Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hadde ikke det "Discussing on the internett is like running the special olympics ..." blidet vært så sinnsykt oppbrukt, skulle jeg slengt det inn her på rappen.

Hvem faen bryr seg om det er 60 eller 160%? Det er uansett lettere å si 60%, siden blizzard sier det, og "blizzard > alt"
 
Altså, % er helt relativt homoer, hadde dere fulgt med i mattetimen hadde dere visst at alt kan øke med over 100%.

Vis du går vanlig, full speed, går du i 100 %, blir du dazed, har du 50%. Får du mount, ØKER farten med 60%, altså har du 160% fart.

Men for all del, alt er egentlig riktig å si.
 
Neste fra Einherjar jeg ser får gank. <_<
 
Opprinnelig skrevet av The Creature+14.03.2005, 21.21-->
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@14.03.2005, 18.51
I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
189974​
ja jøss, det hørtes jo helt sykt ut å bli tatt i en duell... Stakkars de som har tapt en duell liksom...
190024​
[/b]

altså, det er en ting å tape en duel, men han DREPTE meg, jeg DØDE, på ORDENTLIG (ehh:p)!
Glitch/bug whateva.. -_-
 
Kanskje du var PvP flagget, så når du tapte duellen banket han deg? Man bruker som regel å ha lite hp etter dueller

Banket forresten en lvl49 Paladin. Jeg er lvl43hunter. Han lo så hardt når jeg duela han. Tror ikke han tok det seriøst og at han hadde seieren i sin lomme, men nei da. Kite+SerpentSting = "teh pwn"
 
Haha, såpass ja... SKjønte ikke helt greia med at det var spesiellt nok å tape en duell til å poste det her, men det å faktisk DØ i en duell er litt spesiellt...

Jeg syntes ikke det er noe positivt i det heletatt at man sier 160% speed... Det er skikklig negativt, OK?!!! En hver person med vett i huet sier ikke at man har 200% penger etter en økning på 100% Man vil da fortsatt ha 100% penger siden man da har fulltallig med spenn og ikke mangler noe, men hvis noen hadde stjålet 50 kroner av deg ville du hatt 75% penger igjen, siden man da har en del som mangler... Så egentlig blir alt bare feil.... Slik er det og sånn SKAL det være travelform/ghost wolf: 40%, Mount: 60%, Epic Mount: 100%...

Neste fra Einherjar jeg ser får gank. 
Pøh... Eller finner du en ved navn Rewolf må du gjerne gjenvoldta han inkludert en 24timers corpsecamping makan til forbanna idiot skal man leite lenge etter... Vi var i SM, library, han aggroa ca 6-7 stykker... vi døde... Jeg sa: Gi faen din hjernedøde ungefaen (noe lignende) Han gjør det igjen og igjen og igjen, så sparker jeg han fra partyet og han skjønner ikke hvorfor... Huff det er flaut å han en sånn jævelunge i guilden!!
 
Synes du heller skal ta det til etteretning, så du forstår når folk sier "60% speed" eller "160% speed"

Går man under 100% bruker folk flest og si "Slowed, slow" eller "dazed".

Trøtt. Sove.
 
Duh, Robert, jeg koser da med alle i Einherjar jeg ser. Delta zai ville jeg skulle ganke i dag. Men jeg sa "Jeg liker da Einherjar" :flau:
 
.... Nei.

Uansett, jeg hørte at man kunne lære seg språk av motsatt allianse i den neste patchen, true or false? Om sant, vil det koste grisemye gull? Er det en viss lvl du må opp til før du kan lære det?

Uansett, nå har homovennene mine bestemt seg får å starte allly på Sunstrider, så jeg spiller litt der nå, men jeg tror jeg skal bytte over karakteren så sant muligheten kommer. Spiller nå NE Rogue, og har tatt en hunter som var to lvler høyere, og en palla på lik lvl. Kick er vel det tøffeste jeg noensinne har sett i WoW hittil :D
Er jo bare å sitte å vente på at han skal heale seg, så sparker du'n rett i ræva.
 
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@15.03.2005, 06.45
De alle fleste hardcore wowzere sier 160%, 140% og 200%. :p
190249​
Pøh!! Første gangen jeg så noen brukte de betegnelsene var i denne tråden...


Kozeloz: Jeg tror du bare er en liten prostituert!! Din flyfille!!!
 
skal du lage Char , lag en alle partys har bruk for . aka Paladin , Warrior , priest .

wow sucks anyway . lurer på hvor mange ganger jeg har sakt d :p
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@15.03.2005, 13.29
.... Nei.

Uansett, jeg hørte at man kunne lære seg språk av motsatt allianse i den neste patchen, true or false? Om sant, vil det koste grisemye gull?
190336​
Da vet jeg ikke hvem du snakker med for Blizzard er helt i mot det da de prøvde dette i betaen og det står ikke i patch notes.
 
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan+14.03.2005, 13.03-->
Opprinnelig skrevet av The Creature@14.03.2005, 21.21
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@14.03.2005, 18.51
I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
189974​


ja jøss, det hørtes jo helt sykt ut å bli tatt i en duell... Stakkars de som har tapt en duell liksom...
190024​

altså, det er en ting å tape en duel, men han DREPTE meg, jeg DØDE, på ORDENTLIG (ehh:p)!
Glitch/bug whateva.. -_-
190212​
[/b]
Du fikk sikkert DoT på deg.. det kan drepe gjennom duell.. derfor er det farligt å duelle med Warlocks og liknende!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Tro det eller ei men tre Hunters m. pets og en paladin er faktisk et jævla bra team! kom meg gjennom hele Blackfathom Deeps på den måten! Og jeg er bare lvl. 23!
Hadde værtmye høyere i lvl hvis jeg hadde hatt egen account da... Hvis noen har et eksemplar ekstra kan de jo PM'e meg, bare nevner det Lizzzzzzzommm...
 
Opprinnelig skrevet av Montana+15.03.2005, 15.59-->
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@14.03.2005, 13.03
Opprinnelig skrevet av The Creature@14.03.2005, 21.21
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@14.03.2005, 18.51
I dag duel'a jeg og ble slakta skikkelig.. Helt sant.. Han jeg duel'a med klarte faktisk å drepe meg.... -_- grr, blir irritert bare ved å tenke på det..
189974​


ja jøss, det hørtes jo helt sykt ut å bli tatt i en duell... Stakkars de som har tapt en duell liksom...
190024​



altså, det er en ting å tape en duel, men han DREPTE meg, jeg DØDE, på ORDENTLIG (ehh:p)!
Glitch/bug whateva.. -_-
190212​
Du fikk sikkert DoT på deg.. det kan drepe gjennom duell.. derfor er det farligt å duelle med Warlocks og liknende!
190433​
[/b]
I neste patch skulle Blizzard fikse en bug som gjorde at warlocks kan drepe i dueller. Så etter 18. er det helt trygt å duellere warlocks.