Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Burning blade Crizpy, bytt til Burning blade, nu!

Burning blade über alles osv.

:trollmann:

Ja faen. Burning Blade,på hordesiden. Jeg blir veldig glad om jeg møter på deg. :D

Jeg hopper nok litt inn på Burning Blade når jeg får tak i spillet ... Det er føkkings utsolgt over føkkings alt! :blunk:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+10.03.2005, 18.55-->
<!--QuoteBegin-Frenzy
@10.03.2005, 08.38
hva er galt med Moradin egentlig?
synes det hørtes ut som et greit dvergenavn, jeg...
187677​

Moradin er en dvergegud. Husker ikke helt HVILKET univers det er fra (muligens Forgotten Realms).
187886​
[/b]
I Warcraft III var det en Muradin Bronzebeard. dukka opp helt på slutten, da Arthas skulle hente Frostmourne

Muradin Bronzebeard var broren til Kong Magni Bronzebeard og Brann Bronzebeard.
De tre mest populærer dvergene som har eksistert i Warcraft universet i nyere tider.
Men Muradin er død og Brann er forsvunnet, så nå er det bare Magni igjen. :(

Opprinnelig skrevet av Agahnim@11.03.2005, 07.02
Jeg hopper nok litt inn på Burning Blade når jeg får tak i spillet ... Det er føkkings utsolgt over føkkings alt! :blunk:
188202​

Sjekk Narvesen kioskene hvis du vet om noen som selger spill, min lillebror letet febrilsk etter spillet og dro på den lokale Narvesen kiosken for å kjøpe trøstecola og oppdaget til sin store forundrelse at de hadde et eksemplar igjen der... det siste stedet folk tenker de får kjøpt spillet vil jeg tro...

har endelig blitt lvl 38 nå og fått meg en badass Voodoo Robe OMG the barskness:D

Prøvde meg på SM i går og til min store skuffelse groupa vi med en idiot som leava etter vi døde førstegangen på Into Scarlet boss nr.2 bad bad bad... Så vi ga opp for den gangen siden det også ble ganske seint...

Er lvl 21 nå, klatere stigen ja.

Var i Ashenvale eller hva faen det heter nå nettop. Og det var utrolig digg å voldta Nelf huntere bakfra, særlig når de er lvl 22.

PWN BISH

I går kveld klarte jeg egenhendig å drepe alle NPC'ene i Bloodhoof Village + noen dumme taurens som prøvde seg :p
det er bare å springe bort når lvl 55 vaktene spawner, for å komme tilbake 10 sec senere :)

kan snart lage denne :kul:
blir bra på en NE druid ^_^

Opprinnelig skrevet av The Creature+11.03.2005, 09.22-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@11.03.2005, 07.02
188202​

Sjekk Narvesen kioskene hvis du vet om noen som selger spill, min lillebror letet febrilsk etter spillet og dro på den lokale Narvesen kiosken for å kjøpe trøstecola og oppdaget til sin store forundrelse at de hadde et eksemplar igjen der... det siste stedet folk tenker de får kjøpt spillet vil jeg tro...

har endelig blitt lvl 38 nå og fått meg en badass Voodoo Robe OMG the barskness:D

Prøvde meg på SM i går og til min store skuffelse groupa vi med en idiot som leava etter vi døde førstegangen på Into Scarlet boss nr.2 bad bad bad... Så vi ga opp for den gangen siden det også ble ganske seint...
188231​
[/b]

Jeg sjekka nicket ditt igjen i går, og jeg tror jeg har både løpt forbi deg, ganket deg, prøvd å ganke deg, og blitt ganket av deg i STV. Jeg hadde glemt at du var Cintaro mens jeg var i STV.

Meh. Tenker jeg prøver meg på SM i kveld. Er level 39. Fint siffer. Jeg må ha gull til mount også. Er fattig. Har vel 32 gull eller noe. Lite. :/

Hehe, kozeloz hva kaller du deg? Har ganka minimalt i STV siden jeg vet hvor kjipt det er å bli ganka der, men noe har det blitt:D Ganka en lvl 41 paladin i går faktisk i Badlands som ganka meg rett før mens jeg hadde minimalt med helse... Som sagt har jeg grunn til å være stolt over det, han tok til og med udødlighetskjold og heala seg, men tok han forde:D *happyface*

C

Crizpy

Gjest
Jeg kjøpte mitt og musa sitt på bokkilden.no prøv der, Are!

Redigert: faen, jeg kan ikke bruke typen min på burning blade...
Han kommer ikke opp i midten der. Faen azz.
gidderikke å begynne på nytt.

Lurer på om det er en secret cow level på dette spillet.

Opprinnelig skrevet av The Creature@11.03.2005, 23.51
Hehe, kozeloz hva kaller du deg? Har ganka minimalt i STV siden jeg vet hvor kjipt det er å bli ganka der, men noe har det blitt:D Ganka en lvl 41 paladin i går faktisk i Badlands som ganka meg rett før mens jeg hadde minimalt med helse... Som sagt har jeg grunn til å være stolt over det, han tok til og med udødlighetskjold og heala seg, men tok han forde:D *happyface*
188675​

Jeg er Jarlaxe. Anngående gankinga ... kan jeg jo ikke vite det. Men jeg har lagt merke til Cintaro uten at jeg visste det var deg: Shammyer er jeg automatisk redd for. Gankefaener nesten alle sammen.

Samme kan vel sies om NE Rogue ... som jeg er.

Spiller på en jævla low population server. At det er PvE istedet for PvP, kan jeg leve med. Men at det er ingen folk utafor det barrens, det suger. Alle n00bsa sitter I Xroads og spammer på folk for å få dem til å hjelpe seg. =\

Dragonblight = The suck.