Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Toz+19.05.2005, 21.19-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@19.05.2005, 19.13
Lurer litt på fisking selv, har rundt 110-120 i fisking, hvor skal jeg dra for å fiske etter større fisk?
223302​
Dra til høyere level områder. f.eks booty bay. der kan du fiske fra 150? og oppover. osv
223398​
[/b]
Hmm nå har jeg 125 (og oppgradert til 225 ;))

Men føler meg ikke trygg på å løpe til BB på lvl 25 :p

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av NukleuZ+19.05.2005, 22.48-->
Opprinnelig skrevet av Toz@19.05.2005, 21.19
<!--QuoteBegin-Seadog
@19.05.2005, 19.13
Lurer litt på fisking selv, har rundt 110-120 i fisking, hvor skal jeg dra for å fiske etter større fisk?
223302​

Dra til høyere level områder. f.eks booty bay. der kan du fiske fra 150? og oppover. osv
223398​
Hmm nå har jeg 125 (og oppgradert til 225 ;))

Men føler meg ikke trygg på å løpe til BB på lvl 25 :p
223459​
[/b]
Du bør fiske i wetlands til 150, så kan du fortsette å fiske i BB :) Er i alle fall det jeg har gjort... har 166 i fisking nå.

Opprinnelig skrevet av Hakara@19.05.2005, 12.10
Da fikk jeg mekka en kar på test server 2. =)

Tauren Shaman , heter "litago" - invite me!  =D
223080​
så deg i splintertree post i går :)
Sentrosi, troll mage

har 2 andre. men spiller mest på mage
Archain, undead rogue
Gorkh, tauren shaman

En kompis av meg vil teste WOW og jeg har en slik 10 dagers gjeste ting. Åssn funker det? Skal jeg da registrere han på den? Og trenger han noe VISA eller noe slik for å aktivere kontoen?

Har ikke testa det enda men skal se om jeg får fikset en test konto for han til Lørdag.

Og ja en ting til....om han synes det er morro kan han da beholde den figuren han har laget på den 10 dagers testen?

Han kan selv registrere seg med den, han trenger et visa nr for å regge seg... men visa nummeret trenger ikke være gyldig... Han får beholde karakteren om han velger å oppgradere til retail...

Opprinnelig skrevet av The Creature@20.05.2005, 15.27
Han kan selv registrere seg med den, han trenger et vise nr for å regge seg... men visa nr trenger ikke være gyldig... Han får beholde karakteren om han velger å oppgradere til retail...
223684​
Okay, takker for hjelpa :)

Ok .. har nådd lvl 40 på burning blade med human magen min og alle de jeg startet med er borte. Chaz, Riku osv .. Hva skjer a ? Jeg har absolutt ingen å spille med .. har møtt to grisekule fyrer som jeg har på MSN nå .. men han ene er mage lvl 59 .. han stoppet å spille med sin Hunter så jeg dro fra han. Han andre er nå lvl 47 og dro fra meg. Jeg vurderer å la denne magen her være, flytte den til sylvanas når det er mulig, alle mine venner spiller og så starte en undead mage. Jeg kommer trolig aldri til å velge en annen character enn mage, til det så må den bli nerfet temmelig mye.

Det jeg lurer på .. hvor er horde folka ? Noen som er hypp på å starte? Denne undead magen skal powergames til lvl 60. Let me know ^^

Novastrum

Feminist-elitist
Vant kista i Gurubashi Arena idag kl. 15. Var mange lvl 50+ der, men min lvl 45 (46 nå) priest stjal den foran nesa til dem alle.

Kjipt at det var såpass dårlige items i kista. :(

Mekket en undead mage på twilight hammer for fun .. vurder også å ta det på burning blade når jeg får sendt min character til sylvanas.

Hva var i kista da?

Blei litt skuffa når vi tok de to 62 elite dragene i ashenvale som ikke droppa nåla i veggen... Dette var på test realm, men uansett, vi trengte rundt 15 mann for å ta de så noe burde jo ha droppa...

Opprinnelig skrevet av Duke@20.05.2005, 18.58
Mekket en undead mage på twilight hammer for fun .. vurder også å ta det på burning blade når jeg får sendt min character til sylvanas.
223819​
Hvis du har tenkt til å få de på høy level, kan jeg spøre hva det er som får deg til å gidde det?
Jg bare spør jg azz...tanken på å mekke en warrior til på en annen server, og få han opp på level 35, gjør meg kvalm :S

Men du er jo s03t

Det gjelder bare de som det står Civilian med grønn skrift i tooltipset på. De er de eneste du får DK for.

Jeg har hatt en runde rundt verdenen for å finne uferdige ting i det siste. Har vært innom Hyjal og tatt en titt på Tree of life, Caverns of time, Zul'Gurub (den planlagte low-lvl raid instancen), Karazhan, Grim Batol og den ekte kongen av SW. Artig å besøke slike steder. Har tatt noen bilder. Har flere hvis det er interesse for det.

Noe som var bak tree of life i Hyjal

Selve Tree of life

Kongen av SW

Karazhan

Duke: Jeg er på BB ennå, spiller bare litt skjeldnere. Lv. 30 bare da.
Har en undead på Sylvanas ennå også, men spiller veldig lite der...

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av The Creature@20.05.2005, 19.21
Hva var i kista da?

223846​
En Arena Master Trinket med 5+ stamina og en lvl 50 cloak som har 3+ mer armour enn min lvl 40 cloak og nesten helt samme stats. :(

Bad, men med tanke på at det skjer hver 3 time etter midnatt kan man ikke regne med det helt syke egentlig...

kista som er i Arena? hørt rykter om at d var 180 Gold i den noen sier at d er mere også..