Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Gjør så en du kjenner får lage seg en character og spille i 10 dager, om han bestemmer seg for å kjøpe spillet, så kan han fortsette med samme characteren.
 
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@28.05.2005, 20.08
Warden staff er faen meg digg as.. Plutselig ble lvl 60 rouges litt lettere ^^
Tar de fleste (og hvis jeg taper er det veldig veldig jevnt) i duel, men sleipe rouges (som betyr slyngel) som suprise attacker meg tar meg ikke så lett lengre :)
Ganske nice for lvl 55.

Har blitt fortalt at hvis man har ca. 400 i defense så blir man immun mot critts?
227074​
Det heteter Rogues. og betyr "Utbryter". beklager.
 
Faen jeg er lei idioter på wow nå....


Story time:
Meg, to huntere og en warrior skulle ta sunken. Vi manglet en priest...så vi spamma IF etter en. Endelig fikk jeg tak i en faen for en dass, tok en halvtime og overtale ham. Han skulle fadern meg vite talenta, equipmenta og alt mellom himmel og jord. Så sier han at han hadde ikke så lyst til og groupe med meg, jeg virka som en idiot sa han. Men vi var desperate så huntern fikk overtalt han.
Uheldigvss kom jeg som warlock først til sunken temple, resten satt på ræva i ironforge og krevde at jeg skulle teleporte dem. Jeg forklarte at jeg trengte 2 personer next to me og en soul shard for teleporte så de kunne bare dra ræva si hit. Så hadde alle kommet untatt priesten, som satt igjen i IF og krevde at jeg skulle teleporte han, som sagt jeg hadde ikke noen soul shards og det var ingen grønne fiender i nærheten.
Det gikk en stund, og vi oppdaga at priesten var bare i duskwood enda.
Det viste seg at han ikke hadde tatt seg bryet og kjøpe mount.....han var lvl 53......


Så etter litt hadde vi kommet oss igang, så leaver priesten uten grunn så /w jeg, reply: Stfu you ugly n00b. Så sier warriorn: why the hell did you kick the healer you fuckin n00b, lol im out.
Så står jeg igjen med to hunters.
Så tingen er at vi skulle skaffe en tank og en av oss skulle til if for og skaffe healer. Så plutselig HS dwarf huntern , når jeg allerede har fortallt at jeg trenger 2 folk nær meg for og teleporte , tre ganger. Huntern het Gromkin aldri group han. Og etter mye fustrasjon kommer Gromkin tilbake med en druid og en mage.....Jada vi forsetter anyways plutselig midt i en kamp, uten og si en dritt går healeren afk. Så blir alle untatt meg forbanna på magen for og bruke AoE da. Nå hadde jeg seriøst begynt og få vondt i hodet......
Så leaver druid meg farvel: the fuckin n00b warlock dident soulstone the whole group...



Beklager måtte bare få ut denne gørra på mitt norske språk selv om det kanskje er ræva skrevet.
 
Opprinnelig skrevet av Hakara@28.05.2005, 20.42
Gjør så en du kjenner får lage seg en character og spille i 10 dager, om han bestemmer seg for å kjøpe spillet, så kan han fortsette med samme characteren.
227089​
Men hvor skal vennen spille?
På sin egen data? Korleis?
 
Delta Zai: Kanskje alle du groupet med den gangen hadde lest dette emnet?

Jeg tror jeg har gitt opp Warden staff nå. Fant et våpen som er nesten like bra, og evig mye enklere å skaffe. tror jeg går for det, helt til jeg ser warden staff på AH til en billig penge.

Jeg tok faktisk en shaman i dag, ganske enkelt også. Enten var han forferdelig dårlig, eller så er jeg mye bedre enn jeg trodde.
 
Har til gode å møle skikkelige turbon00bs. Kanskje fordi jeg var temmelig rask med å levele så alle de som er lik level med meg kan spillet ganske godt, siden de spiller mye?

Hører mye klaging fra en lvl52 warrior i guilden som bare støter på tullinger. Shamans som ikke bruker totems f.eks.
 
Opprinnelig skrevet av delta zai@28.05.2005, 23.36
Faen jeg er lei idioter på wow nå....


Story time:
Meg, to huntere og en warrior skulle ta sunken. Vi manglet en priest...så vi spamma IF etter en. Endelig fikk jeg tak i en faen for en dass, tok en halvtime og overtale ham. Han skulle fadern meg vite talenta, equipmenta og alt mellom himmel og jord. Så sier han at han hadde ikke så lyst til og groupe med meg, jeg virka som en idiot sa han. Men vi var desperate så huntern fikk overtalt han.
Uheldigvss kom jeg som warlock først til sunken temple, resten satt på ræva i ironforge og krevde at jeg skulle teleporte dem. Jeg forklarte at jeg trengte 2 personer next to me og en soul shard for teleporte så de kunne bare dra ræva si hit. Så hadde alle kommet untatt priesten, som satt igjen i IF og krevde at jeg skulle teleporte han, som sagt jeg hadde ikke noen soul shards og det var ingen grønne fiender i nærheten.
Det gikk en stund, og vi oppdaga at priesten var bare i duskwood enda.
Det viste seg at han ikke hadde tatt seg bryet og kjøpe mount.....han var lvl 53......


Så etter litt hadde vi kommet oss igang, så leaver priesten uten grunn så /w jeg, reply: Stfu you ugly n00b. Så sier warriorn: why the hell did you kick the healer you fuckin n00b, lol im out.
Så står jeg igjen med to hunters.
Så tingen er at vi skulle skaffe en tank og en av oss skulle til if for og skaffe healer. Så plutselig HS dwarf huntern , når jeg allerede har fortallt at jeg trenger 2 folk nær meg for og teleporte , tre ganger. Huntern het Gromkin  aldri group han. Og etter mye fustrasjon kommer Gromkin tilbake med en druid og en mage.....Jada vi forsetter anyways plutselig midt i en kamp, uten og si en dritt går healeren afk. Så blir alle untatt meg forbanna på magen for og bruke AoE da. Nå hadde jeg seriøst begynt og få vondt i hodet......
Så leaver druid meg farvel: the fuckin n00b warlock dident soulstone the whole group...



Beklager måtte bare få ut denne gørra på mitt norske språk selv om det kanskje er ræva skrevet.
227121​
Og det er det som skjer når man finner seg gruppe via /4 og ikke /g...

Skjer med meg hele tiden, kommer på gruppe med en gjeng med IDIOTER, så gjør en av idiotene en feil, puller 23 mober, alle dør.. "omg n00b, kthxby"..
Så stikker en og da stikker alle de andre..

Forbanna utrolig skikkelig frustrerende.. Prøvde i Maraudon en dag, jeg kjente ene Warrioren, så jeg tok sjangsen, fikk til og med en level 58 fra guilden til å bli med, men healeren (druid) og en rogue gikk å vandra på egenhånd, roguen løp rett inn i flokker med larver og døde på 2 sec, og sa "wtf".. De løp frem og tilbake å var umulig å så sagt noe til. Alt jeg ville var å drepe hu forbanna Princess så jeg kan få den bua som er reward. Men vi kom oss ikke hallveis engang, før alle stakk, uten om jeg og guildmaten min.

Instances suck.

(Tror forresten jeg blir level 50 i mårgen ^^,)
 
Idioter er det ingenting å gjøre med, dessverre. Men ihvertfall frem til 60, kan du grinde som faen, og få noen høy lvl venner til å hjelpe deg igjennom de viktigste instancene.
 
Altså, rogues har flere betydninger på norsk ;P

Men god damn.. Folk er så frekke!

Jeg står og dueler div. folk, en level 60 rouge kommer som jeg hadde vært i Sunken med før hvor han "needa" druid pantsa som dropper av hakkar (+7agi, 10 int +10 spi) og vant.
Kalte han ninjalooter osv, og spurte om å se itemet, han spurte om duel for å stfu meg opp..
Vi dueler, dusten bruker health pot OG bandage, og jeg vant uten probs.
Første han sier:

Rogue: Omg, what a n00b! You should go and hide, you're so pathetic...
Meg: lol?
Rouge: You emptied your mana on me! lol! Good druids kill me faster than you, n00b.. Crawl under a rock and die!
Meg: I had 1000 mana left -_- and innervate ready, at the end I didn't bother to go bear because I could kill you faster with spells..... And btw, you lost, used pots and bandage, you're 5 levels higher.. Who's the n00b?
Rogue: n00b, die etc.
Meg: -------- " ---------

*sheeesh* :( Altså, man ber ikke noen gå under en stein og dø fordi man ikke ble banka raskt nok i duel......

Uchihaitachi, you n00000000b!!!!!!

er bare litt frustrert atm...
 
Et tips ikke si ting som : lol,omg,n00b,plz,thnx,w8,stfu,mao,irl,bb og videre og videre.

Da kan folk tru du er ting som: cs-kid, bnet-kid,stupid,a-hole og videre og videre.


Håper jeg ikke møtter noen av leeroy typen når jeg skal i high-end instances

Noen som har sett denna ?!NINJA!


Og viss dere er virkelig søte så støtter dere denna
 
Opprinnelig skrevet av Variabel+28.05.2005, 23.51-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@28.05.2005, 20.42
Gjør så en du kjenner får lage seg en character og spille i 10 dager, om han bestemmer seg for å kjøpe spillet, så kan han fortsette med samme characteren.
227089​
Men hvor skal vennen spille?
På sin egen data? Korleis?
227130​
[/b]
Han må ha spillet installert på sin maskin. eller låne en annen maskin med spillet på. selve spillet kan vel lastes ned gratis? men det er account som koster penger. og her får en venn en gratis account i 10 dager :)
 
Opprinnelig skrevet av Toz+29.05.2005, 12.19-->
Opprinnelig skrevet av Variabel@28.05.2005, 23.51
<!--QuoteBegin-Hakara
@28.05.2005, 20.42
Gjør så en du kjenner får lage seg en character og spille i 10 dager, om han bestemmer seg for å kjøpe spillet, så kan han fortsette med samme characteren.
227089​


Men hvor skal vennen spille?
På sin egen data? Korleis?
227130​
Han må ha spillet installert på sin maskin. eller låne en annen maskin med spillet på. selve spillet kan vel lastes ned gratis? men det er account som koster penger. og her får en venn en gratis account i 10 dager :)
227196​
[/b]
Jaok, da skjønner jeg. :)
 
Haha. :ler: nå har jeg det morsomt. Jeg har klart å komme meg oppå ett tak i Sun Rock Retreat, og dreper alle som kommer innen rekkevidde. ingen andre klarer å komme opp, og vaktene har ihvertfall ingen sjangs. :ler:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av delta zai@29.05.2005, 11.30
Et tips ikke si ting som : lol,omg,n00b,plz,thnx,w8,stfu,mao,irl,bb og videre og videre.

Da kan folk tru du er ting som: cs-kid, bnet-kid,stupid,a-hole og videre og videre.


Håper jeg ikke møtter noen av leeroy typen når jeg skal i high-end instances

Noen som har sett denna ?!NINJA!


Og viss dere er virkelig søte så støtter dere  denna
227184​
Fy faen for en dritt! Hva var det som droppa? Var ikke det Ragnaros de drepte a?
 
Det var ikke ragnaros da ,men en eller annen boss dypt inne i mc.
Grunnen til at han gjorde det var hevn fordi en hunter i guilden hadde rolla på en kniv i et annet guild raid og kommet unna med det.
En 100% rogue kniv.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Opprinnelig skrevet av delta zai@29.05.2005, 14.30
Det var ikke ragnaros da ,men en eller annen boss dypt inne i mc.
Grunnen til at han gjorde det var hevn fordi en hunter i guilden hadde rolla på en kniv i et annet guild raid og kommet unna med det.
En 100% rogue kniv.
227237​
Jævlig fin måte å løse det problemet på... Ikke noe sympati her i alle fall :rulleøyne:
 
Er det noen som vet om den addon/mod som gir deg key bingings til alle spellsa.
EKs.
Når du trykker ALT+ 1 så tar du de spellen som er over den som orginalt kommer når du trykker 1
 
Yey, fant endelig en skikkelig gruppe til Maraudon, så klikker faen med PCen.. Sitter å venter på å komme inn på Burning Blade nå, i håp om at de ikke har kicket meg.
 
Opprinnelig skrevet av Affable+28.05.2005, 23.00-->
<!--QuoteBegin-the-finalfantasy-fan
@28.05.2005, 20.08
Warden staff er faen meg digg as.. Plutselig ble lvl 60 rouges litt lettere ^^
Tar de fleste (og hvis jeg taper er det veldig veldig jevnt) i duel, men sleipe rouges (som betyr slyngel) som suprise attacker meg tar meg ikke så lett lengre :)
Ganske nice for lvl 55.

Har blitt fortalt at hvis man har ca. 400 i defense så blir man immun mot critts?
227074​
Det heteter Rogues. og betyr "Utbryter". beklager.
227112​
[/b]

Beklager, men det heter rogue og betyr kjeltring, det kan også betyr skøyer...