Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Hurricane er epic world drop. Temmelig sjelden, men ikke slik at det er umulig å få tak på den. Jeg har den jo. =) Kjøpte den lvl50 for 264g. Fin slump penger.

Questen er en drop fra Majordomo Executus. Nest siste bossen i Molten Core, han før ragnaros. "Ancient Petrified Leaf" heter itemet, og det starter questen. I den questen skal du ha et item fra Azuregos, og hodene til 4 demoner.

Disse fire demonene kan ikke drepes i group. Kun solo. Solo som i uten pet.

Opprinnelig skrevet av Xenon@24.05.2005, 21.27
Javel folkens, da er det rett før jeg bestiller World of Warcraft, men jeg har et spørsmål først.
Når jeg kjøper spillet, får jeg den gratis måneden uten å ha betalt med Pre-Paid Gamecard?
Eller må jeg kjøpe et Gamecard og bruke det i samsvar med gratis måneden og få 90 dager? (For da har jeg ikke råd enda :grine: )
225461​
Du kjøper spillet, 1mnd gratis... Skal du ha 90 dager tilsammen da, må du kjøpe deg ett gamecard også.. Men du har forsåvidt 1mnd og skaffe mer penger til det gamecardet ;)

Opprinnelig skrevet av salamando@25.05.2005, 17.52
Questen er en drop fra Majordomo Executus. Nest siste bossen i Molten Core, han før ragnaros. "Ancient Petrified Leaf" heter itemet, og det starter questen.  I den questen skal du ha et item fra Azuregos, og hodene til 4 demoner.

225771​
Bra den er vanskelig, så ikke alle har den. :D

Men når jeg runder level 60 er det rett til Molten Core, mye, skal også ha dette armor settet. xD

Du bør helst satse på en bra organisert raid guild. Molten Core er jo en fryktelig svært 40mans instance. Har vært lvl60 i over en måned nå, og jeg har ikke vært innafor engang.

Opprinnelig skrevet av salamando@25.05.2005, 19.19
Du bør helst satse på en bra organisert raid guild. Molten Core er jo en fryktelig svært 40mans instance. Har vært lvl60 i over en måned nå, og jeg har ikke vært innafor engang.
225805​
Ja, jeg vet.

Guilden vi har nå er mange level 40+, men skjeldent mer en 15stk online samtidig, jeg håper på at vi vokser til en stor guild, men mange level 60's etter hvert.

Men vist det bare fortsetter sånn som det er nå, så vil jeg mest sannsynlig gå over til Clan Skallagrim, (en stooor levlel 60 guild, norsk er den og). Men jeg vil prøve å holde med denne guilden lengst mulig. Men jeg skal ha Guild Raids i molten core ganske kjapt etter jeg blir level 60. Men siden det er litt lenge til, (level 48 nå) så håper jeg på at vi er en høylevel guild når jeg er 60 ^^,

Opprinnelig skrevet av Karl+25.05.2005, 19.28-->
<!--QuoteBegin-salamando
@25.05.2005, 19.19
225805​
Ja, jeg vet.

Guilden vi har nå er mange level 40+, men skjeldent mer en 15stk online samtidig, jeg håper på at vi vokser til en stor guild, men mange level 60's etter hvert.

Men vist det bare fortsetter sånn som det er nå, så vil jeg mest sannsynlig gå over til Clan Skallagrim, (en stooor levlel 60 guild, norsk er den og). Men jeg vil prøve å holde med denne guilden lengst mulig. Men jeg skal ha Guild Raids i molten core ganske kjapt etter jeg blir level 60. Men siden det er litt lenge til, (level 48 nå) så håper jeg på at vi er en høylevel guild når jeg er 60 ^^,
225809​
[/b]

Clan skallagrim tar ikke imot fler spillere for tiden... Etter det jeg ble fortalt...

Aha, men det var bare en reserve plan vist denne guilden gikk til helvete. Og når jeg er level 60 kan det hende at de tar inn medlemmer. :D

Vi holder på å skifte navn nå, til "I'm so Hordy" :blunk:

Opprinnelig skrevet av Duke@24.05.2005, 14.28
For øvrig. Jeg, Lurtz og ØgleJon har startet nye characters på kor'gall. Noen andre venner av meg har også startet der. Så alle som er hypp på å starte som horde på en ny server. (Er faen meg nesten ingen high lvl der) så er det bare å regge seg. Jeg skal powergame til lvl 60 iallefall. Min lvl 41 Mage på burning blade er død.

Rikku: Hmmm, du må starte å game igjen. Bli med meg på kor'gall davel? Samme gjelder Chaz og resten. =)
225162​
Hmm vurderer å joine dere, men skal nok ha litt Alliance på si' :p

Kanskje starter smått etterpå..

For din del eller resten av flokken ?:S

Orker ikke helt å lage før det er sikkert... Lagd så mye nye chars om og om igjen:p Eller mest Alliance da, starten på Horde er jeg ikke vant til...

Tenkte jeg skulle lage, Orc Warlock :D hehe

Gi meg nyhetene da;)

Bare lurte hvorfor HIGH populated servere?

Opprinnelig skrevet av Karl+25.05.2005, 18.59-->
<!--QuoteBegin-salamando
@25.05.2005, 17.52
Questen er en drop fra Majordomo Executus. Nest siste bossen i Molten Core, han før ragnaros. "Ancient Petrified Leaf" heter itemet, og det starter questen.  I den questen skal du ha et item fra Azuregos, og hodene til 4 demoner.

225771​
Bra den er vanskelig, så ikke alle har den. :D

Men når jeg runder level 60 er det rett til Molten Core, mye, skal også ha dette armor settet. xD
225795​
[/b]
brukte en hel dag i molten core, og kun en epic item droppa. fra warlock settet.
å samle hele settet kan mildt sagt ta lang tid, siden det garantert vil være andre huntere med også.

edit: droppa en epic til, men den var ikke fra noe sett