Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jepp.. bare se her... og det var ikke alle vaktene engang..

PVP raidet gikk dårligt da det var dårlig organisert.. det var liksom ingen leder og folk bare løp forskjellige steder.. noen stoppa i X-Roads, noen forsatte mot Durotar.. andre var langt bak og resten viste ikke hvor de skulle..

Forresten, noen som gidder å ta screens av event i morgen? Er ikke sikkert jeg får spillt når det skjer :(

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@06.02.2005, 20.50
Men umulig å komme seg til ... ?
173955​
ikke helt, man må jo gå igjennom contested areas(det var den lette delen) og så alliance territory(helt forjævlig) pluss at man må ta en båt fra en av byene dems som kommer i land i hovedbyen deres, klarte nesten å gå ut derfra på første forsøk men det var vanskelig som f.
Etter å ha kommet ut av den var det eneste vanskelige å komme seg opp på treet jeg kom helt opp en gang men det er 3 lvl 55 vakter der oppe så jeg gjemte meg i den lille hytta som er halvveis oppe.
:kul:

Ringte akkurat til Spiderman i Oslo for å høre om vi som har bestilt WOW får det til den 11.

Det han sa var at dem som har bestilt tidlig får først og at den vanlige versjonen hadde dem begynt å sende.

Når det gjalt Collectors Edition så hadde dem ikke begynt å sende dem enda, dem skulle sende imorra eller Onsdag til folk. Så det kan bli litt forsinkelser kanskje for endel spillere......

Argh...

Serverene ble jo tatt ned før jeg kom meg til SW. :/

EDIT: I to sekunder. :D

Har noen bilder av "doomday" og et stort raid jeg var med i:

Dommedagen

I raide var det ca 400-800 folk og det lagge mye.
Raid

Dette er da etter raid, jeg dreper en level 18 humanoid før jeg blir drep av en warior selv.

syntes den doomday greia var dårlig jeg.. bare en hau med lagg og dauing.. såvidt jeg klarte å løpe rundt.. også ble jeg eid på 2sek.. jaja

Kan foresten se meg på bilde som Montana posta, eller hværtifall mity navn som er Flin. vi var i samme raid..

En ting til hvilken server planlegger dere å spille på?

Og der var FB over, ca 10 min på overtid :grine:
og tanken på 3 dager uten wow gjør meg trist :(

men etter ca 10g på alkohol, og blomster til damene, var det en fin avslutning :)

Opprinnelig skrevet av Toz@07.02.2005, 21.13
Og der var FB over, ca 10 min på overtid  :grine:
og tanken på 3 dager uten wow gjør meg trist :(

men etter ca 10g på alkohol, og blomster til damene, var det en fin avslutning :)
174355​
Det var deg jeg gav penger til, eller hva? Penger for å kjøpe alkohol. Tenkte at jeg ikke trengte dem mer ...

Tok dette bildet rett før serverene gikk ned...
Hvem er bare kulest! :cool2:

NB: takk til AKUMA for hans geniale fotosjåpp kunnskaper! :D

Kk, her er issuet:

Jeg har kjøpt pre-order kit greia, men husker ikke om jeg skrev under no på spiderman, er det bare å komme og kjøpe spillet? eller MÅ man ha forhåndsbestilt?

:trollmann:

Hehe, montana hvilken server spillte du på? Den godeste kongen er level 500 på pvp 5 der jeg spillte hvertfall...

BTW, hvilken mod bruker/brukte du?