Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg skal spille på Illidan. Dersom vi får samme navn som USA ... liksom.

Okok men....men....men bare lurer på en ting til er det sån at du kan bare møtte f.eks. illidan i PVE server ?
Og ikke PvP.
(har ikke rørt en pve server enda)

Jeg var med på angrep på Stormwind i dag. Problemet var bare at vi var to stykker, meg på level 13 og en annen på level 21, så det ble til at vi lusket rundt startområdet og drepte de som var dumme nok til å angripe oss.
Vi klarte faktisk å drepe en gjeng med tre level 6, en level 5 og en level 12. Det var litt gøy.

Til slutt var alt jeg hadde ødelagt, så den eneste måten jeg hadde å angripe på var med pet og en skinning knife. Da begynte det å bli litt kjedelig, siden vi døde hele tiden.

raida crossroads i går, og vi klarte det :D
etter en stund var alle vaktene åg npc'ene døde, + alle horde spillerne som prøvde å forsvare. var dessverre ikke alle som ville angripe oss :(
de fleste i raidet var over lvl 40, og det var mange over 50 også. en var lvl 58 :blunk:

På lvl 22 var jeg med og drepte noen guards, fikk mageweave cloth av de.
:sikle:

Opprinnelig skrevet av Toz@05.02.2005, 22.58
Det er bare å danse med de.. da kan de ikke motstå fristelsen til å slå litt på deg :p
173600​
Du kan tro vi danset mye, men det hjalp ikke. Det slo meg forresten at Taurens har et mye dårligere repertoar av dansebevegelser enn en ork. :p

Dere vet at betan ender imorgen, men ikke gråt det skal komme sån judgement greier ingen vet hva det er enda.
Men jeg tipper at det kommer som sån i US at burning legion tar over alle capital cities.

I say: Lets give them hell before they do.

Og igjen det kommer på alle serverne.