Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

BÆH. ikke gjør meg mere i tvil, da. Jeg vil velge paladin.

... med mindre du fårelsår noe annet?
 
Ta rogue, alle liker rogues =D

Når de kommer snikende opp mot deg, usynlig til de stikker kniven opp i anus på deg og lamslår deg ut resten av kampen.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+12.04.2005, 20.49-->
Opprinnelig skrevet av The Creature@12.04.2005, 20.38
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@12.04.2005, 20.08
<!--QuoteBegin-eivind2k
@12.04.2005, 18.49
Mennesker er så små i forhold til Nelfs, gnomer er teite, og dverger er kjedelige, valget er enkelt.

Jeg blir nok Restoration specced, med natures grasp og andre "innertiere" såklart.
Ja, druid pwnz.

I <3 Roots.
205943​


Hmm, Gnomer er jo søte da! Ble veldig skuffa over dvergene alt for overdrevne muskler... Det er for faen ikk sånn en dverg ser ut!!!!
205975​



Hvordan vet DU hvordan en dverg ser ut?
205997​
I og med at det ikke finnes noen egen rase med dverger har jeg et bilde inne i hodet mitt som jeg har utarbeidet fra det jeg har lest i bøker ol. Skjønner?? Dverger er naturlig sterke men ikke bolere...

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@12.04.2005, 20.40
Hva med å bare gi meg en kort oversikt om de forskjellige karakterene, eller i det minste svare på et av spørsmålene mine eller gi meg en URL?

Edit: Ment til Grønn Zebra.
206000​
Besøk wow-europe Enkelt og greit forklart om de forskjellige rasen, klassen osv. :tommelopp:
206010​
[/b]
Vel, med tanke på at dverger lever av å "mine" og være blacksmiths så vil jeg tro at de utvikler betydlige muskler og i tilegg driver de å kriger... Og siden de da ikke driver med typen utholdenhetssporter så utvikler de korte og kulete muskler og vil derfor utvilke store muskler... De er også korte og kompakte... Jeg har alltid sett for meg dverger som korte og muskuløse..
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@12.04.2005, 22.33
Ta rogue, alle liker rogues =D

Når de kommer snikende opp mot deg, usynlig til de stikker kniven opp i anus på deg og lamslår deg ut resten av kampen.
206043​
Spille pal'en min hater rouges :)
Så sterkt at det absolutt eneste han har med dem å gjøre er /fart
 
Affy:

Du må heller tenke på hva du liker best, stå mer på siden og heale (Ikke tro at priests eneste oppgave er å heale, bare så det er sagt, de er så og si de råeste i pvp, synes jeg ihvertfall), om du vil gjøre skade langt ifra (mage, Warlock, hunter) eller gå nærme og gjøre stor skade (Rogue, warrior og paladin i starten).

Jeg ville foreslått Rogue til deg Affy, de er tøffe, lette å spille, både i starten, og utover i spillet, også gjør de sinnsyk skade :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av The Creature@12.04.2005, 21.39
Vel, med tanke på at dverger lever av å "mine" og være blacksmiths så vil jeg tro at de utvikler betydlige muskler og i tilegg driver de å kriger... Og siden de da ikke driver med typen utholdenhetssporter så utvikler de korte og kulete muskler og vil derfor utvilke store muskler... De er også korte og kompakte... Jeg har alltid sett for meg dverger som korte og muskuløse..
206044​
Har du sett verdens sterkeste menn?? neppe noen spesielt markerte muskler, men de er faens så sterke for det om! Var med en bodybuilder i The Worlds strongest man Han kom ikke så jævlig langt for å si det sånn...
 
:kul:



Fine masken min..
 
Jeg drepte en lvl 39 troll shaman fordi han hadde på seg den maska ...

"you grin wickedly"
 
:p

Den er best på NE as.. Fordi øya gløder igjennom..
 
Hmm.. når jeg tenker over det, har jeg ikke testet Rogue enda. :O
Så det blir nok det på meg hvis jeg blir med i guilden. :)
 
Får jeg tid blir jeg og med. Med mine UBER hunter skill er jeg en verdig kanditat til å ta en av de få hunter slotsa i guilden

58 hunter atm.
 
Kan vi ikke starte nå a? :p

Serveren min er nede :flau:
 
Altså, jeg klør i fingra etter å starte, har gått litt lei Roguen min, har lyst til å sette den på is en liten stund.

Selv om den faktisk eier, til tross for min hjemmelagde homobuild, klarte å ta en lvl 48 UD priest (100% 80% mana) trodde aldri jeg skulle klare det, men ambush, sap og mageweave bandage hjalp meg veldig. (Og en superior healing potion =D)

(Jeg tviler på at priesten var særlig god i pvp, men jeg tok'n for det)
 
Kom nettop fra et raid i Crossroads, ganske bra raid egentlig.
Jeg drepte alene og ærlig en lvl 48 shaman. Jeg er lvl 41 hunter for øyeblikket.

Men på den nye serveren kommer jeg enter til å være Human paladin, eller Night Elf - Et eller annet.(Sannsynligvis Night Elf, fordi dem eier det som er)
Hakke prøvd Human, eller Paladin før..Så greit å prøve det og.
 
De fleste jeg kjenner som er paladin er oppgitt over hvor lite du får ut av de på lvl 40+, nesten bare tanking, da palaens dps står nesten på stedet hvil etter lvl 40.

(Vi mangler Warlock og Mages fortsatt =D)
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra+12.04.2005, 22.08-->
<!--QuoteBegin-The Creature
@12.04.2005, 21.39
Vel, med tanke på at dverger lever av å "mine" og være blacksmiths så vil jeg tro at de utvikler betydlige muskler og i tilegg driver de å kriger... Og siden de da ikke driver med typen utholdenhetssporter så utvikler de korte og kulete muskler og vil derfor utvilke store muskler... De er også korte og kompakte... Jeg har alltid sett for meg dverger som korte og muskuløse..
206044​
Har du sett verdens sterkeste menn?? neppe noen spesielt markerte muskler, men de er faens så sterke for det om! Var med en bodybuilder i The Worlds strongest man Han kom ikke så jævlig langt for å si det sånn...
206074​
[/b]

Ja, ok... Klag til blizzard da... Sånn er det bare og sånn har det alltid vært, feel free to change history!
 
Opprinnelig skrevet av salamando+12.04.2005, 23.05-->
Får jeg tid blir jeg og med. Med mine UBER hunter skill er jeg en verdig kanditat til å ta en av de få hunter slotsa i guilden

58 hunter atm.
206096​
[/b]
Hvorfor ikke prøve noe nytt?

<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@12.04.2005, 23.07
Kan vi ikke starte nå a? :p

Serveren min er nede  :flau:
206098​
Serveren kommer ikke før på fredag :)
 
Ja, og det er ALT for lenge til... Gaaah.