Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

... det jeg skrev igjen. Du kan ikke velge hvor du vil flytte.

Edit: det er bare de som er på overbefolkede servere som får flytte.

http://www.wow-europe.com/en/support/chara...moverealms.html

edit:

Can I select which realm to move to?
No. Characters on eligible realms will be able to transfer to one designated low-population realm. This will ensure that the population disperses evenly. Also, we wanted to make sure guild mates and friends would all end up on the same realm if they decided to transfer. It can also happen that two different origin realms will transfer characters to the same destination realm, usually when the destination realm is a new realm we are opening for that purpose.

Opprinnelig skrevet av Sancti@29.03.2005, 17.27
... det jeg skrev igjen. Du kan ikke velge hvor du vil flytte.

Edit: det er bare de som er på overbefolkede servere som får flytte.
197861​
kjipt da. men sikkert bare for og hindre at folk flytter Characters i hytt og pine .

Blizzard sux =D

Burning legion har vært et helvete å være på de siste dagene, serveren har gått ned opptil 9 ganger, og instance har vært rimelig vanskelig å være i uten at instance serveren crasher... første gang i dag at vi fikk fullført uldaman (Y)

Bare sjekk realm status lista, Burning legion må være den som har blitt restarta flest ganger.

Og kun 2 av gangene fikk vi vite at de skulle restarte =)
Communication for teh win.

Opprinnelig skrevet av Hakara@29.03.2005, 19.41
Bare sjekk realm status lista, Burning legion må være den som har blitt restarta flest ganger.
197929​
Å nei du!
Burning Blade sitter som den kronete kongen av ustabile servere!
Burning Blade wins teh prize!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Finne s det noen som helst steder hvor det fortsatt er nmulig å få tak i WoW? Jeg er avhengig, men har ikke egen account... Har en lvl 29 hunter endog :)

Det kommer in igjen rundt 15 april .. jeg må vente :/

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
tror det stod den tjuende på hjemmesiden... og på CDON sto det at de ventet det i slutten av Mars som i grunn er nå...

Forresten så hater jeg Rogues, de er alltid feige og teite! kanskje verst iom. at jeg er hunter da...

hmm , får vel bare bestille da :p men er cdon raske til og levere da?

Som Hunter selv, har jeg problemer med duels. 15 levels tilbake banket jeg alt, men nå har jeg store problemer, spes mot rogues og mages. Herregud dem der dreper huntere.

Vanlig PvP derimot, er meget bra for huntere.

Må tåle og offtanke litt ? Kombinert med pet så har en hunter temmelig mye hp. Litt aggro management så kan man off-tanke temmelig lenge før det er krise. Klusj på litt Mend-Pet og First-Aid så er man en selvestendig Off-Tanker som samtidig dealer temmelig bra DPS til whatever resten slår på. Husk bare Scorpid Sting på det du Off-Tanker. =)

Store Farlige Fiender: Serpent Sting < Scorpid Sting.

Kan dere vennligst slutte å forhåndsbestemme hvilke classer som tar hvilke? Det kommer HELT ann på situasjonen. Jeg er 100% på at jeg har eid alle classer med roguen min, men jeg har også blitt tatt av de fleste classene. Alt er relativt, såklart taper man mer eller mindre mot noen, men alle classer kan ta hverandre.
Om du kjenner noen som sier at de aldri har blitt tatt av en class, så lyver de, eller så har de aldri blitt mer enn lvl 20.

Det hakke så mye å si på classen, det har mye å si på spillern :)
Men uansett, så kan hunters (jeg kan i allefall) tanke bra nok.
Jeg tanka gjennom Gnomeregan, og har tanka mange ganger, det går så det suser :)
Men trenger jo selvsagt healer, men det gjør vel alle classer (utenom de som kan heale) :p

Det er ikke løgn og si at en hunter får en tøff fight mot en mage eller rogue. Situasjonen jeg sikter til er duels, der så godt som alle starter likt.