Opprinnelig skrevet av Hakara@30.01.2005, 00.23 Og til vanguard, spiller du wow? Så en på server 5 forleden dag som kalte seg det, og siden server 5 virker som "spillegals server"..?
Hakara, er du en paladin på server 5 som heter "Hak"? Var en paladin med venner som gjorde et uvellyket raid på starting area til tauren.. jeg spillte som min ny-lagde druid der å /poke Hak og ledde når han døde.. Var det ikke deg så virket jeg som en drittsekk , var det deg var det ikke vondt ment :tommelopp:
Hakara, er du en paladin på server 5 som heter "Hak"? Var en paladin med venner som gjorde et uvellyket raid på starting area til tauren.. jeg spillte som min ny-lagde druid der å /poke Hak og ledde når han døde.. Var det ikke deg så virket jeg som en drittsekk , var det deg var det ikke vondt ment
Folkens, jeg spillte litt med min LVL 8 Dwarven Warrior idag, og jeg brukte mine über kule mining skills, og fant en Shadowgem, noen som vet hva den brukes til?
Kan selge den til 2 sølv og 50 bronse skulle den være ubrukelig for meg.
Fant nettop en til (hurra?), jeg er jo Blacksmith også men jeg har ikke fått nytte av den enda, skal opp til Journeyman Miner neste gang jeg logger på :tommelopp:
Bestilt collectors edition av WOW, men kom akkurat på at jeg ikke har noen fungerende dvd-stasjon. Kommer dette på cd'er eller dvd? kjekt å vite så jeg rekker å skaffe det før lanseringsdato