Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Lurtz+13.05.2005, 04.00-->
Opprinnelig skrevet av Montana@13.05.2005, 15.25
<!--QuoteBegin-Lurtz
@13.05.2005, 03.07
Når den nye patchen kommer så kan undead warriors unnslippe fear opptil 4 ganger per kamp (Glimmering mithril insignia, horde trinket, deathwish og will of the forsaken)rbeid, håper det er noe mer enn Tarren mill i en instance.
219377​

Hvis du snakker om den PvP trinketen til warriot så fjerner ikke den fea. Deathwish er et talent så det er ikke alle som vil ha denne.. deathwish ligger ikke i pvp talen eller protection talent setene som er mest brukt heller.. Men vi har en abbilety i Berserk stance som fjerner fear da, Berserking rage!
219386​
Men deathwish ligger ikke i protection, den ligger i Fury treet (krever 20 poeng for å velge da, så da må man si ha det bra til Mortal strike).
219404​
[/b]
Det jeg sa var at deathwish ikke ligger i den mest brukte PvP eller Protection setet, altså MS build eller protection build.. Derfor er det ganske få som faktisk har deathwish..

Ser dem fikser litt på talentene nå i den neste patchen!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av salamando@14.05.2005, 12.21
Grønn Zebra: Broken Tooth i Badlands. Attack speed på 1.0. Go fetch.
219843​
Jepp skal fange ham ppå lvl. 37! For det går vel ikke an å temme et dyr som er høyere lvl?
Er det noen som vet hvorfor man ikke kan temme Basilisker? Hadde vært kult med stun :p

når du blir 42 må du fange den eliten i STV, funker bra som pet =D

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@14.05.2005, 12.41
Er det noen som vet hvorfor man ikke kan temme Basilisker? Hadde vært kult med stun :p
219859​
Hvis du bruker Beast Lore på Basilisker så vil du se at de ikke har noen form for Diet, dvs at vil ikke kunne mate de på noen måte.
Derfor kan du ikke temme de.

Link til en side med info om hvor du kan temme de forskjellige dyrartene.

bare lurer på en liten ting...tenker å kjøpe wow.
koster det penger å lage egen konto og spille spillet? <_<

Blizzard har gjort det slik at alle pets er tilnærmet like. Minimal forskjell I dps\armour\hp. Eneste store forskjellen er attack speed og diet.

Jess! Endelig har jeg fått Wildheart Gloves. Var med et raid for å få blodet til Drakkisath, og siden vi bare var 3 som trengte det, var det ganske stor sannsynlighet for å få det. Da vi kom der bugget det seg så han bare droppet 1, og den ble ninja lootet >_< (Ikke av meg)

Det skal visstnok komme noe om WoW på E3.
hvis vi skal tro worldofwar.net

Even though WoW has been out for quite some time now it will be making an appearance at E3 next week. In VUGames E3 announcement, Bruce Hack, CEO of VU Games added:

• VU Games' strategy of releasing fewer games of higher quality based on bigger, better franchises is clearly reflected in our E3 line-up for 2005. Blizzard's masterpiece franchises, StarCraft and World of Warcraft, are a cornerstone of VU Games' business and will be a major focus for us at E3.
News has been a little slow the past couple of days mainly because we are getting ready to head to LA on Monday for the show and it's always a mad panic. Things are settling down now though thankfully :)

omgomgomg test realms oppe. man kan velge mellom mange 60 wooi, kopierer nå.
orker ikke å skrive mer, sjekk siden =D

De sier så.

Man kan velge mellom en rekke raser (Ikke ud mage =D) alle på lvl 60, eller man kan kopiere.

Velg english, kopier og last ned, så kan vi spille sammen. Jeg har startet en 60 Druid (female =( ) ved navn Eivind.

(Roa meg litt ned nå, tar tid å installere)

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg skal prøve warlock tenker jeg. Jeg er level 55 med shamanen min nå, så jeg vil ikke spoile de siste 5 levlene med dette, så jeg benytter sjansen til å prøve de beryktede warlock forandringene.

Opprinnelig skrevet av Lurtz@15.05.2005, 17.07
Jeg skal prøve warlock tenker jeg. Jeg er level 55 med shamanen min nå, så jeg vil ikke spoile de siste 5 levlene med dette, så jeg benytter sjansen til å prøve de beryktede warlock forandringene.
220512​
Det er en start :tommelopp: