Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Haha, så skada..
Twilights hammer, som er realmen so folk han skifte til fra Ravencrest, har dobbel så stor kø enn RC.. :rulleøyne:

Wildheart settet skal jeg faen meg skaffe ... Engang :p

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Yay! En slem Hordie kastet Gnomish Mind Control Cap på meg i Booty Bay... Noe som resulterte i at jeg døde med 10% durability loss. Super gøy! De fikk HK i tilegg dumme horehordies :(

Edit: Takk for links :tommelopp:

Eh ... all spell resist med 100? o_Ò

fy så nice ^^ , samler du det sette tror jeg du kan tjene en del cash på og selge det over qxl.no :p

Opprinnelig skrevet av Con Dar+09.05.2005, 19.58-->
<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@09.05.2005, 07.40
Jeg skal kjøpe meg europeisk versjon idag, jeg skal spille en Undead Priest på 
Sylvanas, noen andre som spiller der?
217547​
<== lvl 14 undead priest på sylvanas :p

sjekk forresten lvl 60 settene på denne siden :blunk:
dropper bare fra molten core eller onyxia >_<
217773​
[/b]
Add meg til friends slemme mannen :D
Jeg rolla en mage :p
Jeg hadde før magen spilt undead priesten min til 36, jeg hadde lyst til å velge priest igjen siden de eier i pvp, men jeg vil prøve en ny klasse.
Add meg til friends -> Xavarath

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+09.05.2005, 23.10-->
Opprinnelig skrevet av Con Dar@09.05.2005, 19.58
@09.05.2005, 07.40
217547​

<== lvl 14 undead priest på sylvanas :p

217773​
Add meg til friends slemme mannen :D
Jeg hadde før magen spilt undead priesten min til 36, jeg hadde lyst til å velge priest igjen siden de eier i pvp, men jeg vil prøve en ny klasse.
217928​
[/b]
Oh! Oh!
Kan vi avtale en plass og møtest så kan jeg grinde honor points av deg? Har en liten søt gnom rogue på den serveren.

Poenget er? 1 kill tilsvarer ca 15 CPs, nesten gang du drepern får du ca. 7 CPs... Skal du ha HK/CP så dra til Hillsbrad og join et raid.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.05.2005, 00.24
Poenget er? 1 kill tilsvarer ca 15 CPs, nesten gang du drepern får du ca. 7 CPs... Skal du ha HK/CP så dra til Hillsbrad og join et raid.
217970​
Det varierer noe sykt da, det avhenger av hvor mye du bidrar til selve HK`en.
Jeg drepte 10 high levels i 1 mot 1 i går og fikk 750 cp av det. Dreper du 10 stk i et gjennomsnittelig raid så får du så å si ingenting.

Opprinnelig skrevet av Karl+09.05.2005, 23.16-->
Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan@09.05.2005, 23.10
Opprinnelig skrevet av Con Dar@09.05.2005, 19.58
@09.05.2005, 07.40
217547​

<== lvl 14 undead priest på sylvanas

217773​

Add meg til friends slemme mannen
217928​
Oh! Oh!
Kan vi avtale en plass og møtest så kan jeg grinde honor points av deg? Har en liten søt gnom rogue på den serveren.
217934​
[/b]
Haha :p
Det er ikke vits etter du har drept meg 3 ganger så får du nesten ikke points uansett og jeg er så lavt lvl at du får lite allerede.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@09.05.2005, 22.01
Wildheart settet skal jeg faen meg skaffe ... Engang :p
217866​
har allerede begynt ^_^
mangler det meste da

Southsore er som sagt det beste stedet og suge til seg Hk/cp points..
på ca. 1-2 timer så hadde jeg 225 ekstra hk.
neste dag viste det seg at det var ca. 2300 cp..

Syns Hillsbrad er lame, bare kaos , no skills.

Tar det heller som det kommer, quester og angriper det jeg møter av horde/alliance. ( Spørs hvilken av characterene jeg spiller)

Ja, jeg angriper så og si altid jeg også (om de ikke er flere, eller betydlig høyere lvl)
Men noe jeg hater, er feiginger som ikke tørr å sloss uten 100% mana, selv er jeg druid og har så og si ikke no problem med å stikke av (travel form, dash i cat form, natures swiftness -> Healing touch etc), men jeg stikker ikke av den grunn. Såklart må man forvente å dø et par ganger, men følsen av å ta en som angriper deg mens du grinder/quester er utrolig deilig, spessielt om du hadde lite hp/mana.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.05.2005, 14.59
men følsen av å ta en som angriper deg mens du grinder/quester er utrolig deilig, spessielt om du hadde lite hp/mana.
218090​
Å fy faen ja!
Jeg er level 31 warrior, og sloss mot en tiger. Så angriper en level 35 warrior meg. Med rend bak i fra, så jeg blir stunna.
så slår jeg på retaliation, som counterattacker hele tida, og da jeg hadde drept(!) level 35 duden med masse overpower, critical hits og counterattack, drepte jeg det lille som var igjen av løva, og jeg hadde 1\4 hp!

FY FAEN SÅ DIGG :D

hehe nice, det er så kjipt egentlig , driver og quester dreper Argus shadow mages i hillsbard området , så kommer faen meg lvl 42 rouge bakfra... skjedde faen meg 3 ganger før jeg bare skrudde av wow..