Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Fan, nå begynte jeg å tenke, og kom fram til at jeg ikke vet helt hva jeg skal være =O

Står mellom

Gnome mage
Night Elf Priest
Night Elf warrior

=O

Jeg stemmer for priest. Men du får velge sjæl.

Druid her ... trolig.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmm, kanskje jeg joiner... Likte meg på RC men det er jo OK å ha noen ukjente å spille med og da!

Valget står mellom NE Hunter eller <insert race> Mage...

Trur det er rogue som ingen har vudert og være, dibsa dine på den !!!!!!!!

Ellers kunne jeg gjerne vært mage men enda en mana/cloth-only user orker jeg ikke

Hmm, nå har vi to garanterte druids ... Trenger ikke flere =D

(Chaz, slutt å lat som om du ikke er intressert, du leser emnet hele tiden :p)

Jeg blir med, men da skal jeg være druid :p Og så må dere for guds skyld (og min) lage en kul tabard! *kremt* jeg er litt kreativ..

Jeg er den beste druiden i verden og er nå iført Big Voodoo Robe, luukin guuuud :kul:
Har bestemt meg for å slutte og lvle charen i og med at det betyr at roben til slutt må havne på loppemarked :confused: ^_^

Hvordan får jeg WoW screenshots filene til å bli fremvisbare her og......sånn?
Vil dele min gud dommelighet med dere.. Så snill er jeg..

Åh. Søt liten gotha Night Elf, eller? Mhm. Jeg lukter slibrige kommentarer fra min side dersom du begynner å spille med oss. :D

Men, uansett så trenger du Photoshop eller noe godt bildeprogram, og så lagre dem som JPEG, og slenge dem på imageshack eller noe.

JEG ER VAKKER:

Har ikke photoshop og sånn bra dritt på min pc.. Det koster peng.. Og alle pengene mine går for tia til å kjøpe gull til WoW (hihi, bare kødder :p)

Og slapp av, Kozeloz, det er jo ignore der vettu ^_^

Duh ... går jo ikke ann å ignorere meg. :(

JAAAA! Fant min første epic item! :D SEPÅDENNEA!GULL!

ok, jeg hadde visst photoshop allikevel, men får det ikke til.. får ikke åpna fordi den ikke støttes, og skifter jeg navn så er den ødelagt..

forklar saaaakte til meg hva jeg må gjøre, I'm slooow....

Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@12.04.2005, 01.12

Hvordan får jeg WoW screenshots filene til å bli fremvisbare her og......sånn?
Vil dele min gud dommelighet med dere.. Så snill er jeg..
205742​
trykk på screenshotknappen, legg ned wow (eller exit, men hvem gjør da sånt :p )
åpne paint, og trykk "lim inn" eventuelt "Paste" :)

Å bli en "stor guild" er nytteløst og teit.
Ender altid opp med at man har en guild med 50 folk man ikke kjenner, og guildchaten spammes til de grader, jeg er fortsatt for at vi holder guilden eksklusiv for spillegal.

Ser ut til at jeg tar på meg rollen som priest. Spilte litt i går, og virket finfint =D

Hva om jeg har 2 venner som kanskje skal spille der, kan de joine? Tøffe karer begge to =O

Opprinnelig skrevet av Hakara@12.04.2005, 14.35
Ser ut til at jeg tar på meg rollen som priest. Spilte litt i går, og virket finfint =D

Hva om jeg har 2 venner som kanskje skal spille der, kan de joine? Tøffe karer begge to =O
205824​
Få de til å joine forumet da :)