Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ved nærmere etterttanke så tror jeg at jeg lar være å spille testserver. Har ikke lyst til å se hvordan end game karakterene fungerer med mindre jeg har jobbet de opp selv. Karakterene mister litt av sjarmen når det ikke er blod,svette og tårer i utstyret :p

Likte paladin ganske godt, og av en jævla rar grunn fikk jeg slettet druiden min.. Så nå har jeg bare 1 karakter og bruke på test realm. :(

Foresten, tar det lang tid fra kø nr. 3000 og til jeg kommer inn?
Vet ikke helt om jeg kan stole på den "Estimated time left" greia.

Det står sirka 55 min + -

:)

Tror jeg skal starte en Mage og en Paladin ettervert ja, på de ordentlige serverne da altså.
Likte Paladin veldig godt, og tror jeg kommer til å like Mage ganske godt også.
Særlig etter og lest hva dere synes om dem.

Eide en warrior,druid og en mage i duel i stad, flere ganger, har fult hus i Holy talent. :)
Trenger dere en healer(så lenge det ikke lagger som faen), så gi meg en tell, Pladin ;)

Japp, tok sin tid. Men hu sugde da, jeg kan jo heale, det kunne ikke hu.
hu brukte ikke potions engang, og jeg tok en sånn stun dings omtrent vær gang jeg skulle heale. Det var ikke så vanskelig. =D

En mage som ikke klarer å ta en paladin ... Jaja.

Hittil har jeg vunnet alle duellene mine (alle kan kanskje ikke regnes med, pga laggen). Men jeg har slått en rogue, en druid, en priest, en paladin, en mage og en warrior.

Legger merke til at VELDIG mange spillere er utrolig sugene. Håper de slenger opp en ny server i det minste. ble 6000 i køen i sted, så jeg gadd ikke.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.05.2005, 16.02
En mage som ikke klarer å ta en paladin ... Jaja.

Hittil har jeg vunnet alle duellene mine (alle kan kanskje ikke regnes med, pga laggen). Men jeg har slått en rogue, en druid, en priest, en paladin, en mage og en warrior.

Legger merke til at VELDIG mange spillere er utrolig sugene. Håper de slenger opp en ny server i det minste. ble 6000 i køen i sted, så jeg gadd ikke.
221132​
Kan ha noe med at noen klasser takler 10 000 000 ms i lag bedre enn andre. En annen forklaring kan være at det er vanskeligere å sette seg inn i en level 60 warlock eller en level 60 priest man ikke har prøvd før enn f.eks en level 60 warrior, rogue eller mage.

De eneste jeg faktisk klarer å ta er mage med min shaman, men jeg suxxer @ pvp da... Også er vel mages de letteste å ta med shammys... hvertfall fire mages for min del siden jeg var så heldig å finne blazing emblem trinket i en kiste med dritt som gir meg 45 ekstra i fireresistanse sammen med de 15 jeg får perm ved å bruke den... også fire resistanse totem... nicor...

La oss møtest, utenfor Tarren Mill kl. 18:00? :p

[edit]

Ah, deilig og vere nr. 9000 i køen :trollmann:

Og "alle" som spiller på Horde siden, ta kontakt med meg, Jinjinjoo. :D

Spilte du nettop på Warsong Glutch?
Server nr 5?

Tror jeg så en med likt navn, eller så så jeg deg.
Uansett.. En forbanna error endte min runde i battlegrounden...
8500 i kø..Woohoo. /sigh.

Jeg synest jeg har geniale nick jeg da. =( Jinjinjoo og Mooshimoo.. :p

Men når jeg starter litt mer seriøst chars så har jeg enkle og korte nick, mainen min heter Brusk. :p

Nr. 5000 i kø btw.

Opprinnelig skrevet av Karl@16.05.2005, 17.31
Det var nok ikke meg du... 6500 i kø. =(

Men det er veldig populert og lage "trollish" navn, med mye Jin, Sen o.l. ^^,
221181​
startbyen til troll/orc heter jo sen'jin :p

fikk ikke laga meg en character på test realm :(
hadde vel blitt en mage