Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg tør nesten ikke spille WOW i frykt for å miste interessen til kjæresten min :(

Da jeg spilte FFXI var kjæresten det siste jeg tenkte på (eks nå :flau: )

Opprinnelig skrevet av Montana+20.01.2005, 09.10-->
Opprinnelig skrevet av The Creature@24.12.2004, 00.27
Du betalte 100kr for å få spille Final beta i en uke? Ikke regn med at det varer stort mer enn en uke..
153524​
<!--QuoteBegin-The Creature
@24.12.2004, 00.27
Hvor fikk du det fra at FB ville vare i 1-2mnd? Hahaha.
153524​

Den som ler sist, ler best :D
165976​
[/b]

Har FB vart i 1-2 måneder allerede?

Opprinnelig skrevet av Montana+20.01.2005, 09.02-->
<!--QuoteBegin-loppelittletom
@19.01.2005, 19.58
*kremt**kremt* WOW! > livet. Ville bare opplyse dere med den harde virkelighet! level 60...
165967​
Du har vel ikke blitt lvl 60 på FB? Det er vel en char fra CB?
165974​
[/b]
NEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!! det er fra final *ironi* skal godt gjøres å komme opp på 60 på så kort tid

Opprinnelig skrevet av The Creature+19.01.2005, 23.44-->
Opprinnelig skrevet av Montana@20.01.2005, 09.10
Opprinnelig skrevet av The Creature@24.12.2004, 00.27
Du betalte 100kr for å få spille Final beta i en uke? Ikke regn med at det varer stort mer enn en uke..
153524​
@24.12.2004, 00.27
Hvor fikk du det fra at FB ville vare i 1-2mnd? Hahaha.
153524​

Den som ler sist, ler best :D
165976​

Har FB vart i 1-2 måneder allerede?
166002​
[/b]
Nei men nesten to uker, og den forsetter <_<.. Men det jeg sier er at du lo av meg fordi du sa den varte i en uke.. men den varer lenger..

haha, jeg sa, ikke regn med at den varer stort mer enn en uke. Det var noe je ba deg være oppmerksom på, jeg sa aldri at den kom til å vare en uke garantert... Og den kommer aldeles ikke til å vare i 1-2 måneder, i såfall vil final beta holde på parrallellt med retail. Så HAHA

BTW: Hvor er latteren i denne setningen?

Opprinnelig skrevet av Hakara@19.01.2005, 23.59
Så dritfett å skifte til bjørn, kan ikke vente til jeg kan transformere meg til panterkattegreia.
165920​
På lvl 16 får du en quest hvor du kan gjøre deg om til en sjøløve, ikke spesielt nyttig men 50% speed i vann og evig pust, briefemateriale ;)

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+20.01.2005, 19.48-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@19.01.2005, 23.59
Så dritfett å skifte til bjørn, kan ikke vente til jeg kan transformere meg til panterkattegreia.
165920​
På lvl 16 får du en quest hvor du kan gjøre deg om til en sjøløve, ikke spesielt nyttig men 50% speed i vann og evig pust, briefemateriale ;)
166154​
[/b]
Det faktisk VELDIG nyttig å være sjøløve. Er endel quest's som foregår under vann. Og en kan også finne ting og nye plasser under vann.

Opprinnelig skrevet av The Creature@20.01.2005, 04.31
haha, jeg sa, ikke regn med at den varer stort mer enn en uke. Det var noe je ba deg være oppmerksom på, jeg sa aldri at den kom til å vare en uke garantert... Og den kommer aldeles ikke til å vare i 1-2 måneder, i såfall vil final beta holde på parrallellt med retail. Så HAHA

BTW: Hvor er latteren i denne setningen?

166072​
nå var det ikke bare den setningen jeg siterte til..

hadde det blitt sluppet ut i november/desember som dem sa ville det nokk vart i 1-2 måneder.. men siden det kom så sent ut i januar tror jeg nok dem stopper det ca. 10 dager før retail, sikkert litt mer. Så nå vil det nok vare litt under en måned (hvis jeg ikke tar feil)..

Altså, det jeg sa var at jeg kjøpte FB for å teste spillet 1-2 måneder, når jeg kjøpte FB trodde jeg at spillet kom i starten av des, f.eks 11... hvis retail starter 11.feb (husker ikke datoen som fortelles rundt) så ville nokk FB vart i ca 1½ måned.. Så når du lo av meg og sier at dem skal stengte det etter en uke, da lo du egentlig av deg selv.. Da Blizzard kommer til å forsette FB til realesen nermer seg..

got it?

EDIT: Alle som spiller på Serv 5 skriv "/join Norway" så joiner dere den norske kanalen! :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av thagen@19.01.2005, 19.55
Ja, men folk er ikke helt sikker og håper kanskje på det beste. Er jo de som ikke bryr seg om de mister karakterene og bare spiller også. Uansett, folk ville spilt mindre om de hadde visst det helt sikkert. Det er sånn Blizzard tenker, det er jeg nesten sikker på.
165733​
jeg bryr meg ikke så mye om mage'en min blir sletta, siden jeg hverken kommer til å spille mage eller human på retail. det eneste som plager meg er trade skills, f.eks cooking som jeg nå har på 216 :(
er forresten lvl 31, og har begynt på stranglethorn vale. liker den skogen jeg, den har til og med en arena :)

Hvis fb hadde kommet i november - desember ahdde retailen kommet ut før... Grunnen til utsatt fb er fordi retailen ble utsatt...

Og som sagt lo jeg ikke av deg fordi jeg mente at det kom til å vare en uke... Jeg sa at man ikke kunne forvente at det varte stort mer enn en uke... Men jeg lo da du sa at den kom til å vare i 1-2 måneder... get it?

Jeg skjønner ikke at dere kalrer å bygge opp proffessions såpass som dere gjør... Jeg klarer aldri å ta meg tid til det... Det eneste jeg har greit på er mining, som jeg nå ahr 100 på... Mest fordi at man bare kan gå rett til en ore og hogge løs... Men blacksmithing blir det dårlig med siden jeg hele tiden må kjøpe materials... stress syntes jeg, hehe...

Men jeg må si at jeg elsker auction house:D

Opprinnelig skrevet av The Creature@20.01.2005, 11.29
Hvis fb hadde kommet i november - desember ahdde retailen kommet ut før... Grunnen til utsatt fb er fordi retailen ble utsatt...

Og som sagt lo jeg ikke av deg fordi jeg mente at det kom til å vare en uke... Jeg sa at man ikke kunne forvente at det varte stort mer enn en uke... Men jeg lo da du sa at den kom til å vare i 1-2 måneder... get it?
166250​
det ble ikke utsatt pga retail..
Og hvorfor lo du av det? Det ville jo stemmt hvis FB ikke ble utsatt!!

Vel, på coveret står det "first month of play included". Kan man ikke ta det som et tegn på at FB skal vare i omtrent en måned?

Det betyr at du får en måned gratis av retailen... Altså at første måneden er gratis... så nei...

Og til deg montana... Retailen ble utsatt derav ble fb utsatt... Retail skulle egentlig komme i slutten av desember... men ble utsatt til januar og ble utsatt igjen...

Opprinnelig skrevet av The Creature+20.01.2005, 11.55-->
Det betyr at du får en måned gratis av retailen... Altså at første måneden er gratis... så nei...
166262​
[/b]
lol.. (leste ikke på coveret, bare stolte på Sancti :flau:)

@20.01.2005, 11.55
Og til deg montana... Retailen ble utsatt derav ble fb utsatt... Retail skulle egentlig komme i slutten av desember... men ble utsatt til januar og ble utsatt igjen...
166262​
Men når FB ble annonsert til November/desember, da var retail datoen rundt februar eller senere..

Joda, men det får man vel uansett om man kjøper preorder-kit eller ikke, så jeg tenkte kanskje det hadde noe med FB å gjøre.
Etter det jeg har hørt stengte FB i USA 5 dager før retail, og hvis det holder på like lenge her, så er vi jo faktisk oppe i ca en måned når den tid kommer, dersom det stemmer at spillet kommer ut 11. februar.

Den ble ikke anntatt å være rundt februar før sent i desember, men uansett la oss ikke krangle mer om dette, det blir bare dumt... Den kan ikke vare mer enn en måned uansett, siden det blir praktisk umulig...

Det er vel nå spekulert i at retail kommer 8 eller 11 februar... Jeg blir glad nå det kommer hvertfall...

Opprinnelig skrevet av The Creature@20.01.2005, 12.22
Den ble ikke anntatt å være rundt februar før sent i desember, men uansett la oss ikke krangle mer om dette, det blir bare dumt... Den kan ikke vare mer enn en måned uansett, siden det blir praktisk umulig...

Det er vel nå spekulert i at retail kommer 8 eller 11 februar... Jeg blir glad nå det kommer hvertfall...
166275​
Har ikke sagt at den skal vare mer enn en måned.. Forstå hva jeg sier mann!
Tror nokk det var ca. en uke til

Tror det er slutt ca. siden alle serverne var nede når jeg logget på, eller som det er større sjangs for er serverne simpelt og enkelt nede