Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Nightelfs er tøffe. Mest fordi de er så utrolig overlegene, både i innsikt og helt fysisk. Også er de så mye høyere enn de patetiske menneskene.

Alliance: Nightelf
Horde: Undead

undead mest fordi de ikke er skikkelig horde. De hater sine allierte, men blir tvunget til å holde alliansen med dem. De er så bittre og sure. Goth =D

plx.

Gnomer eier på alliance siden =) Night elfs er for CS kiddies, humans er boring og dwarfs er stygge . Valget er såre enkelt, gnome ftw.

Dessverre har jeg ingen fetish for små menn, Night Elves er stilige men jeg gidder ikke velge de når alle 1337 dudes spiller de fra før av, Undead er tøffest.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@08.05.2005, 14.27
undead mest fordi de ikke er skikkelig horde. De hater sine allierte, men blir tvunget til å holde alliansen med dem. De er så bittre og sure. Goth =D
217201​
Hmm, hater ikke alle rasene i horden hverandre, og bare bruker hverandre a?
I hvert fall trolls..

Trolls er kule da, sånn btw..

Troll er står jo i gjeld til Thrall, så tviler på at de hater Orcs så sterkt. Taurens ble også hjuplet av orkene, så det er bare Undeads som ikke er ordentlig venner med de allierte. De begynner jo med neutral til alle andre raser, og jeg har hørt at de andre rasene har quester som går ut på å spionere på undeads.

Tauren er den desidert kuleste rasen. Jeg angrer på at jeg ikke begynte som tauren med druiden min, selv om night elf ikke er så galt. Bedre enn de altfor standard menneskene. Og slår dvergene på grunn av den stakkarslige løpemåten deres. Synes nesten synd på dem der de strever med å komme fremover. Gnomer er et eget kapittel. Jeg gidder ikke å gå nærmere inn på dem, men liker dem ikke bare så det er klart.

Jeg synes alle druids kunne vært allierte på en eller annen måte jeg ^^
Umulig i praktis da men..

Vil bare så gjerne ha en tauren til åfølge meg rundt og betale han for å sette seg ned å klappe litt innimellom :)

Det som suger med taurens er at jentene ser ut som kuer.. Som beitene kuer.. Male taurens er jo store og baffe.. Men åssen skulle jentene ellers se ut :confused:

Endelig har Blizzard skjønt det. =D

hmm , sån litt uten for WoW , i fleste andrè rollespill så er jo Druids en Nøytral orden.

hmm , Northerend er ikke inkludert på karte over wow er d? kan jeg er bombe sikker på at jeg ikke har sett det vertfall..

Fyrte opp WOW istad etter en liten pause. Jeg skulle sammle x antall x....dreiv å gjorde dette en stund men så går den samme tanken om og om igjen i hodet mitt...: hva er pointet....hva er målet med det her?

Bli level 60? ja greit nok det...men hva er pointet med å bli lv 60?Greit nok å bli noen levels høyere slik at jeg kan sammle x antall av x som er er høyere level. Men hvorfor?

Hvor er historien? Ja jeg har nok blitt litt kresen....ivertfall etter å ha spilt Guildwars i noen dager hvor jeg har ingen sammle x og drep x av x. Og det er en historie som drar meg videre....dårlig gjort av GW å ødlege WOW for meg på den måten der altså!

Northerend er ikke i spillet.. ennå
kommer sikkert med en eventuell exp. pack etterhvert.

er faktisk en massiv kø for å komme innpå Burning Blade nå
er nr 272 i kø for øyeblikket

Opprinnelig skrevet av Akuma@08.05.2005, 17.37
Bedre enn de altfor standard menneskene. Og slår dvergene på grunn av den stakkarslige løpemåten deres. Synes nesten synd på dem der de strever med å komme fremover. Gnomer er et eget kapittel. Jeg gidder ikke å gå nærmere inn på dem, men liker dem ikke bare så det er klart.
217288​
aww.. du er så skjønn når du er full av hat Akuma! :forelsket:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@08.05.2005, 20.37
Fyrte opp WOW istad etter en liten pause. Jeg skulle sammle x antall x....dreiv å gjorde dette en stund men så går den samme tanken om og om igjen i hodet mitt...: hva er pointet....hva er målet med det her?

Bli level 60? ja greit nok det...men hva er pointet med å bli lv 60?Greit nok å bli noen levels høyere slik at jeg kan sammle x antall av x som er er høyere level. Men hvorfor?

Hvor er historien? Ja jeg har nok blitt litt kresen....ivertfall etter å ha spilt Guildwars i noen dager hvor jeg har ingen sammle x og drep x av x. Og det er en historie som drar meg videre....dårlig gjort av GW å ødlege WOW for meg på den måten der altså!
217360​
Du kan få ethvert spill til å høres rimelig dårlig ut når du simplifiserer det slik. Det blir litt som om jeg skulle redusert Half-life 2 til dette:

Du styrer et kamera rundt, fører musepekeren/sikte over en fiende og trykker, fienden dør eller du dør, du begynner på nytt eller går videre. Repeter X antall ganger til spillet er slutt.

Hva med den sosiale delen av WoW? Hva med samarbeidsaspektet i WoW? Hva med PvP der dine egne spillerskills spiller en stor rolle?

At det er en historie i andre spill er ikke noe sterkt argument, da de aller fleste spill kommer sammen med en begredelig møkkahistorie som kunne være skrevet av en hvilken som helst tulling.
Poenget mitt er vel ganske enkelt at du ikke kan plukke fra hverandre et spill på den måten og simplifisere det så brutalt, da kan man få hva som helst til å høres totalt uinteressant ut.

Opprinnelig skrevet av Lurtz+08.05.2005, 20.58-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@08.05.2005, 20.37

217360​
Du kan få ethvert spill til å høres rimelig dårlig ut når du simplifiserer det slik. Det blir litt som om jeg skulle redusert Half-life 2 til dette:

Du styrer et kamera rundt, fører musepekeren/sikte over en fiende og trykker, fienden dør eller du dør, du begynner på nytt eller går videre. Repeter X antall ganger til spillet er slutt.

Hva med den sosiale delen av WoW? Hva med samarbeidsaspektet i WoW? Hva med PvP der dine egne spillerskills spiller en stor rolle?

At det er en historie i andre spill er ikke noe sterkt argument, da de aller fleste spill kommer sammen med en begredelig møkkahistorie som kunne være skrevet av en hvilken som helst tulling.
Poenget mitt er vel ganske enkelt at du ikke kan plukke fra hverandre et spill på den måten og simplifisere det så brutalt, da kan man få hva som helst til å høres totalt uinteressant ut.
217379​
[/b]
Ja jeg vet det er å simplifisere spillet voldsomt å si det på den måten der slik. Men det er store deler av spillet hvor det faktisk er slik. Det sosiale i spillet er en av tinga som holder spillerne sammen og driver dem videre. Men om en ser veldig enkelt på det så er det voldsomt mye av å drepe x og sammle x. Ikke noe historie som utfolder seg etterhvert som en gjør ferdig quests.

Det er nettopp det det er i GuildWars, etterhvert som en gjør oppdrag så utfolder en historie seg og en er med på eventyret lissom. GW har mange svakehter det også, men det er ikke det jeg startet å sutre over.... :ler:

Vet jeg setter ting VELDIG på spissen her men jeg vet at jeg er ikke helt på vidda... ;)

Opprinnelig skrevet av Lurtz@08.05.2005, 20.58
217379​
Det er faktisk den sosiale delen og samarbeidsaspektet som er hovedgrunnen til at jeg ikke spiller WoW mer. Jeg hadde det aldri moro når jeg spilte sammen med andre og spesielt ikke instances, men jeg følte nesten at jeg måtte gjøre det for ikke å gå glipp av masse content. De sier at WoW er solo-vennlig, og det er vel det.. det er mulig å komme seg til lvl 60 for seg selv, men du går glipp av masse content og utstyret ditt vil være elendig. Så du har ikke noe valg, du må spille sammen med andre å tape rolls gang på gang, og ikke få en dritt ut av noe du gjør. Raid's er sikkert enda verre. Ja, "join en guild", og jeg gjorde det, men jeg stakk fortsatt aldri av med et bra drop siden det alltid var noen andre som trengte det, som selvfølgelig vant.

Og PvP er bare noe jævla stress. Jeg spiller for å slappe av.. ikke for å sitte på kanten av stolen og alltid være på vakt når jeg er ute og quest'er, og øve meg for "å bli best" i et jævla pc-spill. Jeg er ikke særlig konkurransepreget lenger.

Jeg "sluttet" egentlig for et par måneder siden. Min første karakter var på en PvP server og ble lvl 39. Ble så jeg gjorde et forsøk til noen uker etter og startet en ny karakter på en PvE server. Jeg likte det ganske godt helt til jeg begynte å bli litt lei igjen rundt lvl 40. Trodde PvE ville bli bedre, men PvP var bare en liten del av problemet. Fortsatte å spille siden jeg ikke var helt utbrent enda, og ble faktisk lvl 50. Bare noen dager etterpå klarte jeg ikke mer, og slettet karakteren min uten å si fra til guilden eller noen av de jeg ble kjent med i spillet. :ler:

Ekstra normalt. Det er synd, for jeg ville virkelig like WoW. Har fulgt det siden September 2001.. og nå kommer jeg aldri til å spille det igjen.

Bare så det er klart.. jeg vet det er meg det er noe galt med og ikke spillet. Jeg ser at WoW er et veldig bra spill for de som liker det jeg IKKE gjør. Jeg tror bare jeg skal holde meg unna alt av MMORPG's og multiplayer generelt fra nå av.

Opprinnelig skrevet av delta zai@08.05.2005, 20.59
Noen som har lest war of the ancients bøkene...er de bra ?
Eller ren melking?
217382​
Jeg har lest de, etter å ha lest den første bestilte jeg noen av de andre også¨, jeg er absolutt fornøyd, jeg er stor fan av spillene og jeg er ganske interessert i historien så jeg anbefaler deg de på det sterkeste.

Det er vel heller ikke raser det er snakk om, det er snakk om claner, brorskap, grupper og gjenger elns... Samme som at det er darkspear trolls osv... det finnes jo mange som er en alliance rase som er venn med horden, vice versa...