kan da ikke være noe morro å rase igjennom spillet vel?

gikk gjennom deadmines med 3 pala og 1 warrior, fikk bra med xp der ^^
har fått gjort en god del "røde" quests som gir bra med xp og penger
uansett kommer jeg ikke til å spille human mage på retail, så derfor er det ikke så farlig om jeg må starte på nytt. vil bare e hvor langt jeg kan komme på betaen, og samtidig finne ut en del ting om spillet som kan være nyttig å vite på retail

Opprinnelig skrevet av _LarZen_@17.01.2005, 12.20
Skønner ikke helt at dere gidder å spille så mye jeg. Dere må jo gjøre alt pånytt når det kommer i salg jo. Og hva er vitsen med all denne power levelinga som noen driver med?

164668​

Noen er smarte nok til å spille andre ting i retail. Eller å ha et bredere spekter med karakterer, får følelsen av hva man vil spille som. Eller finne ut hvor kjekt PvP er når man er høy level.

Slutt kvininga, mann.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+17.01.2005, 16.10-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@17.01.2005, 12.20

164668​

Noen er smarte nok til å spille andre ting i retail. Eller å ha et bredere spekter med karakterer, får følelsen av hva man vil spille som. Eller finne ut hvor kjekt PvP er når man er høy level.

Slutt kvininga, mann.
164752​
[/b]
Skjønner det, har gjort det selv for å finne ut hva jeg ville være når spillet kommer i salg. Så den biten er jeg helt enig med deg på. Men det jeg ikke helt skjønner vitsen med er å sitte i mange timer å spille på en character som du må gjøre alt på nytt med.

Men smak å behag selvf.