Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Er level 36 nå(snart 37) og har 43 Gold... Hvis jeg blir 40 uten 100 gold skal jeg stoppe expingen og bare farme helt til jeg får nokk!
 
Jeg er level 36 og har 30 gull. Hmmm. Håper jeg har nok når jeg blir 40. Som sikkert blir neste helg eller noe. Jeg får ikke spilt så mye i ukedagene.:(
 
Ehm.. Er det noen som har et guestpass og vil være så snille å gi det bort til meg? :flau:
 
Det er ikke mulig å skifte enda... Men de lover at det skal komme før den første gratis måneden er ferdig, som da er til fredag... raske på nå blizzard for mitt kort er rimelig tomt for penger:D

Rettelse: det har kommet, det er bare å gå på www.wow-europe.com også går du inn på account management, der kan du skifte...
 
Ville bare meddele at jeg i dag, 6/3-2005 killa min første horde, en tauren lvl 20 hunter..

*happy dance, med krydder*

Også var jeg litt feig og gjemte meg bak trær og sånn og rett og slett campa han, muahahaha... I know /chicken.. :p

Men til min favør, jeg hadde blitt slakta av lvl 30-40 hordies (selv er jeg lvl 19 druid)
De fortjente det :pirat:



............sitter og venter stille på at noen (spesielt Plan-9) sikkert kommer for å spoile......... :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@06.03.2005, 22.50
Ville bare meddele at jeg i dag, 6/3-2005 killa min første horde, en tauren lvl 20 hunter..

*happy dance, med krydder*

Også var jeg litt feig og gjemte meg bak trær og sånn og rett og slett campa han, muahahaha... I know /chicken.. :p

Men til min favør, jeg hadde blitt slakta av lvl 30-40 hordies (selv er jeg lvl 19 druid)
De fortjente det  :pirat:



............sitter og venter stille på at noen (spesielt Plan-9) sikkert kommer for å spoile.........  :ehm...:
186068​
Gratulerer. Men, herrni spiller ikke dataspill serru, men man skal ikke bli overrasket om han søker igjennom hele forumet etter brukernavnet sitt. Du ser, han har alvorlige komplekser med seg selv.

I dag var jeg i Arathi og drepte witherbark trolls,og jeg koste med en level 37 mage. Vi samarbeidet godt om å ta alle mobsa i en hule. Kudos til den søte magen som ikke var dumt nok til å bare ville sloss (og blir drept. da jeg gjør det bakfra).

Så også folk fra Einherjer for første gang i helgen. Han unngikk å slakte meg i Booty Bay. En viss Frzr eller noe.
 
Har Frzr blitt med i einherjar? For lenge siden kom han med en gjeng andre tullinger til blackfathom, og prøvde virkelig å gjøre livet surt for meg. 5 stk mot meg som var alene. Samtlige var over min level. >_<
 
ein ting.. min bror har formatert pcen sin, og nå kan han ikke spille WoW pga han ikke har DirectX 9.0c installert... så når han installerer DirectX 9.0c så kommer det en melding om at installiasjonen ble avbrutt pga DirectX 9.0c ikke består logotestingen.

Hva er problemet?
 
Opprinnelig skrevet av Toz@06.03.2005, 02.28
Jeg har 225 i Alchemy 225 i Herbalism 225 i cooking, og snart 225 i fishing og First aid :p
185727​
har akkurat de samme skillene.. er lvl 30 orc rogue og har 130 alchemy, 192 herb, rundt 15 cooking :p, 20 cooking og 190 first aid...

jeg har for det meste questet istede for å gå opp i lvl på skillene..