Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Toz@06.03.2005, 02.28
Jeg har 225 i Alchemy 225 i Herbalism 225 i cooking, og snart 225 i fishing og First aid :p
185727​
har akkurat de samme skillene.. er lvl 30 orc rogue og har 130 alchemy, 192 herb, rundt 15 cooking :p, 20 cooking og 190 first aid...

jeg har for det meste questet istede for å gå opp i lvl på skillene..
 
Noen som vet hvor høy fiskeferdighet jeg trenger for å fiske i Moonglade i det stedet for druidene?

Jeg har prøvd med 125, men "skill too low".

Har så lyst til å fiske der, mener å ha hørt noe om at Moonglade er rene gullgruven.
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@07.03.2005, 16.11
Har Frzr blitt med i einherjar? For lenge siden kom han med en gjeng andre tullinger til blackfathom, og prøvde virkelig å gjøre livet surt for meg. 5 stk mot meg som var alene. Samtlige var over min level.  >_<
186298​

Frzr er med i Einherjar ja... Vet egentlig ikke hvem det er men...
 
Begynte å spille så vidt igjen i dag. Er snart lvl 38 nå.. ikke sjans om jeg har råd til mount når jeg blir 40. Men jeg har jo ulveform, så det haster ikke med mount for meg. Kjøper det når jeg føler jeg har råd.
 
Hmm. Nettopp blitt level 37 og har førti gull. Er det et godt tegn?
 
Mount til TG er over, det er planen....


Hold kjeft Thomas.
 
Er det noen form får power levling ikke til meg men en venn som ikke var så heldig og få wow på dagen og har ikke fått det enda.
 
Ta alle quests du kommer over. Drep monstre som ligger en lvl. over deg. Eller to, om du klarer. Slakt alt du kommer over, sånn generelt sett. Hver gang du logger ut, gå til et inn. Da får du rested neste gang du logger inn, og vil motta 200% exp fra fiender opp til et bestemt punkt.
 
For å legge til noe:

Når du kommer litt opp i lvl. er mat din venn. Da tar det lenger tid før du får full helse, hvis du er slått ned til f.eks. 100 hp. Du sparer mye verdifull tid, og kan fort gå løs på neste intetanende offer.
 
Jeg synes Cooking er bedre en First aid... du får statsbonuser av å spise mat :) f.eks 8 stamina og spirit i 15 min... :tommelopp:
drikke for manabrukere er også smart :tommelopp:
 
lvl 40 og halvveis til mount :(
må vel tigge litt i guilden, eller kanskje selge noe av det jeg hat i banken :p

har forresten ca 270 i skinning, 210 leatherworking, 225 cooking, 233 first aid og 130 fishing ^_^
 
Ok, nå har jeg fått slakta 30+ hordies og det er utrolig moro! ^^
Jeg og en rouge "raida" assen dems og det var skikkelig pay back (men vi var aldri respektløse og banka ikke folk under vår lvl) :)
Vi følte oss litt tøffe når det til slutt var 9 horder som jakta på oss, og en av dem var lvl 46 ^^

Så nå har WoW steget i rank i mitt hjertet og FFXI blir deleta...

Har forresten fått en lvl 46 tauren shaman som venn, så nå skal exen min få hevn in-game.. Muahaha..
 
Jævla Dazzling Shortsword og Speedsteel Rapier. Jeg vil ha dere. Nå er jeg blakk. Og blir sikkert utbydd. :|
 
powerlevling er ganske vannskelig i lav lvl, vis du ikke har en høy lvl venn som hjelper deg.

griding (Drepe beasts) annbefales jo, men det er vannskelig å gå fort vis du ikke er litt rutinert.
Jeg brukte en uke på å bli lvl 20 i vinterferien, hadde jeg vært rutiner og spilt betaen, hadde jeg nok vært ganske mye høyere.