Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Hakara@30.05.2005, 17.50
Huffa huffa meg =(

På 2 dager nå, så har jeg gjort 8 runs til RFD, og ENDA så har jeg ikke fått tak i robes of the lich =( , den har droppa 5 av de 8 gangene, og jeg har blitt outrolla hver gang.

Bittert =(
227791​
ta en run med ingen andre cloth brukere? funker vanligvis for meg men jeg er jo shaman så det er lettere å finne folk som ikke trenger mail =)

Takker.

Jeg har hatt det veldig gøy i det siste, ting som er 30 ganger større en deg er gøy.

Click
Cliff Giant, rett og slett.
Click 2
Whaat? Giant isklump.
Click 3
Noen som ser et par likheter? Sånn generelt?
Click 4
Det er en stk. stor frossen dinosaur.
Click 4
Til slutt, skremmende god DPS for en level 49. ^^, (Berserking og Rapid Fire ftw)

^^,

Edit:

Ikke le av UI oppsettet mitt =(

Opprinnelig skrevet av Akuma@30.05.2005, 23.59

Det bildet er ikke manipulert på noen måte, hvis noen skulle tro det.
227959​
Haha?
Er vell noen "hackere" som har hatt det litt gøy med WoW. :trollmann:

Skulle likt å hatt det våpenet da.. :svette:

Ja, siden det finnes et våpen som heter "OMFG".

Hakara: Hva er RFD?

Jeg spiller alliance, human priest 38 som går shadow. Jeg var litt dum i begynnelsen og brukte 11 points på dicipline, jeg ser jo nå at jeg burde ha gått shadow HELT til jeg fikk fikk shadowform. Jeg hører rykter om at det blir droppa digg stuff i Scarlet Monastary, men det er vel lvl 40 elite area?

Opprinnelig skrevet av Epzilon@31.05.2005, 00.09

Jeg spiller alliance, human priest 38 som går shadow. Jeg var litt dum i begynnelsen og brukte 11 points på dicipline, jeg ser jo nå at jeg burde ha gått shadow HELT til jeg fikk fikk shadowform. Jeg hører rykter om at det blir droppa digg stuff i Scarlet Monastary, men det er vel lvl 40 elite area?
227966​
Kan jo bare gå til trainer og resette talents....

Må gjøre Bring the Light i Razorfen downs jeg..
Og jeg er level 48 :flau:
Har litt lyst på det one-handed sverdet og den amuleten.
Selv om jeg kommer til og bruke Truesilver Champion..
Men Dual wield er vel kansje best.. i visse tilfelder?

Opprinnelig skrevet av Epzilon@31.05.2005, 00.09

227966​
Som priest ramler du glatt inn i en gruppe som lvl 38... Du skal bare heale du...

Opprinnelig skrevet av Karl+31.05.2005, 00.06-->
<!--QuoteBegin-Akuma
@30.05.2005, 23.59

Det bildet er ikke manipulert på noen måte, hvis noen skulle tro det.
227959​
Haha?
Er vell noen "hackere" som har hatt det litt gøy med WoW. :trollmann:

Skulle likt å hatt det våpenet da.. :svette:
227963​
[/b]
et er ingen som har fått til det på en offisiell server ihvertfall. jeg stemmer for bildemanipulering :)

Opprinnelig skrevet av Seadog@31.05.2005, 01.11
Må gjøre Bring the Light i Razorfen downs jeg..
Og jeg er level 48 :flau:
Har litt lyst på det one-handed sverdet og den amuleten.
Selv om jeg kommer til og bruke Truesilver Champion..
Men Dual wield er vel kansje best.. i visse tilfelder?
227989​
I visse tilfeller er når fiendene er 50 levler under deg, så du ikke bommer 90% av slaga.

Duel wield suger egentlig hvis du skal sloss mot fiender på din level.
Trur blizzard skal lage et talent point for "improved duel wield"....FOR WARRIOR! :D

bwaha

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kjempegøy i BB nå, E P I C, den verste horeguilden på Sylvanas løper fritt rundt og sløyer oss stakkarslige Allys... Føler meg så trygg når disse små stygge goblin vaktene bare står uansett hva.

Det som gjør det så gøy er at de er dobbelt så mange og at de fleste er over lvl 45.
Føler virkelig at jeg får brukt potensialet til hunteren min :rulleøyne:

Det eneste som var litt kjedelig var å sloss melee mot en druid i bearform og vinne =D

Ronin: kjenner du noen som spiller på samme server som deg? det er mye kjekkere å spille på server med noen du kjenner. Bare sier ifra før du er for høy level til å bytte server :)