Spillegals generelle World of Warcraft-tråd

Alternativ 3 er rett(gulrot) :tommelopp:

Men hva sier dere folkens, burde jeg skaffe meg WoW? Har tenkt over det i lang tid, og nå som sommeren kommer så blir det nok litt spilling, fant forresten et tilbud på Gamesmix: 329,- for spillet, burde jeg slå til?

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Xenon@02.06.2005, 21.15
Alternativ 3 er rett(gulrot) :tommelopp:

Men hva sier dere folkens, burde jeg skaffe meg WoW? Har tenkt over det i lang tid, og nå som sommeren kommer så blir det nok litt spilling, fant forresten et tilbud på Gamesmix: 329,- for spillet, burde jeg slå til?
229097​
Jeg kjøpte det mandag (tror jeg der var) og har ikke angret ett sekund. Vel verdt pengene. :)

Blei akkurat lvl 12 også forresten ^_^

Der tok en eller annen horde-guild onyxia, eller hva faen det er...vetta faen hva som er så stort med det, men en eller annen skal vise frem hodet i ogrimmar og masse mas. nerdene er gale nå.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@02.06.2005, 23.02
Der tok en eller annen horde-guild onyxia, eller hva faen det er...vetta faen hva som er så stort med det, men en eller annen skal vise frem hodet i ogrimmar og masse mas. nerdene er gale nå.
229158​
Jeg (aldri spilt WoW) skjønte ikke en skit av innlegget. :D

Det er jo en skam at jeg enda ikke har testet WoW.
Så hvis noen gir meg et Guest Pass (kjenner en i klassen jeg kanskje kan få det av). Må jeg låne spillet hans -> Innstallere på dataen min -> Spille?

Opprinnelig skrevet av Variabel@02.06.2005, 23.46
Det er jo en skam at jeg enda ikke har testet WoW.
Så hvis noen gir meg et Guest Pass (kjenner en i klassen jeg kanskje kan få det av). Må jeg låne spillet hans -> Innstallere på dataen min -> Spille?
229180​
Korrekt. :)

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Hvor kan jeg få two - handed weapons egenskap? En i guilden min sa jeg kunne få det for 10 s i Stormwind, men å gå dit vil ta omtrent hele helga.

det vil kanskje ta en halvtime...

Gå gjennom ashenvale til the barrens, ned til ratchet, gjennom STV, igjennom Duskwood og så er du i elwynn...

Du kan jo ta båt til Menethil Harbor i Eastern Kingdoms, også ta gryphon til Ironforge og så Deeprun Tram til Stormwind. (Da jeg spilte for kameraten min var Menethil -> IF-flyruta åpnet, men han hadde ikke oppdaget Ironforge før). Hvis det ikke går, kan du gå til Ironforge men det er kjedelig.

Jeg tror også den raskeste veien er igjennom Wetlands. det går båt dit fra Darkshore. så følger du bare veien, og skilt til Ironforge, og tar Deeprun Tram til SW

Ja.. Darkshore, Menethil, gjennom Wetlands, gjennom Loch Modan, gjennom Dun'Morog opp til Ironforge, spør en vakt etter "Deeprun Tram".. Hopp på den, vips så er du i Stormwind.

Er du ikke sikker på hvilken båt som går hvor kan du spørre de NPCene som står der, de forteller deg hvor den går.

Du kan lære det i IF også, da...

:flau:

Opprinnelig skrevet av Karl@03.06.2005, 10.48
Er du ikke sikker på hvilken båt som går hvor kan du spørre de NPCene som står der, de forteller deg hvor den går.
229265​
Den båten til venstre, når du ser ut fra land i darkshore går til menethil. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Affable@03.06.2005, 10.53
Du kan lære det i IF også, da...

:flau:
229266​
Sikker? De forskjellige Weapon Masterene lærer deg forskjellige våpen.. Men jeg vet ikke hvem som lærer hva, har spilt mest Horde. :svette: