Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

(Vi kan jo bli veldig få da, om ikke folk begynner å vise litt mer interesse)

kanskje jeg lager en warlock eller noe sånt...

snart 60 med druiden min da, vil helst bruke litt mer tid på den :)

Amen til det ... amen, sier jeg bare ... selv om jeg ikke er religiøs. HEJ! Skal guilden heter Spillegal eller? Blir det litt teit ellrrele?

Jeg kan bli med. Visst jeg får lov da :flau:

Alle fra Spillegal får lov. Vi vil liksom ha ... spillegal community i WoW. Det er greia. :flau:

Så søtt :kos:

Tenker jeg blir druid da. Har ikke testa ut det, og det virker litt kult å gjøre seg om til dyr(!) ^__^

Druid er superflott. De kan heale, snike og tanke. :trollmann:

Kose med alle druider der ute ... :kos:

C

Crizpy

Gjest
Hvis det er mulighet, vil jeg joine og..
Bare vente til Blizzard lager muligheten til å flytte spillere over fra server til server.

Og PCen slutter å fucke.
Warrior 4 life..platemail og mange tusen armor :barsk:

Opprinnelig skrevet av Crizpy@11.04.2005, 18.35
Hvis det er mulighet, vil jeg joine og..
Bare vente til Blizzard lager muligheten til å flytte spillere over fra server til server.

Og PCen slutter å fucke.
Warrior 4 life..platemail og mange tusen armor :barsk:
205621​
Alle begynner som lvl 1 :)
og når blizzard åpner for flytting kan du ikke bestemme fra og til hvilke servere du vil... det er bare noen bestemte

Dette blir bra, men er det noen som vet hva de nye realmsene kommer til å hete? Hadde vært greit å velgen en, om det kommere flere da.

All hail :)

Siden så mange andre skal være warrior dropper jeg det...

Det er ikke lurt at alle har samme proffs i den nye guilden :) skal vi begynne smått og si hva vi har lyst til å ha?

Det er vel best å dumpe meg med et ikke fult så viktig proffesion, da jeg egentlig altid klarer å rævkjøre de skikkelig.

Men jeg kunne tenkte på ha herbalism/alchemy, siden det er ganske nytt for meg.

Mulig jeg også lager en der, men jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille. Vil liksom ha stormrage-settet til druiden min. Når jeg når lvl 60 kommer jeg nok til å spille mer (for jeg kommer aldri til å få stormrage :( ), men jeg er ikke sikker på hvilken rase eller klasse jeg skal være. Jeg kan velge utifra hva som kommer til å mangle i guilden, selv om jeg heller litt mot Mage eller Priest. Tror det blir mage da, siden jeg allerede har fått min dose av å være main healer. Har lyst til å prøve noe nytt. Muligens warlock eller paladin også.