Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Mennesker er så små i forhold til Nelfs, gnomer er teite, og dverger er kjedelige, valget er enkelt.

Jeg blir nok Restoration specced, med natures grasp og andre "innertiere" såklart.
Ja, druid pwnz.

I <3 Roots.

Dude, what does that even MEAN?!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.04.2005, 18.49
Mennesker er så små i forhold til Nelfs, gnomer er teite, og dverger er kjedelige, valget er enkelt.

Jeg blir nok Restoration specced, med natures grasp og andre "innertiere" såklart.
Ja, druid pwnz.

I <3 Roots.
205943​
Hmm, Gnomer er jo søte da! Ble veldig skuffa over dvergene alt for overdrevne muskler... Det er for faen ikk sånn en dverg ser ut!!!!

Siden jeg er så kul og barsk og følger trenden, skal jeg nå anskaffe meg WoW, er det noe SG-clan og hvilke karakter burde jeg velge?

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@12.04.2005, 20.35
Siden jeg er så kul og barsk og følger trenden, skal jeg nå anskaffe meg WoW, er det noe SG-clan og hvilke karakter burde jeg velge?
205991​
Bare les noen poster tilbake du!

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+12.04.2005, 20.08-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@12.04.2005, 18.49

Ja, druid pwnz.

I <3 Roots.
205943​
Hmm, Gnomer er jo søte da! Ble veldig skuffa over dvergene alt for overdrevne muskler... Det er for faen ikk sånn en dverg ser ut!!!!
205975​
[/b]

Hvordan vet DU hvordan en dverg ser ut?

Vi skal lage en SG klan på en av de nye serverene - rase og class velger du utifra hva du foretrekker.

GNOMES AM FOR TEH BRING TEH PWN 2K

Gnome & druid ftw.

Hva med å bare gi meg en kort oversikt om de forskjellige karakterene, eller i det minste svare på et av spørsmålene mine eller gi meg en URL?

Edit: Ment til Grønn Zebra.

Opprinnelig skrevet av Toz@12.04.2005, 19.22
Talents kan du jo fikse og trikse med underveis! du levler en Restoration druid opp til lvl 60, så vips så har du en Feral Druid også på lvl 60!  :tommelopp:
205935​
Altså, så klart kan man unlearn og sånn, men det var ikke helt det jeg mente på en måte..

Dessuten så har jeg ikke så lyst til å drive og skifte hele tiden, for man må lære seg ny spille måte og bli god på den, skaffe ny armor og wep, og kanskje det ikke funker så bra med dem du spiller med.. En feral druid er litt teit å være i duo med en war lissom..

Men anyways, hvis jeg må velge en annen class så er det mage (pene klær og masse, masse sweet pwn u dmg :sikle:)

Men husk!
Druids er mange forskellige ting, så 3 druids kan være lik = 1 tank 1 healer 1 support/dd

Nå skulle jeg ønske jeg spilte sammen medd noen av dere, for jeg trenger penger :ler:

Det tåpeligeste jeg har lest i dag er nok "Dvergene i WoW ser ikke ut som dvergene i WoW!"

Grønn Zebra

Opprinnelig skrevet av The Creature+12.04.2005, 20.38-->
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@12.04.2005, 20.08
<!--QuoteBegin-eivind2k
@12.04.2005, 18.49

Ja, druid pwnz.

I <3 Roots.
205943​

205975​

Hvordan vet DU hvordan en dverg ser ut?
205997​
[/b]
I og med at det ikke finnes noen egen rase med dverger har jeg et bilde inne i hodet mitt som jeg har utarbeidet fra det jeg har lest i bøker ol. Skjønner?? Dverger er naturlig sterke men ikke bolere...

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@12.04.2005, 20.40
Hva med å bare gi meg en kort oversikt om de forskjellige karakterene, eller i det minste svare på et av spørsmålene mine eller gi meg en URL?

Edit: Ment til Grønn Zebra.
206000​
Besøk wow-europe Enkelt og greit forklart om de forskjellige rasen, klassen osv. :tommelopp:

Ok, takk. Jeg har nå kommet meg ned til Dwarfs eller Human, men er veldig i tvil... Noen tips?

Jeg får ikke logga meg inn........................................

Hmm, humans er kjedelige men er /flirt verdige, og dwarfs er morsomme men rare..

Konklusjon?

Dwarfs danser rart og :p

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@12.04.2005, 21.00
Ok, takk. Jeg har nå kommet meg ned til Dwarfs eller Human, men er veldig i tvil... Noen tips?
206016​
Spørsmålet er ikke hvilken rase, men hvilken class.

f.eks Paladin eller Mage...

Da tar jeg Paladin.