Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Frenzy+17.05.2005, 11.32-->
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@17.05.2005, 03.03
Haha, beste navn eva: frankthetank
221687​
der tar du nok feil...

Leeroyjenkins er det beste uten tvil!

LEEEEEROY JEEENNNKINS!
221815​
[/b]
Haha den er genial, atleast i have chicken :p
NNNNJEEEEENKINS!!!!

Håhåhåh. Fy faen, så bra.

Den dagen jeg bestemmer meg for å spille holder de på å oppdatere. Elsker meg selv. :grine:

Jippie, vi fikk en ekstra karakter kopiering, fordi dem åpnet en Test Realm til!
-kopiere gnome mage-
Ta kontakt med "Cuzz" på test realm 2 eller "pladin" på test realm 1, vis dere vil ta en tur til et eller annet lvl 60 sted! (det vil jeg) :D

Cuddlepriest, UD priest på Realm 2. pwn u! (Nei, jeg aner ikke hvordan jeg skal spille en priest =( )

Samme linken som den første, litt lenger nede på siden, fungerte for meg. =)

Edit: I går ... stengt nå.

hmmm, mekka faktisk en akkurat, så den må ha blitt stengt akkurat... Var hvertfall ikke kø på test realm 1 for en halvannen time siden... Var med å drepe to lvl 62 elite drager i ashenvale som ikke droppa en damn shit... skikklig let down:(

Test Realm 1 er vist nede akkurat nå.
Kommer til og spille litt på "Cuzz" magen min på realm 2.

Edit kl.19:45 - Test server 2 nede akkurat nå?
Edit: nææh, den er oppe igjen med engang gitt =D

fikk ikke laga en character denne gangen heller :(
vil prøve en UD mage

"Zomg"

Warlocks er rare. o.o.. Vanskelig, ørtenhundre forskjellige skills, bruker jeg ikke en av dem taper jeg, elller, eide "cuzz" med Infernal, fear og shadowbolt da.. :D

Opprinnelig skrevet av Con Dar@18.05.2005, 22.04
vil prøve en UD mage
222825​
Du kan bare velge Gnome mage og Troll mage.

Her er forresten en link til en kar på US serverene som ble lvl 60 mage etter 7 dager /played , ganske bra guide til steder å grinde om man vil levle fort og han svarer på de fleste spørsmål gjennom tråden..

The proxy system.

Og her er en ganske fin talent spec. guide, siden det virker som flere og flere blir mages =)

Opprinnelig skrevet av Hakara+18.05.2005, 22.46-->
<!--QuoteBegin-Con Dar
@18.05.2005, 22.04
vil prøve en UD mage
222825​

Her er forresten en link til en kar på US serverene som ble lvl 60 mage etter 7 timer /played , ganske bra guide til steder å grinde om man vil levle fort og han svarer på de fleste spørsmål gjennom tråden..

The proxy system.

Og her er en ganske fin talent spec. guide, siden det virker som flere og flere blir mages =)
222871​
[/b]
Dager, takk, ikke timer.

"Ok! Lets do this! Leeeeerooooy Jenkiiiins!"

Ghahaha, best evarh.

Bortsett fra at jeg tror det var planlagt (Om dere legger merke til guild chaten så skjønner dere hva jeg mener)

Selvfølgelig var det planlagt, du ser han forbededer seg med "find herbs".

Divine intervention på mages? Vil tro de folka der vet at det ikke går bra mot mages.

Selve "33% survival" tullet er også litt over the edge.

Sikkert flere ting også, den er bekreftet "fake" utifra hva jeg vet.

Men jeg syns fortsatt den er morsom, for den gjenspeiler hva som ofte skjer i et instance =) Og måten han roper navnet sitt på når han stormer inn er priceless.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Hakara+18.05.2005, 22.46-->
<!--QuoteBegin-Con Dar
@18.05.2005, 22.04
vil prøve en UD mage
222825​

Her er forresten en link til en kar på US serverene som ble lvl 60 mage etter 7 dager /played , ganske bra guide til steder å grinde om man vil levle fort og han svarer på de fleste spørsmål gjennom tråden..

The proxy system.

222871​
[/b]
AoE grinding for the win :p

Det er ikke noe som er så veldig lett å få til tror jeg, en feil og du dør. Nerf AoE spellene til mage, vil ikke ha fler talentløse fire mages som står på evig avstand og fyrer av pyroblast i raids, å få et tonn med hk er ikke akkurat vanskelig når man spiller mage.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av Hakara@18.05.2005, 23.18
Tja, han brukte ikke aoe grinding før lvl 52 da =) Har sitti og lest alle sidene.
222917​
Ikke? Da er han rimelig effektiv eller så lyver han sykt :p
Men uannsett, jeg synes de bør finne en måte å hindre AoE grinding på, det er ikke akkurat rettferdig at mages skal levele mye fortere enn de andre klassene.