Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Du kan joine oss på Burning Blade :)

Guilden vår går det veldig bra for. "Fluffy Pwners" joina oss akkurat, så nå har vi 70 medlemmer, og 30 pålogget i beste spilletid. Og vi skal fortsette å vokse, mitt mål er Im so Hordy, Molten Core guild raid!

:ninja:
 
Opprinnelig skrevet av The Creature@31.05.2005, 20.48
Noen som spiller på emerald dream her? startet nettop en karakter "Valder the infamous gnome of mass destruction" er for tiden level 14, så hvis noen spiller ally der og ikke er så forbanna high level sleng over en whisper, gjør det uansett om du er high eller ikke...
228308​
Jeg spiller der, og har en guild også for den saks skyld.
Er level 48 da, men bare whisp vis du trenger no spesiel hjelp eller no :)
Hazem er navnet.
Night Elf Hunter :D

BTW: Gjorde Razorfen Downs i dag, noe så ekstremt simpelt, kan jo ha no med levlen min og gjøre da :flau:
 
Stygg nok som den er så funker den fett for meg, selvom plasseringene av div. ting begynner å gå meg litt på nervene...
Uansett så bytter jeg om på UI hver kvarter omtrent så...:p
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@31.05.2005, 23.15
Men tilbake til det vanlige wow. Jeg har prøvd å drepe Mother Smolderweb en del ganger nå, for å få Wildheart Boots. Hun droppet det en gang, den første, da jeg var i party. Da fikk en annen druid dem. Neste dag var hun totalklikk, og det gikk ikke an å soloe henne. hun klarte å wipe et helt party senere den dagen.
I dag skulle jeg prøve igjen. da jeg hadde henne på 57%, hang serveren seg i 5 sekunder. Akkurat nok til at hun klarte å drepe meg. Neste gang klarte jeg det, men da droppet hun noen grønne shamanhansker. Prøvde en gang til, og på 12% så gikk serveren ned :grine:
Virker som noen absolutt ikke vil at jeg skal få skoene.
228362​
Fikk bootsa nu, og sorry as, men de droppa på første run :ler:
Prøv og få med deg en lvl 60 rouge eller to og ingen andre, så slipper du å bli outrolla :tommelopp:

*koser på wildheart boots*
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
På WoW-konto siden, når du går inn på "Change Subscription" så kan du trykke på "Cancel recurring subscription plan". Vil dette da slette VISA abonnementet eller hele kontoen? Blei litt usikker når jeg leste teksten som kom opp når du trykker "yes".
 
Opprinnelig skrevet av Akuma@31.05.2005, 22.15
Men tilbake til det vanlige wow. Jeg har prøvd å drepe Mother Smolderweb en del ganger nå, for å få Wildheart Boots. Hun droppet det en gang, den første, da jeg var i party. Da fikk en annen druid dem. Neste dag var hun totalklikk, og det gikk ikke an å soloe henne. hun klarte å wipe et helt party senere den dagen.
I dag skulle jeg prøve igjen. da jeg hadde henne på 57%, hang serveren seg i 5 sekunder. Akkurat nok til at hun klarte å drepe meg. Neste gang klarte jeg det, men da droppet hun noen grønne shamanhansker. Prøvde en gang til, og på 12% så gikk serveren ned :grine:
Virker som noen absolutt ikke vil at jeg skal få skoene.
228362​
¨
Akuma min gode venn.. ta et hint!

Grunnen til at dette skjer er fordi du først skal power-lvl'e meg opp til lvl 60 før du kan få ditt høyt elskede Wildheart sett! ;)

begynne i dag eller? :p
 
Uhm, er ikke akuma lvl 60 da? :confused:

EDIT: bah, leste feil =( For trøtt til å være på skolen nå =(


Om noen skal power lvls så er det alle mine chars :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av Frenzy@01.06.2005, 09.29
Grunnen til at dette skjer er fordi du først skal power-lvl'e meg opp til lvl 60 før du kan få ditt høyt elskede Wildheart sett! ;)

begynne i dag eller? :p
228491​

:)

Edit: Dobbeleid igjen >_<
 
Opprinnelig skrevet av Hakara+01.06.2005, 09.34-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@01.06.2005, 09.31
Uhm, er ikke akuma lvl 60 da?  :confused:

EDIT: bah, leste feil =( For trøtt til å være på skolen nå =(


Om noen skal power lvls så er det alle mine chars  :ehm...:
228492​
228495​
[/b]
Går det an og power levle på wow? Prøvde på en i guilden min funka ikke..


Forresten Hakara hvilken server spiller deg og lurtz horde på?
 
Opprinnelig skrevet av Ronin@01.06.2005, 09.23
På WoW-konto siden, når du går inn på "Change Subscription" så kan du trykke på "Cancel recurring subscription plan". Vil dette da slette VISA abonnementet eller hele kontoen? Blei litt usikker når jeg leste teksten som kom opp når du trykker "yes".
228490​
Et bilde kan sie mer en tusen ord.. Guide, just for you.

Clicky

Eneste måte du kan Cancelere kontoen din på er å trykke på "Cancel Account" helt nederst på Account Management.
 
Prøvde igjen på Mother Smolderweb, og hva droppet? Jo, de samme hanskene som alltid. Teite shamanhansker >_<

Tok også Strat igjen. Shadowcraft pants droppet, igjen... De har droppet 12 av 19 ganger jeg har vært i strat...

Jeg gir snart opp, men jeg gidder ikke powerlvle deg, Frenzy. Druids er uansett ikke de beste til å powerlvle folk. Snakk med en mage eller en rogue heller.