Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av Toz+28.02.2005, 22.39-->
<!--QuoteBegin-Drauden
@28.02.2005, 20.33
Faen! Burning Legion er jo full. Kommer jeg meg aldri inn på den da?  :confused:
183091​
joda... det hender du må sitte 5 min i kø av og til for å komme inn, det har bare skjedd 2-3 ganger med meg til nå :)
183173​
[/b]
Kom meg inn igaar.
Jeg er et troll som sagt og en hunter. Har ikke sett saa mange av dere da, men dere er sikkert ikke ved begynner plassen.
Horde(troll) var mye kulere aa vaere enn dwarf. Iallefall den troll dialekten. ^_^

Du pwnet vel, Ravi? :D

Møtte på en som kalte seg Chaz i går... På burning blade @basecamp in Stranglethorn vale.. Jeg masjerte inn i en klynge med ca rundt 15-20 og leverte et quest, så var det en som slo på meg så yella jeg ut "Who the fuck touched me" også blei jeg eid av hele jævla gjengen... Vet ikke om Chaz var en av de, men han stod der... Så ganka jeg åf kårs en etter en i skogen etterpå:)

Er du mye i STV for tiden, Robert? =D

I contested areas der verken horde eller alliance "eier" områdene, som at alliance "eier" Duskwood, opplever jeg hele tiden at Hordes som jeg sparer fordi de slåss mot monster, følger etter meg og angriper med en gang jeg slåss mot noen. Det skjedde over ti ganger en dag >_<
Føler forresten aldri jeg ser noen fra SG på Burning Blade.

Jeg har fått en superkul hatt nå ^_^
Frenzy sa det var drop rate på 0,005 eller noe slikt, men det er sikkert en overdrivelse. Jeg fikk den på femte kill.

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Ravi+01.03.2005, 22.37-->
Så flink du er til å danse da, chaz :) du var også litt mer høflig denne gangen..
183692​
[/b]
Ah, har jeg møtt deg igjen? :p Vel, jeg er som oftest ganske snill mot horden, men slipper meg løs iblant og dreper ivei.

<!--QuoteBegin-The Creature
@02.03.2005, 14.04
Møtte på en som kalte seg Chaz i går... På burning blade @basecamp in Stranglethorn vale.. Jeg masjerte inn i en klynge med ca rundt 15-20 og leverte et quest, så var det en som slo på meg så yella jeg ut "Who the fuck touched me" også blei jeg eid av hele jævla gjengen... Vet ikke om Chaz var en av de, men han stod der... Så ganka jeg åf kårs en etter en i skogen etterpå:)
183889​
Så at en ble drept der, ja. Syntes det var ganske tåpelig å drepe hverandre ved område hvor man leverer quests og slikt. Jeg var ikke med på å drepe deg iallfall, tilfeldig tilskuer. :p

Hehe, sant det Chaz, det er tett når så mange står der og angriper, men må de så må de... I stranglethorn er terskelen min for å angripe noen veldig høy, siden det er så mange av hver faction der... Blir aldri ferdig om man skal angripe vherandre der hele tiden... Kozeloz, jeg er ikke så mye der nå, har en del quests der, men er ikke helt høy nok enda... Men ingenting er morsommere enn å raide basecamp der med mange hordies..:D

En lvl 51 og jeg raidet skullrock i dag.. artig å drepe folk airborne:D haha gjør et hopp og pwner med frostshock... morsomt:D Også tok jeg min siste quest i RFC som level 35 :D hehe

Opprinnelig skrevet av Chaz+02.03.2005, 15.45-->
Opprinnelig skrevet av Ravi@01.03.2005, 22.37
Så flink du er til å danse da, chaz :) du var også litt mer høflig denne gangen..
183692​
Ah, har jeg møtt deg igjen? :p Vel, jeg er som oftest ganske snill mot horden, men slipper meg løs iblant og dreper ivei.

<!--QuoteBegin-The Creature
@02.03.2005, 14.04
183889​
Så at en ble drept der, ja. Syntes det var ganske tåpelig å drepe hverandre ved område hvor man leverer quests og slikt. Jeg var ikke med på å drepe deg iallfall, tilfeldig tilskuer. :p
183926​
[/b]

Mhm. Han kompisen jeg hadde med drev å sappet deg. Husker du? stranglethorn..

Opprinnelig skrevet av Akuma@02.03.2005, 15.29
I contested areas der verken horde eller alliance "eier" områdene, som at alliance "eier" Duskwood, opplever jeg hele tiden at Hordes som jeg sparer fordi de slåss mot monster, følger etter meg og angriper med en gang jeg slåss mot noen. Det skjedde over ti ganger en dag >_<
Føler forresten aldri jeg ser noen fra SG på Burning Blade.

Frenzy sa det var drop rate på 0,005 eller noe slikt, men det er sikkert en overdrivelse. Jeg fikk den på femte kill.

183917​
Du bruker cosmos? Hvordan får du bindet "ekstraknappene" til taster?

Har foressten begynt på nytt, da hunter var kjedelig. Er nå priest, lvl 12,men jeg startet i går.

Jeg bruker ikke bare Cosmos. Jeg har en blanding av det, gypsy og noe annet. Heter Insomniax, pluss en annen addon jeg lastet ned. Hos meg binder jeg dem inne i key-config under addon bar #2 og #3 (#2 for skills og #3 for potions)

Jeg er temmelig sikker på at det er noe lignende på vanlig cosmos også, men det er litt siden jeg hadde det, så jeg er ikke helt sikker.
Tror du må trykke på cosmos-symbolet under minimappet, og velge key-config. Da kommer det opp en bedre config eller noe sånt. Bare prøve seg fram inne der.

Opprinnelig skrevet av Akuma@02.03.2005, 15.29

183917​
Hatten din var kul nok den, men ikke så kul som du skal ha det til.
Her er hatten visst på thottbot
og den høyeste drop% var på 0.8%, men det er fra en kiste.
De du fant den på har en drop% på 0.1%

så sjansene for å finne den hatten er ganske små...

C

Chaz

Gjest
Opprinnelig skrevet av Ravi@02.03.2005, 23.15
Mhm. Han kompisen jeg hadde med drev å sappet deg. Husker du? stranglethorn..
184277​
Ah, jeg hadde fokuset på kameraten din. Var klar for å angripe han, for jeg var veldig skeptisk til sappingen. Han hadde stilig mount også, men jeg presterte ikke å finne en emote på det tidsspunktet for å indikere det.
Men det er litt småskummelt når det er to etter deg, og ene er 7 lvl-er høyere. Var beredt til å sprinte iblant.