Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@17.04.2005, 21.31
De holder på å oppdatere det, med f.eks nye våpen, nyere steder o.s.v
207982​
Er det ny patch i dag lissom? :confused:

*biter negler*
Jeg har hatt de marerittene siden jeg begynte med WoW!

det har nok noe å gjøre med den nye gulosten!

*sitter i hjørne og biter negler*

ikke vet jeg, men som en aller annen sa i en post for deg at de oppdateres hele tide, og at et MMORPG spill aldri tar slutt...

Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@17.04.2005, 20.38
ikke vet jeg, men som en aller annen sa i en post for deg at de oppdateres hele tide, og at et MMORPG spill aldri tar slutt...
207989​
ingen patch bare server restart fordi det er for mange nye nå..

Jeg er ny!! men d var fordi jeg aldri fikk rota meg til å regge meg før på fredag, hadde hatt d lenge :p ...
Uansett, er lvl 10 human Warlock og Anchor er mitt navn :p sliter med d oppdraget der jeg får..ehh...Voidwalker(?) som belønning, men finner faen meg ikke d stedet der jeg skal finne hu kjerringa, noen so gidder å forklare eventuelt vise på et map?

edit: du og du så mange som leser dette emnet når serveren er nede :svette:

hvis noen her kommer in på character screen må dere velge e annen server for at den skal connecte, så kan dere se om deres server er oppe senere!

:trollmann:

Jeg liker alle.(spesielt Jani).
Men ikke hodet mitt har vondt i det etter litt for mye WOW-spilling.

Kom inn, spillte i tre kvarter. Det er ingen NPC'er i det hele tatt! Mange foreslo raids, og alt var mest kaos. Kan jo ikke gjøre quests, kjøpe på AH eller noe.
For noen min. siden frøs skjermen og jeg måtte lukke spillet, så kanskje ting blir fikset idet jeg skriver dette?