Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg begynte på en Undead Warlock igår. Jeg må si jeg digget den klassen. Og det tok meg toppen to timer å få lvl 6. Rai rai!

Jeg skal starte Warlock på hordesiden, typ server Skullcrusher. Blir kos. Har venn som spiller der. He will give me teh kosemoney. :trollmann:

Tok nettopp en horde pr0 - style. Here goes:

Undead rogue lvl 35 fighter mob lvl 37 , begge parter har lav HP, så jeg stealther meg innpå , bruker cheap shot på roguen, stunner han - lar MOB'n drepe han mens jeg brukte /wave til UD'n, deretter tar jeg mobn ( som nå har lite hp) og får loot'n.

Jeg er lvl 35 btw
Hakara: Du virket ikke akkurat særlig kul der... Det som er pointet, det er jævlig feigt å gjøre det på din såkalte pr0 - style... Jeg forventer at folk som gjør slikt har vært aktive CS-spillere... og de er som oftest Night elves, er du en night elf Hakara?

EDIT: Nei, du er Gnom, enda værre!! "Kill all Gnomes on Sight!!" For et jævla møkka folk!!! BRØØØØL!

Det er akkurat grunnen til at jeg er gnome, alle horde hater de - noe som gjør det enda bedre hver gang jeg eier high lvl taurens. Jævla kyr.

Jeg prøvde heller ikke å være kul, og har spilt CS kanskje 3-4 ganger, da jeg fikk det som gave til jul.

"pr0 - style" er bare et begrep jeg har blitt vandt til å bruke siden ganske mange av mine kompiser spiller CS. Du kan også ta det med en klype salt, jeg vet da også at det ikke er særlig pr0 å ta noen som har halv hp og fighter en mob.

Gnome for teh win, dere er bare sjalu på vår pimpin dance, ettersom at dere ikke gjør annet enn å hive henda i været. Stakkars kyr, veit ikke bedre. At dere ikke liker gnomer gjør forsåvidt ikke noe for meg, fordi det er hovedgrunnen til at jeg valgte gnome - horde blir enda surere hver gang jeg eier dem + at de er ganske fede der de tasser avgårde.

Fy faen I helvete folkens. Det er "ække no kult å drepe fienden på PvP" server holding som rår her. Nå er det ikke corpse camping\ eller lowbie ganking det er snakk om her, det er snakk om å drepe noen på fiende siden for å skaffe seg en fordel.

Opprinnelig skrevet av Con Dar+27.02.2005, 23.03-->
<!--QuoteBegin-salamando
@27.02.2005, 19.07
Jeg spiller PvE, men ikke at eget valg.
182577​
hvem var det som valgte da? :confused:
ble du tvunget inn på en PvE server?
182693​
[/b]

Alle RL friends skulle spille på denne serveren. Hva skal jeg gjøre da? Spille alene?

Du har åpenbart misforstått holdningen, salamando. Jeg skal for øvrig drepe Robert snart, så snart jeg møter den ... KUA! HAHAHAH! AHHA HA

Ærlig talt. Trash talk, bishes?

hehehe, jeg møtte på en tauren lvl 25 (selv var jeg lvl 13) og kasta litt små spells på han til han ble irritert nok til å løpe etter meg for å ta meg...

Og borte i buskene venta 5 lvl 25+

HAHAHAHAHA!!! *gjør en sånn dans hvor man knytter nevene og sirkler de foran seg samlet og beveger skuldrene*

Hordies er kanskje større og tøffere, men hjernen er betydelig mindre :p j/k

Du har åpenbart misforstått holdningen, salamando. Jeg skal for øvrig drepe Robert snart, så snart jeg møter den
Merkelig dette her. Mener jo det totalt motsatte selv. Har man valgt en PvP Server, så må man tåle å bli ganket og drept og corpse campet og alt det der.
Hvis man ikke tåler det, bør man skifte server. Men det vill man ikke, for da kan man ikke angripe fienden når man vill!

Selvfølgelig kommer honor systemet snart, så det blir vel stop på mye av gankingen.

Opprinnelig skrevet av Kozeloz@28.02.2005, 17.50
Du har åpenbart misforstått holdningen, salamando. Jeg skal for øvrig drepe Robert snart, så snart jeg møter den ... KUA!  HAHAHAH! AHHA HA

Ærlig talt. Trash talk, bishes?
182967​
Jeg skal sette deg på Einherjar black list Kozeloz:D Så skal jeg love deg action... Og du Hakara skal hvertfall på den!! forbanna gnom:) DØ DØ DØ DØ DØ!!! Jævla pusegutter!!

Men det blir et problem siden hakara spiller burning legion:sukk:

Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@28.02.2005, 20.06
hehehe, jeg møtte på en tauren lvl 25 (selv var jeg lvl 13) og kasta litt små spells på han til han ble irritert nok til å løpe etter meg for å ta meg...

Og borte i buskene venta 5 lvl 25+

HAHAHAHAHA!!! *gjør en sånn dans hvor man knytter nevene og sirkler de foran seg samlet og beveger skuldrene*

Hordies er kanskje større og tøffere, men hjernen er betydelig mindre :p j/k
183063​
Du vet at det er mennesker som styrer horde karakterer også?

Sorry for dobbel post, orker ikke stress...

jeg valgte ikke PvP serv fordi jeg da får mulighet til å bli ganket, heller ikke så jeg kan ganke andre... Jeg valgte det pga jeg vet at det blir tøffere på level 60 med store pvp raids!!!!!!

Startet en ku på BB - får se hvor mye jeg gidder å spille med den, spilte i 2 timer istad, er lvl 10 - gadd ikke mer da jeg skulle begynne på lvl 10 shaman quest.

Du er forøvrig i guild med en jeg kjenner creature, nejii kaller han seg.

Kua heter Tonton.

Nejii ja, han er vel den som er høyest level i guilden... Aganhim er du sikker på at det var en spøk? neida, men man vet aldri her på spillegal...

Jeg antar det ikke er han (nejii) som har laget hjemmesiden deres? Dere burde spørre han om å mekke dere noe - han er tross alt veldig god på webdesign.

Venter på å komme inn på BB nå forresten.

Opprinnelig skrevet av Drauden@28.02.2005, 20.33
Faen! Burning Legion er jo full. Kommer jeg meg aldri inn på den da?  :confused:
183091​
joda... det hender du må sitte 5 min i kø av og til for å komme inn, det har bare skjedd 2-3 ganger med meg til nå :)

Tror ikke det er Nejii som har laget siden vår, husker ikke helt hvem det var... En i guilden hvertfall...