Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Jeg har seriøst problemer :D
Mine chars, level.
Hunter, 46
Rogue, 15
Priest, 12
Shaman, 11
Mage, 7
Mage, 7 (ja 2.. o))
Warrior, 7
Paladin, 2 (han var homo)
:D

Startet den 2. magen for å spille på Sylvanaas med Seadog. :D Men det som prioriteres fremover er Hunter, så mage, for mage eier. :D

Haha, beste navn eva: frankthetank

Opprinnelig skrevet av Karl@17.05.2005, 01.30

Startet den 2. magen for å spille på Sylvanaas med Seadog. :D Men det som prioriteres fremover er Hunter, så mage, for mage eier. :D
221512​
:trollmann:

Skal nok få huntern opp på lvl 60 før jeg begynner og ordentlig spille magen.
Får magen opp på lvl 10, og lar den være der imens :)
Spiller den vis jeg får helt super hypa på mage =D

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er i full gang med SM runs for tida... Jævlig mye heftige drops :) Fikk en amulett med +7 til intellect, stamina og spirit (noe sånt) kan først bruke den på lvl 39 da, men er godt uti lvl 37 nå... Det er kos!
Gleder meg så inne i helvete til lvl 40 med mount mail og trueshot aura! Har klart å samle opp 57g og mer blir det! Da ligger jeg vel ganske bra ann, eller?

17. mai-toget på Daggerspine

Kos

Opprinnelig skrevet av Hakara@17.05.2005, 16.05
Veeel, characteren hans het jo bare Leeroy.
221955​
jeg sikter til en fyr på min server som visstnok har sett den videon og har lagd en fyr som heter Leeroyjenkins.

men til en langt viktigere sak nå.

Nå vil jeg påstå at 17. Mai toget på Burning Blade er over for denne gangen, etter at det av en eller annen grunn endte opp i Ironforge AH, i stednfor den planlagte slutten i Stormwind.

vi gikk som følger.
Først følgte vi den fastsatte ruta fra Goldshire til Stormwind, en så viste det seg at toget ikke skulle stoppe der, så vi fortsatte inni byen.
Der tok vi oss en rundtur i Old Town, for så å ta turen opp til Stormwind Castle for å besøke kongen.
Der stilte vi oss alle (ikke alle da, men merklig mange) på hug foran kongen som et tegn på respekt... eller noe sånt.
(ble litt skuffet at han ikke vinket til oss :p )

Etter at vi hadde vært oppe hos kongen en kort stund, fortsatte toget videre til Deeprun Tram, og etter at vi hadde klart å stappe de tre togvognene fulle av skrikende nordmenn, kjørte toget oss til Ironforge.
I Ironforge labbet en hel runde rundt byen, og endte så til slutt inni Auction House, hvos samtlige castere (og andre med AoE skade) spammet rommet med diverse magi, i et tapert forsøk på å kræsje serveren.

Jeg for min del logget ut ved dette tidspunktet, siden jeg tør nå påstå at jeg har fått nok av regelbrytende nasjonalisme for en god stund framover nå.

å følge med på chatten mens toget foregikk var en umulig affære, og skal vi gå innpå lagg og FPS?
alt fra 0.4 - 5.6 FPS hadde jeg i løpet av den lille halvtimen toget varte, men må si at tiltross for lagg og en ekstremt stor mengde spam, så var dette uansett noe av det gøyeste jeg har opplevd på en godstund innen World of Warcraft.

hehe kult. hadde tenkt og fyre opp en char på bb idag for og bli med på toget men det endte med at jeg ikke orka :p.

Opprinnelig skrevet av Crosis@17.05.2005, 18.40
hehe kult. hadde tenkt og fyre opp en char på bb idag for og bli med på toget men det endte med at jeg ikke orka :p.
222085​
Men fikk det til gjorde jeg ;)
Edit: forresten, forbanna sviker :p

heh, spurte deg i går om når d var da jeg hadde mini magen min på lvl 4 , men fikk ikke noe respons:p. fortiden nå så har jeg mista helt lysten til og spille wow.. orker bare ikke starte på nytt på ny server igjen.. så da venter jeg vel på nesten wow-kick slår inn:p

Så du tar sjangsen på at de 450 gulla jeg har igjen er brukt opp?

heh , har du kjøpt deg ? vi får se når jeg kommer på igjen da vettu ;) tror jeg må ha en par dagers pause vertfall :p

Seff har jeg kjøpt meg, pala er like god som det han har på seg...

Serverene gikk ned for ca 50 min sia, så derfor spiller jeg nå på test realm, og merklig nok så er det ingen kø her.

men alle battleground instancer er nede :(