Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja, men folk er ikke helt sikker og håper kanskje på det beste. Er jo de som ikke bryr seg om de mister karakterene og bare spiller også. Uansett, folk ville spilt mindre om de hadde visst det helt sikkert. Det er sånn Blizzard tenker, det er jeg nesten sikker på. ^_^

Gratulerer med 1000 innlegg forresten.

Hvis det nå mot all formodning skulle bli slik at chars blir overført
så måtte det blitt slik at bare _FB_ chars blir overført, altså ikke dem som bruker CB-keys. Det ville jo blitt ganske bra egentlig, lette trykket på noob areas i åpningen av retail. pluss at økonomien i spillet ville vært oppegående slik at folk faktisk kunne kjøpt noe på AH osv ganske tidlig

Bare en tanke, selv om jeg er sånn 95% sikker på at de sletter,
(kan jo hende de overfører) :)

Opprinnelig skrevet av thagen@19.01.2005, 19.55
Ja, men folk er ikke helt sikker og håper kanskje på det beste. Er jo de som ikke bryr seg om de mister karakterene og bare spiller også. Uansett, folk ville spilt mindre om de hadde visst det helt sikkert. Det er sånn Blizzard tenker, det er jeg nesten sikker på. ^_^

Gratulerer med 1000 innlegg forresten.
165733​

Tenk om jeg bare hadde fått lov til å lage hyllestinnlegg. :(

Nei, jeg har bare godt av denne seriøsiteten forumetilværelsen virker å ta.

Ja, jeg er enig. Men vi nedjusterer prosenten litt? Kanskje ...

I dag dro jeg til westfall(alliance terretorium) for å skaffe meg en kul maske... plutselig ser jeg en dwarf som er level 17 (jeg var 24/25 tror jeg) og tenker "La han være, er ikke vits og sette igang noe stress for han". Men noen sekunder senere ser jeg dwarfen komme mot meg med en paladin på samma level.. stakkars dvergene, endte opp døde.. Som hevn for at de angrep dro jeg og drepte en NPC også... Når dem kom tilbake løp dem vekk og stirra på meg :p tilslutt skøyt jeg med pil og bue på dem men de rørte seg ikke fordet.. så tok jeg homestone tilbake til Kalmidor!

Bilde av de to døde dvergene!
Bilde av masken jeg fikk!

Opprinnelig skrevet av Montana@19.01.2005, 22.56
I dag dro jeg til westfall(alliance terretorium) for å skaffe meg en kul maske... plutselig ser jeg en dwarf som er level 17 (jeg var 24/25 tror jeg) og tenker "La han være, er ikke vits og sette igang noe stress for han". Men noen sekunder senere ser jeg dwarfen komme mot meg med en paladin på samma level.. stakkars dvergene, endte opp døde.. Som hevn for at de angrep dro jeg og drepte en NPC også... Når dem kom tilbake løp dem vekk og stirra på meg :p tilslutt skøyt jeg med pil og bue på dem men de rørte seg ikke fordet.. så tok jeg homestone tilbake til Kalmidor!

Bilde av de to døde dvergene!
Bilde av masken jeg fikk!
165872​

Ahh gleder meg til jeg skal slakte folk i battlegrounds, deilig og ha et sikkelig pvp system isteden for å kun sloss mot npc. Leeenge siden jeg prøvde WoW nå, men går det ann å utfordre folk fra egen rase til kamp? Hadde vært sinnsykt digg og denge noen irriterende folk.

Skulle så gjerne hatt den funskjonen i XI siden det var så sinnsykt mange n00bs som gikk meg på nervene og fikk meg drept mange ganger.

Tviler på at denne funskjonen er til. Hadde jo vært alt for lett for DD folka og slakte support unitsene, men hadde vært gøy fordet.

YES, da får jeg garantert dengt irriterende folk, hvis de tørr og ta i mot utfordringen da.

Men som sagt er ikke det veldig kjipt for support unitsene som umulig kan ja en sjanse 1v1 mot de beste DDene?

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@19.01.2005, 20.05
Tenk om jeg bare hadde fått lov til å lage hyllestinnlegg.  :(
...kan du ikke?

Er det forresten noen måte man kan søke party på, eller må man bare skrike ut om man vil være med på ett?

Det er en egen chat for det, hvis man bruker kommandoen /4 så kommer man i LFG (looking for group) chaten. Eller bare invitere random folk, eller hvis man ser at de venter på en respawn som du også skal ta, er det ganske logisk at dere går sammen. Men det er mye "need group for blabla I'm level blabla" på chaten. Jeg synes communitien er så flott, i spillet. Har jeg bare vært heldig til nå?

...kan du ikke?
Jeg forpester forumet hans med bæsj, så jeg må lære en lekse. Eller noe tilsvarende dritt, sier plan_ni.

Jeg seriøst HATER WOW! Nå har jeg sluttet å sove nå!

For fem minutter siden så kjeftet pappa på meg, jeg lurte på hvorfor han sto opp midt på natta. Hans svar: "Jeg skal på jobb din jævla slask!" Deretter hintet han noe med en alvorsprat når han kommer hjem fra jobb. Like etterpå kom mamma, samme greiene: "Dette her må vi prate om" Mitt svar: "Men mamma, det er jo WOW!.....W-O-W!!!!" TRO meg, det funket ikke. Jeg skjønner ingenting. :confused:

Opprinnelig skrevet av loppelittletom@19.01.2005, 19.58
*kremt**kremt* WOW! > livet. Ville bare opplyse dere med den harde virkelighet! level 60...
165967​
Du har vel ikke blitt lvl 60 på FB? Det er vel en char fra CB?

Opprinnelig skrevet av The Creature+24.12.2004, 00.27-->
Du betalte 100kr for å få spille Final beta i en uke? Ikke regn med at det varer stort mer enn en uke..
153524​
[/b]
<!--QuoteBegin-The Creature
@24.12.2004, 00.27
Hvor fikk du det fra at FB ville vare i 1-2mnd? Hahaha.
153524​

Den som ler sist, ler best :D