Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Ja, holder på i det området rundt grom dol, eller hva faen det heter...og blir drept hele tida mens jeg gjør quest. ganske kjipt.

Men jeg ble angrepet av den samma warrioren igjen, og drept.. :(
så stikker jeg for å hente liket, så ser jeg han driver å sloss nede i der, og dør...så får jeg HK :D

Nå fucka serveren(e?)

Jeg var på vei for og få unnagjort noen quests i Zul'farrak som jeg har hatt siden lvl 40 (45 nå)
For en jævla gangs skyld skulle jeg faktisk spille litt i en instance, men neida, serverne skulle bli helt koko.

*Erge*
:mad: .... :confused: .... :ehm...: ... :( ... :grine: *trenge klem*

Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.05.2005, 15.59
Ja, jeg angriper så og si altid jeg også (om de ikke er flere, eller betydlig høyere lvl)
Men noe jeg hater, er feiginger som ikke tørr å sloss uten 100% mana, selv er jeg druid og har så og si ikke no problem med å stikke av (travel form, dash i cat form, natures swiftness -> Healing touch etc), men jeg stikker ikke av den grunn.
218090​
Å kom igjen, når en lvl ?? eller en som er rød for deg sniker seg på deg og du klarer å stikke av, så er det en god følelse.. Jeg ler alltid litt snikent når det skjer..

Som i dag, ble attacka av en warrior som var 5 lvler (lvl 55) høyere enn meg, og ALT ble resista.. Skjønte at jeg ikke hadde noen sjans der og da så jeg løp litt vekk og prowla, od dusten lette etter meg som faen.. Det likte jeg for han kasta bort så mye tid, mens jeg spiste frokosten min ^_^

Oppe igjen! :trollmann:

Faen, så fucka det.

Det er direkte trist at det er så få episoder som er laget av den serien. :(

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvorfor angriper goblinsa i Booty meg når det er jeg som får deng av en 42 Orc Warrior? Var det fordi jeg angrep først? Brukte en concussive shot for å holde ham på avstand... følte meg truet da han unmountet...

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@10.05.2005, 19.27
Hvorfor angriper goblinsa i Booty meg når det er jeg som får deng av en 42 Orc Warrior? Var det fordi jeg angrep først? Brukte en concussive shot for å holde ham på avstand... følte meg truet da han unmountet...
218238​

ja?

... Ikke sylvanas ;)

(om serversituasjonen )