Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Opprinnelig skrevet av Seadog+31.05.2005, 01.11-->
Må gjøre Bring the Light i Razorfen downs jeg..
Og jeg er level 48 :flau:
Har litt lyst på det one-handed sverdet og den amuleten.
Selv om jeg kommer til og bruke Truesilver Champion..
Men Dual wield er vel kansje best.. i visse tilfelder?
227989​
[/b]
Tja, dual wield er kanskje best vist du føler for å melee' en spellcaster, men ikke for hunter, jeg sier gå for stort, tregt og mye damage, for somregel skal du bare gjøre et slag samt en wing clip for å løpe vekk, og wing clip er uavhenging av farten på våpenet.

Og skal du interupte en cast, f.eks Fireball, bruk Scattered Shot, funker så utrolig bra, er jeg heldig så tar jeg en mage uten å miste damage :trollmann:

Opprinnelig skrevet av Toz@31.05.2005, 08.13
Opprinnelig skrevet av Karl@31.05.2005, 00.06
<!--QuoteBegin-Akuma
@30.05.2005, 23.59

Det bildet er ikke manipulert på noen måte, hvis noen skulle tro det.
227959​

Haha?
Er vell noen "hackere" som har hatt det litt gøy med WoW. :trollmann:

Skulle likt å hatt det våpenet da.. :svette:
227963​

et er ingen som har fått til det på en offisiell server ihvertfall. jeg stemmer for bildemanipulering :)
228014​
Opprinnelig skrevet av Hakara@31.05.2005, 08.43
Jeg stemmer for privat server, hvor man kan lage hva faen man vil =)
228021​
Jeg vil si privat server, da er det fælt mye man kan gjøre, men det er vell mindre gøy, siden da mister man hele poenget med MMORPGet. ^^,

Opprinnelig skrevet av Toz+31.05.2005, 08.13-->
Opprinnelig skrevet av Karl@31.05.2005, 00.06
<!--QuoteBegin-Akuma
@30.05.2005, 23.59

Det bildet er ikke manipulert på noen måte, hvis noen skulle tro det.
227959​

Haha?
Er vell noen "hackere" som har hatt det litt gøy med WoW. :trollmann:

Skulle likt å hatt det våpenet da.. :svette:
227963​
et er ingen som har fått til det på en offisiell server ihvertfall. jeg stemmer for bildemanipulering :)
228014​
[/b]
Det er ikke kødd på noen måte...

Akuma har tatt det bildet selv, på sin egen lille hjemme-mekka server - som forøvrig ikke ligger tilgjengelig på nettet.

Og grunnen til at Akuma har sin egen lille server er fordi han er en svært nysjerrig liten ballefant, og han bruker den bare til å utforske uferdige landområder osv...

Opprinnelig skrevet av Karl@31.05.2005, 16.44
Jeg vil si privat server, da er det fælt mye man kan gjøre, men det er vell mindre gøy, siden da mister man hele poenget med MMORPGet. ^^,
228152​
Det er en privat server, bare så alle vet det. Men det er Blizzard som har laget våpenet. Det ser kult ut når noen går med det også. Skal se om jeg gidder å legge opp et bilde av utseendet en gang. (Det er det våpenet fyren i Exploration the movie går med, en film jeg anbefaler alle som liker å vite om skjulte ting i spill å se)

Opprinnelig skrevet av Epzilon+31.05.2005, 16.04-->
Horde instance? :eek:
228162​
[/b]
Scarlet Monastery er i Horde terretorie, er ikke bare horde instance. For å si det sånn, ingen instance er faction basert. Men om du finner quests til den er jeg mer usikker på.

Men du kan ta deg en tur bare for drops. :)

<!--QuoteBegin-Akuma

Det er en privat server, bare så alle vet det. Men det er Blizzard som har laget våpenet. Det ser kult ut når noen går med det også. Skal se om jeg gidder å legge opp et bilde av utseendet en gang. (Det er det våpenet fyren i Exploration the movie går med, en film jeg anbefaler alle som liker å vite om skjulte ting i spill å se)
Ah, det hadde vert supert. :D

[edit]
Seadog, skal du Dual Wielde som hunter så vil jeg annbefale dette: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=41

Opprinnelig skrevet av Karl+31.05.2005, 16.10-->
<!--QuoteBegin-Epzilon
@31.05.2005, 16.04
Horde instance? :eek:
228162​
Scarlet Monastery er i Horde terretorie, er ikke bare horde instance. For å si det sånn, ingen instance er faction basert. Men om du finner quests til den er jeg mer usikker på.

Men du kan ta deg en tur bare for drops. :)
228167​
[/b]
ragefire chasm? :rulleøyne:
du finner quester til både scarlet monastery of razorfen downs til alliance

Opprinnelig skrevet av Con Dar+31.05.2005, 16.31-->
du finner quester til både scarlet monastery of razorfen downs til alliance
228180​
[/b]
Det var jeg litt usikker på, takk for svar :D
<!--QuoteBegin-Con Dar
@31.05.2005, 16.31
ragefire chasm? :rulleøyne:
228180​
Pøh, Alliance kan ta Ragenfire Chasm, er bare litt vanskeligere, det er alt. :ehm...:

Opprinnelig skrevet av Karl+31.05.2005, 17.10-->
<!--QuoteBegin-Akuma
228167​
[/b]

Privat server funker fett ja. Testet det selv.

Gnom med epic tauren kommer =D

Opprinnelig skrevet av Crizpy+31.05.2005, 12.00-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@31.05.2005, 01.11
227989​
I visse tilfeller er når fiendene er 50 levler under deg, så du ikke bommer 90% av slaga.

Duel wield suger egentlig hvis du skal sloss mot fiender på din level.
Trur blizzard skal lage et talent point for "improved duel wield"....FOR WARRIOR! :D

bwaha
228069​
[/b]
Dual Wield funker som bare det på min 48 warrior. I dag critta jeg 1335 på en low life warrior med phantom blade. med execution vel og merke.

Noen som spiller på emerald dream her? startet nettop en karakter "Valder the infamous gnome of mass destruction" er for tiden level 14, så hvis noen spiller ally der og ikke er så forbanna high level sleng over en whisper, gjør det uansett om du er high eller ikke...

Opprinnelig skrevet av Akuma+31.05.2005, 19.45-->
Opprinnelig skrevet av Karl@31.05.2005, 17.10
<!--QuoteBegin-Akuma

228167​

228270​
[/b]
Tøft.. Kan du soloe world bosser med den greia der? Vist det funker på Privat Server. ^^,

Opprinnelig skrevet av Inline+31.05.2005, 08.26-->
Opprinnelig skrevet av Crizpy@31.05.2005, 12.00
<!--QuoteBegin-Seadog
@31.05.2005, 01.11
227989​

I visse tilfeller er når fiendene er 50 levler under deg, så du ikke bommer 90% av slaga.

Duel wield suger egentlig hvis du skal sloss mot fiender på din level.
Trur blizzard skal lage et talent point for "improved duel wield"....FOR WARRIOR! :D

bwaha
228069​
Dual Wield funker som bare det på min 48 warrior. I dag critta jeg 1335 på en low life warrior med phantom blade. med execution vel og merke.
228294​
[/b]
Du gjør like mye damage med en 1.30speed dagger og en 3.90 2hand når det gjelder execute da.

Det jeg sier, er at det bommer som faen. Og det gjør det hvis du sloss mot dyr på samma level som deg.

Ja, man kan soloe hva som helst. Det er også moro å spawne Onyxia i Darnassus.

Du kan gjøre så og si alt som er tenkelig på en privat server, så lenge du kan noe om det. Disse driver mye med slikt. litt på-kanten side, men men.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@31.05.2005, 09.45
Ja, man kan soloe hva som helst. Det er også moro å spawne Onyxia i Darnassus.

Du kan gjøre så og si alt som er tenkelig på en privat server, så lenge du kan noe om det. Disse driver mye med slikt. litt på-kanten side, men men.
228339​
Solo-run i Molten Core! :kul: :kul: :kul: *drømme seg bort*

De fleste instancer har ikke mob spawn, så du må løpe rundt og spawne alle monstrene selv først (ihvertfall med den databasen jeg bruker)
Håper jeg lærer litt mer etterhvert, for jeg vil til emerald dream og outlands. Har enda ikke helt fått grepet på det med teleportering. havner alltid under Dalaran eller så klikker det på loadingskjermen.

Men tilbake til det vanlige wow. Jeg har prøvd å drepe Mother Smolderweb en del ganger nå, for å få Wildheart Boots. Hun droppet det en gang, den første, da jeg var i party. Da fikk en annen druid dem. Neste dag var hun totalklikk, og det gikk ikke an å soloe henne. hun klarte å wipe et helt party senere den dagen.
I dag skulle jeg prøve igjen. da jeg hadde henne på 57%, hang serveren seg i 5 sekunder. Akkurat nok til at hun klarte å drepe meg. Neste gang klarte jeg det, men da droppet hun noen grønne shamanhansker. Prøvde en gang til, og på 12% så gikk serveren ned :grine:
Virker som noen absolutt ikke vil at jeg skal få skoene.

Opprinnelig skrevet av Ronin@31.05.2005, 22.41
Har komt meg opp på level 10 nå, men føler det går litt treigt... Blir sikkert morsommere når du har komt deg litt opp i level.
228390​
Treigt går det, er kjedelig å begynne rett på level 60, jeg har prøvd. :p Men det er sant, synest du det er kjedelig kan du kanskje prøve en annen klasse, eller rase.

Opprinnelig skrevet av Ronin@31.05.2005, 22.41
Har komt meg opp på level 10 nå, men føler det går litt treigt... Blir sikkert morsommere når du har komt deg litt opp i level.
228390​
Ronin: kjenner du noen som spiller på samme server som deg? det er mye kjekkere å spille på server med noen du kjenner. Bare sier ifra før du er for høy level til å bytte server