Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg er en lvl 21 Tauren druid.

Jeg så du skrive noe på general chat i Barrens istad. Men jeg logget nylig ut fordi det er ca 30-40 alliance i Racthet og jeg var litt uheldig så jeg kom i konflikt med de. Så jeg gadd ikke mer, rett og slett. (En nøytral vakt i rachet angrep en human paladin, så tenkte jeg at jeg kunne hjelpe til med å drepe den paladinen men det var ikke lurt fordi da klikke hele haugen med alliance på meg.)

EDIT: jeg kaller meg Zythius. Fuzerman spiller også der, han kaller seg Fuzerman :)

C

Crizpy

Gjest
ok, fett!
Jeg er level 15 fyr-som-går-rundt-med-klubbe-og-dreper.. (husker ikke helt hva det er) men det er sånn tauren ting.
Møtte faktisk en som het yggdrasil der og, men han var finsk..

Redigert: Mener sterkt at jeg har sett fuzerman der og..

Spiller dere på BUrning Blade, på allianse, og synes jeg er søt og kul, kan dere godt sende meg en gull eller to til mount. :flau:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+12.03.2005, 07.11-->
<!--QuoteBegin-Toz
@12.03.2005, 17.40
Vel vel gutter og jenter... da slo jeg ultimat salgsrekord på AH
en svensk dust betalte 90G for 20 Liferoot på AH!!!111!1oneoneonetwotreefourfive!!1 (buyout va ca 2g :p )
jeg glemte til og med å ta screenshot :(
189012​

Det er AH-scammin. BLizzard liker ikke det, og det er umulig i neste patch. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det lettere for idiotene, da ...
189059​
[/b]
Hvordan skal de fikse på dette?

Gratulere toz, gratis mount! ^^

Jeg er lvl 39, 20 000 xp fra 40, men jeg mangler 30g. Jeg har aldri brukt AH før omtrent, men nå for tiden bruker jeg det hele tiden i håp om at noen idioter betaler like mye til meg som de gjorde til Toz.

Kan du ikke gi meg navnet på han som betalte så mye så jeg kan spørre om han har lyst til å kjøpe 20 silk cloth for et par hundre gull(Hvis du spiller på Burning Blade da).
Tenkte også på å stille meg opp utenfor Banken i IF og tigge penger på en måte. (Ja, jeg er desperat)

Opprinnelig skrevet av Akuma@13.03.2005, 22.03
Jeg er lvl 39, 20 000 xp fra 40, men jeg mangler 30g. Jeg har aldri brukt AH før omtrent, men nå for tiden bruker jeg det hele tiden i håp om at noen idioter betaler like mye til meg som de gjorde til Toz.

Kan du ikke gi meg navnet på han som betalte så mye så jeg kan spørre om han har lyst til å kjøpe 20 silk cloth for et par hundre gull(Hvis du spiller på Burning Blade da).
Tenkte også på å stille meg opp utenfor Banken i IF og tigge penger på en måte. (Ja, jeg er desperat)
189533​
Jeg er piss lei av å se folk selge 1 bolt of woolen cloth for 1g osv. . .
Har faktisk hørt om folk som er fargeblinde og ikke kan noe for det.

Hehe, jeg seller alltid det jeg har MYE billigere enn andre og det seller med en gang.
Er lvl 22 nå har 5g 1 runecloth bag og 3 mageweaves :p

Opprinnelig skrevet av Hakara@13.03.2005, 13.32
Faen så rart, jeg døde i alterac mountains , og når jeg trykka release spirit, så endte jeg opp i Barrens, ratchet...
189281​
verre hvis du er i gnomeregan og havner i stonetalon mountains >.<

Opprinnelig skrevet av Akuma@13.03.2005, 22.03

189533​
Mount er ikke alt her i livet gutten min... :rulleøyne:
bare ta det som det kommer.
Å ha mount på lvl 40 er ikke akkurat en norm.. ;)

uansett... du spiller jo som druid, og har dermed travelform, så av ALLE klassene på spillet (bortsett fra Paladin og Warlock, som får gratis mount :svette: ) har du minst å klage over...
tenk på alle de stakkarene som spiller som mage, warrior, rouge, osv...
de må løpe rundt med bare 100% travel speed, mens du kan godte deg med 140% i travelform!

fyfy Akuma... den holder ikke! :p

edit: holdt på å glemme at shaman har jo "ghost wolf", men hvor rask den er kan jeg desverre ikke huske.. :doh:

Jeg reiser for tiden i 160%- pwn, bishes.

Opprinnelig skrevet av Frenzy@14.03.2005, 01.04
(bortsett fra Paladin og Warlock, som får gratis mount  :svette: ) har du minst å klage over...
Hvorfor sa du ikke det med en gang? Her lagde jeg nylig en Hunter-character som en annen tulling. :(

26 hunter på Burning Blade. Byakko er navnet =D

For all del, 40%.