Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kjempe.

Men dere, la oss snakke om noe helt annet, nemlig:

Salte Bjørner

For mange år siden var dette mitt favorittgodteri, og jeg spiste det hver gang sjansen bød seg. Men... Så tok Bonbon over produksjonen, og siden har smaken liksom ikke vært helt den samme. Hva synes dere om saken?
 
Kopikatte ...
 
Opprinnelig skrevet av salamando@21.03.2005, 17.04
Undead - Undead Steed (Skjellet Hest)
Troll - Raptor
Orc - Ulv
Tauren - Kodo (Store øgler. Tenk en kjempestor RL kodo)

Night Elf - Tiger\Panter
Gnome - Mechanical Tallstrider (Mekanisk strutseting)
Human - Helt vanlig hest.. =\
Dwarf - Ram (Kjempestor fjellgeit)

Special mounts:

Paladin - Hellig hest
Warlock - Feelsteed (Aka Nightmare) Svart hest med flammer til føtter

Sjekk også www.wow-europe.com for mer utfyldene info.
193799​
Finnes også en død hest for alle mann, den har en liten dropprate sjanse fra en boss i instances stratholm.

Dvs en free unik epic undead steed for alle rasene:)
Men dropsjansen er ikke akkurat så ekstremt stor, så ikke regn med å få tak i den;)
 
Opprinnelig skrevet av salamando@23.03.2005, 00.39
Coveret er jo Alliance versjon og Horde versjon, silly boy. =)
194526​
Joda, men det har fortsatt ikke noe å si for innholdet i esken. :>
 
Nei Nei Sancti. Har man kjøpt Alliance versjon så får man ikke spille Horde. Og Vice Versa.

Uansett, Runda 47 nå. Renger med å være pent uti level 50 nå som påsken har startet. =)

Og, er det ingen som spiller dragonblight her?
 
Opprinnelig skrevet av salamando@23.03.2005, 01.39
Nei Nei Sancti. Har man kjøpt Alliance versjon så får man ikke spille Horde. Og Vice Versa.
194550​
Jeg håper virkelig ikke du tror det, for det er bare tull. (nei, jeg skjønner ikke eventuell ironi på internett.)
 
C

Crizpy

Gjest
Da må jeg nesten presentere warrioren min.
Var litt skuffa over characteren i begynnelsen, men jeg fant etterhvert ut at Warrior ikke er en killingmachine. Så det beste for Warrior, er et ettarms våpen og et skjold.. skikkelig tank.


Synes ikke 1402 armor er dårlig på level 23, men bedre blir det...skal en tur til Ogrimmar (igjen) og skaffe bedre skjold.

Faen brukt mye penger på den akusjonen :(
 
Er en som har funnet Hurricane på serveren vår, og har lovet og selge den til meg.. bare jeg har nok gull.. fy faen som jeg grinder nå.

Detter er viktig folkens. Jeg er 48 og trenger Grinde tips. Alt av interesse. =)