Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Etter patchen skal roots bli nerfet, så det går ikke lenger an å chainroote warriors (som er den absolutt enkleste måten å drepe dem på), for da varer den neste rooten 50% av full tid, neste etter det 25% og den neste blir de immune mot, såfremt det blir brukt innen 15 sekunder siden sist root.
Det er greit for meg at de nerfer roots, men ikke hvis det fortsetter å være like ustabilt som det er nå. Står det at det varer i 24 sekunder, så skal det vare i 24 sekunder og ikke bli ødelagt etter 3. Meg og en hunter testet det i duell. Jeg rootet han 3 ganger, og alle gangene, utenom den siste, ble de ødelagt etter noen få sekunder. Den siste gangen varte det fullt ut. Han hadde ingen form for DoT på seg, og det virker veldig teit hvis roots blir ødelagt av sin egen skade.

Er forresten 51 nå :)

Roots blir ikke ødelagt av sin egen skade hvis man trener den opp med talent points, men den er alikevel ikke immun mot annen skade.

Noen folk klager over at Hunters er så sugene i duel, og at vi taper mot druids og alt som er.
Men i dag, så eide jeg totalt en lvl 39 druid, han døde på 5 sec totalt!
Duel starter.. - Pet - Concussive shot - viper sting (drains 616 mana i løpet av 8 sec) - arcane shot - shot - shot etc - Aimed shot - Druid loses

Det var totalt pwnage!!

Pff, ikke undervurder hunters ;D

Opprinnelig skrevet av Toz@17.04.2005, 00.13
Driids rtar de alle, for det kan ta fearie firie, og da kan ikke gorgue stealteh, og da må du være dmg dealer for og ta han, og ta manna fra han, for han har ca 4000 mana ,) for det har jeg :p
207607​

Drunk on the intraweb? =D

Opprinnelig skrevet av Seadog@17.04.2005, 04.19
Noen folk klager over at Hunters er så sugene i duel, og at vi taper mot druids og alt som er.
Men i dag, så eide jeg totalt en lvl 39 druid, han døde på 5 sec totalt!
Duel starter.. - Pet - Concussive shot - viper sting (drains 616 mana i løpet av 8 sec) - arcane shot - shot - shot etc - Aimed shot - Druid loses

Det var totalt pwnage!!

Pff, ikke undervurder hunters ;D
207660​
Jeg blir alltid banka av hunters jeg da men...........
Jeg pleier å først sleepe pet'en også bruker jeg dire bear bare :p

Opprinnelig skrevet av eivind2k+17.04.2005, 04.28-->
<!--QuoteBegin-Toz
@17.04.2005, 00.13
Driids rtar de alle, for det kan ta fearie firie, og da kan ikke gorgue stealteh, og da må du være dmg dealer for og ta han, og ta manna fra han, for han har ca 4000 mana ,) for det har jeg :p
207607​

Drunk on the intraweb? =D
207663​
[/b]
homofaen. logger inn snart :D

Opprinnelig skrevet av Agahnim@17.04.2005, 04.11
Roots blir ikke ødelagt av sin egen skade hvis man trener den opp med talent points, men den er alikevel ikke immun mot annen skade.
207657​
Talenten som angår roots gir en 40%/70%100% sjanse til å unngå abrytelser mens man kaster det. Det står ingenting om at det forhindrer ødeleggelse av egen skade (som jeg gikk utifra er en selvfølge at de ikke gjør), men hvis du har en side som forklarer hva talentene egentlig betyr, så har jeg lyt til å se på den, for blizzard sine forklaringer pleier ofte å være feil.

Opprinnelig skrevet av Inline@17.04.2005, 01.46
Til the-finalfantasy-fan:

Druids er bare feige. Det samme skjedde med meg, bare omvendt. Jeg er warrior og dreiv å dengte løs på en krokodille, så kommer en kjepphøy NE Druid som er 2 level under meg. Han gjør slik jeg blir sittende fast og sender lysfaenskap nedigjennom meg, liksom. Jeg blei ferdig med krokodillen og hadde ca halvparten igjenn i hp og prøvde å ta den bedritene firfissla, men han "roota" meg hele tiden og fortsatte med den stygge spellen sin helt til jeg døde. Jeg sprang tilbake og ressa oppe på en bakke der han ikke kunne nå tak i meg. Venta til jeg hadde fullt i hp og så charga jeg han for alt warrioren min er verdt (han hadde fullt liv han også). Drittungen gjør seg om til en leopard eller noe og springer med halen og delevis øksa mi mellom beina helt til han kom til vannet der han gjorde seg om til en feit sel og svømte fra meg.  KADISH!!
207629​

Det er ganske artig ja. 40 % raskere i travel form og 50% raskere i aquatic form. Skal mye til for at folk skal ta deg igjen da.

Jeg elsker min tauren druid :)

Mounts skulle hatt sjans til og svømme i vannet :(
Eller, ikke alle da. Men Frostsabers og Nightsabers skulle hatt muligheten, bare ikke så fort som på land..
Det er jo egentlig ganske logisk at katter skal kunne svømme :D

Opprinnelig skrevet av Seadog@17.04.2005, 11.04
Eller, ikke alle da. Men Frostsabers og Nightsabers skulle hatt muligheten, bare ikke så fort som på land..
207691​

katter hater vann lol

:smarting:

Jada, men samme faen det vel :D
Dem kan fortsatt svømme, og de skal gjøre akuratt det eiern ber dem om!
Å frakte oss rundt ^_^
Det er litt irriterende at jeg skal rømme fra noen folk, så løper jeg og hopper over en bekk, så rekker jeg det akkurat ikke :(
Så blir mounten borte, og jeg dør! >_<

Affy logger seg på nå for litt hard-core gaming.

=D

Opprinnelig skrevet av Akuma+17.04.2005, 09.50-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@17.04.2005, 04.11
207657​
Talenten som angår roots gir en 40%/70%100% sjanse til å unngå abrytelser mens man kaster det. Det står ingenting om at det forhindrer ødeleggelse av egen skade (som jeg gikk utifra er en selvfølge at de ikke gjør), men hvis du har en side som forklarer hva talentene egentlig betyr, så har jeg lyt til å se på den, for blizzard sine forklaringer pleier ofte å være feil.
207686​
[/b]
Mulig jeg har misforstått. Det er det som er problemet med Blizzards forklaringer - det er så jævla vage at de kan tolkes til det uendelige.

Opprinnelig skrevet av Agahnim+17.04.2005, 16.22-->
Opprinnelig skrevet av Akuma@17.04.2005, 09.50
<!--QuoteBegin-Agahnim
@17.04.2005, 04.11
207657​

207686​
Mulig jeg har misforstått. Det er det som er problemet med Blizzards forklaringer - det er så jævla vage at de kan tolkes til det uendelige.
207798​
[/b]
Dette står: Gives you a 40%/70%100% to avoid interruption caused by damage while casting Entangling Roots.

Jeg ville tolket det som at det unngikk at streken går tilbake mens du kaster det og blir slått på, men det kan være noe helt annet de mener, som med skillen Enrage, der det står at armoren blir 75% lavere, men den egentlig bare blir 25% lavere.
Det var også rett etter siste patch så ble melee speed økt når du brukte barkskin, istedenfor å senkes.
Det er bra å ha forklaringer som faktisk er riktige. Blizzard burde prøve det en gang.

Opprinnelig skrevet av Evehr+17.04.2005, 12.12-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@17.04.2005, 11.04
207691​

katter hater vann lol

:smarting:
207692​
[/b]
Dyreplager!!!

Hæ?

Haha, quota feil :flau: :flau: :flau:

Mente å quote at Seadog sa at de skal gjøre som eieren sier da men :rulleøyne:

:D
Men, det hadde jo vært litt rart vis det dyret du rir på gjør som det vil..
Da hadde vi ikke kommet langt :D

BTW: Kjørte solo style gjennom HELE Deadmines i dag, fy faen.. Det var gøy..
Selv om at jeg ikke fikk exp, eller tjente no bra på det.