Opprinnelig skrevet av Hakara@17.05.2005, 16.05
Veeel, characteren hans het jo bare Leeroy.
221955
jeg sikter til en fyr på min server som visstnok har sett den videon og har lagd en fyr som heter Leeroyjenkins.
men til en langt viktigere sak nå.
Nå vil jeg påstå at 17. Mai toget på Burning Blade er over for denne gangen, etter at det av en eller annen grunn endte opp i Ironforge AH, i stednfor den planlagte slutten i Stormwind.
vi gikk som følger.
Først følgte vi den fastsatte ruta fra Goldshire til Stormwind, en så viste det seg at toget ikke skulle stoppe der, så vi fortsatte inni byen.
Der tok vi oss en rundtur i Old Town, for så å ta turen opp til Stormwind Castle for å besøke kongen.
Der stilte vi oss alle (ikke alle da, men merklig mange) på hug foran kongen som et tegn på respekt... eller noe sånt.
(ble litt skuffet at han ikke vinket til oss

)
Etter at vi hadde vært oppe hos kongen en kort stund, fortsatte toget videre til Deeprun Tram, og etter at vi hadde klart å stappe de tre togvognene fulle av skrikende nordmenn, kjørte toget oss til Ironforge.
I Ironforge labbet en hel runde rundt byen, og endte så til slutt inni Auction House, hvos samtlige castere (og andre med AoE skade) spammet rommet med diverse magi, i et tapert forsøk på å kræsje serveren.
Jeg for min del logget ut ved dette tidspunktet, siden jeg tør nå påstå at jeg har fått nok av regelbrytende nasjonalisme for en god stund framover nå.
å følge med på chatten mens toget foregikk var en umulig affære, og skal vi gå innpå lagg og FPS?
alt fra 0.4 - 5.6 FPS hadde jeg i løpet av den lille halvtimen toget varte, men må si at tiltross for lagg og en ekstremt stor mengde spam, så var dette uansett noe av det gøyeste jeg har opplevd på en godstund innen World of Warcraft.